John Deere 6030
Příspěvků: 87
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Hlavně nás přesvědčila převodovka a její ovládání. TMS a Ti to je hodně parádní vjec a není to složité,jak spousta lidí tvrdí.Ovládání veškerých funkcí je dost srozumitelné.Měli jsme zde i MF s plynulou převodovkou a systémem data 3 a tvrdily nám,že je to daleko jednodužší než Fendt ,ale neřekl bych.Data 3 byla pouze v angličtině a to jsem byl .......
Petr
Re: John Deere 6030
Neví nekdo zda umi tato řada s převodovkou autopowr jet 40km/h při snížených otáčkách? dík
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
Zdravím, samozřejmě ano. Tato funkce je jednou z výhod plynulých převodovek. U traktorů 6830 - 7530 Premium jedete 40 km/h při otáčkách motoru 1670. U JD 6230 - 6630 Premium jedete 40 km/h při 1880 otáčkách motoru.
A pokud zvolíte mechanickou převodovku AutoQuad Plus EcoShift 20/20 40 km/h, tak při 40 km/h máte otáčky motoru snížení o 18 % ze jmenovitých otáček.
A pokud zvolíte mechanickou převodovku AutoQuad Plus EcoShift 20/20 40 km/h, tak při 40 km/h máte otáčky motoru snížení o 18 % ze jmenovitých otáček.
Re: John Deere 6030
Chci se zeptat když budu mít u premia 110l čerpadlo nechá se nějak nastavit menší průtok oleje.?
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
Ano, česká verze traktoru JD 6030 umožňuje regulaci průtoku oleje. S mechanickými okruhy přiškrtíte průtok přímo na okruhu (otevřete zadní okno a nastavíte z kabiny traktoru) a s elektronickým ovládáním hydraulických okruhů u Premiových traktorů ovládáte průtok a čas z ovládacího panelu Command Center z kabiny v traktoru.
Ještě doplním:
- Pokud chceme regulovat průtok oleje u vnějšího hydraulického okruhu traktorů JD 6030 Standard a JD 6030 Premium s mechanickými okruhy, je nutné mít hydraulický okruh minimálně série 200.
- A u traktorů JD 6030 Premium s elektronicky ovládanými okruhy si můžeme pomocí Command Centru nastavit náběhovou křivku u každého okruhu. V Command Centru jsou přednastaveny 3. Tzn., že určím náběh průtoku oleje z nuly do nastaveného maxima.
Ještě doplním:
- Pokud chceme regulovat průtok oleje u vnějšího hydraulického okruhu traktorů JD 6030 Standard a JD 6030 Premium s mechanickými okruhy, je nutné mít hydraulický okruh minimálně série 200.
- A u traktorů JD 6030 Premium s elektronicky ovládanými okruhy si můžeme pomocí Command Centru nastavit náběhovou křivku u každého okruhu. V Command Centru jsou přednastaveny 3. Tzn., že určím náběh průtoku oleje z nuly do nastaveného maxima.
Naposledy upravil Marek Fikejs dne 16 led 2011 11:41, celkově upraveno 1
Re: John Deere 6030
Kolik ma řada 6030 hydraulických čerpadel?
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
Traktory řady 6030 jsou vybaveny jedním hydraulickým čerpadlem. Vždy s prioritním ventilem pro řízení.
Re: John Deere 6030
Tak lehce odbočím od tématu...jak je to s chipem motoru přímo od firmy john deere?...kolik to cca stojí a jak je to se zárukou, když se na stroj ještě vztahuje?
Re: John Deere 6030
At promluvi odbornik na JD ale obecne tohle vyrobci podle meho nedelaji....proc taky? Chces silnejsi traktor, kup si vyssi radu. Ja s tim naprosto souhlasim...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
Existují na trhu v zásadě dvě metody, jak zvýšit výkon traktoru JD. Ale ani jeden není za podpory firmy John Deere. Jakékoliv navýšení výkonu v době záruky je důvodem k pominutí záruky.
Je třeba na to nahlížet trochu jinak, než na zvýšení výkonu motoru u aut.
Samotné zvýšení výkonu motoru není tak složitá věc. Jedna metoda je, že se do systému vřadí další řídící jednotka, která "mate" řídící jednotku motoru a ten tak výkon zvýší. Druhý způsob je přehrání řídící jednotky motoru.
O co vlastně při zvýšení motoru jde. Řídící jednotka motoru pracuje s mnoha vstupy, se kterými kalkuluje při výpočtu dodávky nafty. Např.: teplota vody, teplota nasávaného vzduchu, teplota výfukových plynů, zařazený rychlostní stupeň atd.
Takže pokud mi zvýšíme výkon motoru u automobilu, tak se přehrají palivové mapy v řídící jednotce. Zvýší se nám výkon a samozřejmě i spotřeba. Ale řídící jednotky většiny traktorů dnes mimo jiné též počítají (vnitřně vypočítají - jelikož sejmout se dá pouze pomocí brzdy) točivý moment a dále počítají s převodovým stupněm na převodovce. Komunikuje tedy motor s převodovkou. A teď se vám může stát, že přehrajete řídící jednotku či jinak zvýšíte výkon motoru a ve chvíli, kdy byste onen přidaný výkon chtěli využít (například pořídíte se větší pluh, větší secí kombinaci, návěs atd), tak řídící jednotka motoru vyhodnotí, že aktuální kroutící moment, který motor poskytuje řídící jednotce převodovky a ta vyhodnotí, že by mohl nastat technický problém, tak vám hodí chybový kód a traktor se může zastavit. Vy potom budete volat servis s tím, že vám to hází kód na převodovce, a servis zjistí, že to není technický problém převodovky a pomocí Service Advisoru zdiagnostikuje problém jinde.
Takže pokud chcete zvýšit výkon u traktoru, tak jen u takového, který nemá přímou vazbu na motor. Nebo s tím budete, díky dnešní elektronice, problémy.
U automobilů, například u Octavie či jiného auta s manuální převodovkou zvýšíte výkon motoru snadno (s tím samozřejmě i potřebu paliva) a možná i bez technických problémů, jelikož v zemědělských strojích jsou dnes převodovky více elektronicky řízené, než ve většině dnes nabízených automobilů.
Je třeba na to nahlížet trochu jinak, než na zvýšení výkonu motoru u aut.
Samotné zvýšení výkonu motoru není tak složitá věc. Jedna metoda je, že se do systému vřadí další řídící jednotka, která "mate" řídící jednotku motoru a ten tak výkon zvýší. Druhý způsob je přehrání řídící jednotky motoru.
O co vlastně při zvýšení motoru jde. Řídící jednotka motoru pracuje s mnoha vstupy, se kterými kalkuluje při výpočtu dodávky nafty. Např.: teplota vody, teplota nasávaného vzduchu, teplota výfukových plynů, zařazený rychlostní stupeň atd.
Takže pokud mi zvýšíme výkon motoru u automobilu, tak se přehrají palivové mapy v řídící jednotce. Zvýší se nám výkon a samozřejmě i spotřeba. Ale řídící jednotky většiny traktorů dnes mimo jiné též počítají (vnitřně vypočítají - jelikož sejmout se dá pouze pomocí brzdy) točivý moment a dále počítají s převodovým stupněm na převodovce. Komunikuje tedy motor s převodovkou. A teď se vám může stát, že přehrajete řídící jednotku či jinak zvýšíte výkon motoru a ve chvíli, kdy byste onen přidaný výkon chtěli využít (například pořídíte se větší pluh, větší secí kombinaci, návěs atd), tak řídící jednotka motoru vyhodnotí, že aktuální kroutící moment, který motor poskytuje řídící jednotce převodovky a ta vyhodnotí, že by mohl nastat technický problém, tak vám hodí chybový kód a traktor se může zastavit. Vy potom budete volat servis s tím, že vám to hází kód na převodovce, a servis zjistí, že to není technický problém převodovky a pomocí Service Advisoru zdiagnostikuje problém jinde.
Takže pokud chcete zvýšit výkon u traktoru, tak jen u takového, který nemá přímou vazbu na motor. Nebo s tím budete, díky dnešní elektronice, problémy.
U automobilů, například u Octavie či jiného auta s manuální převodovkou zvýšíte výkon motoru snadno (s tím samozřejmě i potřebu paliva) a možná i bez technických problémů, jelikož v zemědělských strojích jsou dnes převodovky více elektronicky řízené, než ve většině dnes nabízených automobilů.
Re: John Deere 6030
ještě bych se zeptal když si premium navýší výkon čim to udělá?to se jen zvýší dávka paliva a možná změní načasování a nebo je to díky variabilnímu turbu.a ještě co vše umí commandcenter.dík za odpověd.
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
No, tak na tuto otázku já neznám přesnou odpověď. Ale pokud chceme zvýšit výkon, tak se dá předpokládat, že za účasti většího množství nafty. Ale u JD 6030 Premium musí být splněny dvě podmínky, pro navýšení tzv. IPM (Intelligent Power Management).
Jedna podmínka, při které se dostanu na IPM je minimální pojezdová rychlost 15 km/h a od této chvíle postupně navýší na plný výkon IPM zhruba okolo 18 km/h.
Druhá podmínka, při které se dostanu na IPM je minimální pojezdová rychlost 2,5 km/h + odebíraný výkon z PTO. Pak zhruba okolo 5 km/h jsem na plném IPM výkonu.
Teď odpověď na otázku, co umí Command Center. Umí toho velmi mnoho, ale pokud to vezmu obecně, tak přes tuto obrazovku v podstatě nastavuji celý traktor - ovládám zde souvraťový systém, řadím v něm PTO, nastavuji přední odpruženou nápravu, nastavuji režim, ve kterém mi bude řadit převodovka AutoQuad Plus nebo ve kterém se bude pohybovat plynulá převodovka AutoPowr, dále zde nastavuji, která světla na traktoru mají při práci svítit, mám zde tempomat otáček motoru, pokud mám na traktoru elektronicky ovládané okruhy (nikoliv "páky"), tak z Commnd Centru ovládám čas a průtok oleje + náběhové křivky. Nastavuji zde horní doraz tříbodového závěsu + rychlost spuštění tříbodového závěsu. Též je v něm výkonový monitor. A hlavně vás informuje o hlavních veličinách v provozu, jako je teplota vody, teplota oleje motoru, teplota oleje v hydraulice, stav paliva v nádrži, napětí na palubní síti, zatížení motoru, motohodiny, spotřeba paliva, atd atd.
Jedna podmínka, při které se dostanu na IPM je minimální pojezdová rychlost 15 km/h a od této chvíle postupně navýší na plný výkon IPM zhruba okolo 18 km/h.
Druhá podmínka, při které se dostanu na IPM je minimální pojezdová rychlost 2,5 km/h + odebíraný výkon z PTO. Pak zhruba okolo 5 km/h jsem na plném IPM výkonu.
Teď odpověď na otázku, co umí Command Center. Umí toho velmi mnoho, ale pokud to vezmu obecně, tak přes tuto obrazovku v podstatě nastavuji celý traktor - ovládám zde souvraťový systém, řadím v něm PTO, nastavuji přední odpruženou nápravu, nastavuji režim, ve kterém mi bude řadit převodovka AutoQuad Plus nebo ve kterém se bude pohybovat plynulá převodovka AutoPowr, dále zde nastavuji, která světla na traktoru mají při práci svítit, mám zde tempomat otáček motoru, pokud mám na traktoru elektronicky ovládané okruhy (nikoliv "páky"), tak z Commnd Centru ovládám čas a průtok oleje + náběhové křivky. Nastavuji zde horní doraz tříbodového závěsu + rychlost spuštění tříbodového závěsu. Též je v něm výkonový monitor. A hlavně vás informuje o hlavních veličinách v provozu, jako je teplota vody, teplota oleje motoru, teplota oleje v hydraulice, stav paliva v nádrži, napětí na palubní síti, zatížení motoru, motohodiny, spotřeba paliva, atd atd.
- lukasbranka1
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: John Deere 6030
k tomu cipovani je hodne spusobu ale nejlepsi ktery jsem videl je prehrani programu ze silnejsi verze normalne to neni mozne ale jsou magove kteri to dokazou byl jsem svedkem ale nad max vykon od vyroby bych nesel tam kde je zhodne zelezo a je to jen programem mevidim problem
zadna krabicka to takhle nikdy nebude umet ona totiz jen prodlouzi delku vstriku coz vykon zvysi ale chod motru uz neni tak pekny
pokud se prehraje jednotka tak bezi jako tovarni ale radu vysi na vykone samozdrejme se da cokoli ale ti co je znam do toho nechcou jit a nebo si nechavaji podepsat na riziko majitele
zadna krabicka to takhle nikdy nebude umet ona totiz jen prodlouzi delku vstriku coz vykon zvysi ale chod motru uz neni tak pekny
pokud se prehraje jednotka tak bezi jako tovarni ale radu vysi na vykone samozdrejme se da cokoli ale ti co je znam do toho nechcou jit a nebo si nechavaji podepsat na riziko majitele
Re: John Deere 6030
Zdravím,
prosím o radu. Nevíte někdo kolik kg má nosnost přední konzole, (držák závaží), na JD 6920, není tam přední hydraulika. Je tam 900 kg a kvůli secímu stroji musíme ještě doplnit o 500 kg. Tak mám strach, abych to někde neztratil
Díky za odpověď Lukáš
prosím o radu. Nevíte někdo kolik kg má nosnost přední konzole, (držák závaží), na JD 6920, není tam přední hydraulika. Je tam 900 kg a kvůli secímu stroji musíme ještě doplnit o 500 kg. Tak mám strach, abych to někde neztratil

- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
To zřejmě nikde nenajdete. Budete muset vycházet z nosnosti šroubů v tahu a střihu. To se nechá spočítat...
Re: John Deere 6030
Ber to pozitivně...když se ti ten držák utrhne s celým závažím a padne ti to pod traktor jtak se to stane poprvé a naposled...pak už nikdy víc
O půl tuny na ten držák, to už je docela dost. Zkus se domluvit se servisem, jestli by nešlo nějak výhodně domontovat přední závěs, ten je nejjistější 


- lukasbranka1
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: John Deere 6030
nevim upadle zavazi jesem uz videl vsechen olej na ceste a utrzeny pohon predni napravy taky nikdo nechapal proc to upadlo
pilot rikal spis koktal pri 40kmh byl rat ze zustal na ceste zivy a zdravy
nikdo se nepriznal co s tema sroubama delali a nebo co tam vozili
pilot rikal spis koktal pri 40kmh byl rat ze zustal na ceste zivy a zdravy
nikdo se nepriznal co s tema sroubama delali a nebo co tam vozili
Re: John Deere 6030
Dík za info, raději to závaží ještě propojíme s hlavním rámem a ještě nějak vystužíme. Ramena vycházej dost draze, škoda, že jsme je nekoupili zrovna. Poučení pro příště. Díky.
Máme za to secí stroj Horsch Express 3 TD. Na podzim jsem s tím byl pouze na předváděčce ve Vraclavi a to 900 kg závaží na prázdnou sečku stačilo ale až se tam dá 12 q pšenice, tak by to šlo po zadních. Prázdní váží 26q a navíc je dost dlouhá
Máme za to secí stroj Horsch Express 3 TD. Na podzim jsem s tím byl pouze na předváděčce ve Vraclavi a to 900 kg závaží na prázdnou sečku stačilo ale až se tam dá 12 q pšenice, tak by to šlo po zadních. Prázdní váží 26q a navíc je dost dlouhá
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
Přední ramena vás vyjdou zhruba na Kč 45 000,- s nosností 3,8 tuny.
Re: John Deere 6030
Moji sousedé měli na 6910 závaží a ještě cambridge ale počase to radši sundali a napustili kola. Čelní ramena za 45 jsou nejaké levné co je to za značku?
Re: John Deere 6030
Ahoj,taky řeším prodloužení traktoru tak jsem se rozhodnul pro čelní hydrauliku protože na konzolu valit 1200kg se mi zdá hodně i když jsem stím odjezdil celý podzim.Prodejce mi nabídnul čh za 45oookč bez vyvodového hřídele který jde kdykoli domontovat tak do toho jdu.
- Marek Fikejs
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
Re: John Deere 6030
medulin píše:Moji sousedé měli na 6910 závaží a ještě cambridge ale počase to radši sundali a napustili kola. Čelní ramena za 45 jsou nejaké levné co je to za značku?
Naposledy upravil Marek Fikejs dne 02 úno 2011 21:23, celkově upraveno 1
Re: John Deere 6030
Kolem kolikati se pohybuje sedačka active seat, když bych ji chtěl dodatečně montovat do 7. řady?
Příspěvků: 87
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník