fortschritt e 514
Re: fortschritt e 514
Bobeš píše:díky,tak já mám síto 6.5*20,což asi moc vhodné není
moc ne, vzhledem k tomu, že soja je kulatá
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
má niekto skúsenosti s kombajnom MDW alebo CASE IH 521, či je to vhodný kombajn do služieb na cca 150-200 ha na sezónu
Re: fortschritt e 514
oli píše:má niekto skúsenosti s kombajnom MDW alebo CASE IH 521, či je to vhodný kombajn do služieb na cca 150-200 ha na sezónu
počítej že je to třeba z 80% shodný s e-514, 150-200 ha by se dalo sekat celkem bez problému, záleží jestli si tě někdo vezme
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
oli píše:má niekto skúsenosti s kombajnom MDW alebo CASE IH 521, či je to vhodný kombajn do služieb na cca 150-200 ha na sezónu
Na 200Ha je to super stroj(podla mojich informacií)
Re: fortschritt e 514
zdravíčko je pravda že se šrouby na řemenici na motoru převrtávají na věčí průměr?? mám s tím problém čas od času se minějáký střihne a někde jsem četl že se to dělá je to pravda??
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:zdravíčko je pravda že se šrouby na řemenici na motoru převrtávají na věčí průměr?? mám s tím problém čas od času se minějáký střihne a někde jsem četl že se to dělá je to pravda??
nesetkal jsem se s tím, abych řekl pravdu, nikdy se mi ty šrouby ani nestřihly
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:zdravíčko je pravda že se šrouby na řemenici na motoru převrtávají na věčí průměr?? mám s tím problém čas od času se minějáký střihne a někde jsem četl že se to dělá je to pravda??
taky jsem se s tím nikdy nesetkal, ani jsem o tom neslyšel, o řemenici ani nevim, kromě mazání jednou do roka...kdy musim sundavat řemenici drtiče. Spíš bych se pídil po tom, proč se šrouby střihají...
Re: fortschritt e 514
Zdravíčko chtěl jsem se zeptat znáte nějáký dobrý eshop na díly?? A nevíte o nějákem vraku e514 potřeboval bych motoroubou řemenici troj na mlátičku a dvou pojezd.. díiky
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:Zdravíčko chtěl jsem se zeptat znáte nějáký dobrý eshop na díly?? A nevíte o nějákem vraku e514 potřeboval bych motoroubou řemenici troj na mlátičku a dvou pojezd.. díiky
zkus SOKO.cz, mají tam katalog a pokud tam požadovaný díl nenajdeš, tak jim napiš mail a zkus se s nima domluvit, je s nima velmi dobrá spolupráce, téměř všechny díly beru odtamtud
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Ahoj mam problem s brzdama jelikoz mam kombajn ro a nikde jsem nenasel dilenskou prirucku nevite jak to tam funguje? jelikoz jsem nenašel nadobku na brzdovou kapalinu muze to byt i jinak popr. jestli bystemi poslali nejaky stručny navod na opravu brzd Diky
Re: fortschritt e 514
ahoj, nádobka by měla bejt v kabině v pravo pod sedadlem, jinak příručka tady byla naskenovaná - http://standais.rajce.idnes.cz/prirucka_e-514#13.jpg
brzdy jsou věčnej boj, mám kombajn 4 roky a rozdělával sem je už 3x...
brzdy jsou věčnej boj, mám kombajn 4 roky a rozdělával sem je už 3x...
Re: fortschritt e 514
tozer píše:ahoj, nádobka by měla bejt v kabině v pravo pod sedadlem, jinak příručka tady byla naskenovaná - http://standais.rajce.idnes.cz/prirucka_e-514#13.jpg
brzdy jsou věčnej boj, mám kombajn 4 roky a rozdělával sem je už 3x...
Souhlas, brzdy jsou kapitola sama pro sebe, ale nastesti se daji sehnat veskere náhradní díly. Nádobka na brzdovku je vpravo pod sedadlem řidiče. Kombajn mám 11 let, brzdy jsem dělal 3x, naposledy před pěti lety kompletně nové, ale pořád brzdním az na druhé-třetí šlápnutí, ale tak ze bych proskočil oknem
Re: fortschritt e 514
neznalek píše:tozer píše:ahoj, nádobka by měla bejt v kabině v pravo pod sedadlem, jinak příručka tady byla naskenovaná - http://standais.rajce.idnes.cz/prirucka_e-514#13.jpg
brzdy jsou věčnej boj, mám kombajn 4 roky a rozdělával sem je už 3x...
Souhlas, brzdy jsou kapitola sama pro sebe, ale nastesti se daji sehnat veskere náhradní díly. Nádobka na brzdovku je vpravo pod sedadlem řidiče. Kombajn mám 11 let, brzdy jsem dělal 3x, naposledy před pěti lety kompletně nové, ale pořád brzdním az na druhé-třetí šlápnutí, ale tak ze bych proskočil oknem
brzdy první rok co jsem jezdil, tak tekly a to tak, že jsem dolíval 3,5litru za hodinu (ne za den, ale za hodinu). pak jsem se na ně vykašlal a jezdil bez brzd, jen ručku, docela adrenalin, to vám můžu říct. po sezoně jsem je rozhodil, a dal komplet nový gumičky, teď už to brzdí a dolívám vždycky před sezonou tak půl litru-litr a pak to brzdí, ale jedno kolo mi brzdí víc jak to druhý (už mě to tolik netrápí, stojím s kombajnem na poli a nepřejíždím), počítám že mi tam teče olej z převodovky, ještě na to mrknu, jinak brzdy jsou stejný jako na multikáře nebo na barkasu, takže díly se nechají sehnat pořád bez problému. http://www.sasparts.cz/brzdy-multicar-m ... adni-dily/
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
měl bych jeden dotaz: nevíte někdo o kolik se 514 rozšíří, když se na ní namontují kola z e-516/7?
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Cavte,zaujalo by ma že či sa daju ešte zohnat nové Páky na variator,na zdvihnutie stola..no proste tie tri paky v kabine na pravo. V katalogoch som zatial nenašiel nic také
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:Cavte,zaujalo by ma že či sa daju ešte zohnat nové Páky na variator,na zdvihnutie stola..no proste tie tri paky v kabine na pravo. V katalogoch som zatial nenašiel nic také
pochybuju, leda nechat vyrobit, nic na tom není
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
[quote="
pochybuju, leda nechat vyrobit, nic na tom není[/quote]
No tak práve že ja som si dal vyrobit,a nie je to ono
pochybuju, leda nechat vyrobit, nic na tom není[/quote]
No tak práve že ja som si dal vyrobit,a nie je to ono
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:no nic pozhanam si to znejakeho vraku
taky možnost
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:Wartburg píše:no nic pozhanam si to znejakeho vraku
taky možnost
Len chyba je v tom že v mojom okoli niesu žiadne vraky 514-ky .Každa sa ešte použiva
Re: fortschritt e 514
Prosím vás nevíte někdo katalogové číslo řemenice na motoru troj na mlátičku dva na pojezd.. Ta velká co je na motoru.. Díky
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:Prosím vás nevíte někdo katalogové číslo řemenice na motoru troj na mlátičku dva na pojezd.. Ta velká co je na motoru.. Díky
4250 12130 5
v katalogu jí mam pod tímhle označením, ale pokud vím, tak se žádné jiné nedělaly, takže by měla pasovat na všechny roky výroby
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:Diky moc není katalog někde na netu??
nevím ... našel jsem jen příručku, postupně bych ho třeba naskenoval (až bude trochu času), ale je to docela bichle
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Zdravim,
vedel by mi niekto poradit co znamenaju tie cisla na stitku na hydraulickom cerpadle :ORSTA 16/20,1-140 TGL 37 069 a na mensom je: 2,5/20,0-160 TGL 37 069.
Zohnal som vecsie cerpadlo ,ze vraj je z E516 ale fyzicky tam nevojde ,trebalo by prerobit drziak na hydr.olej.
To vacsie cerpadlo ma udaje: 32/20,2-140 TGL 37 069, a mensie 12/20,0-160 TGL 37 069 - je toto cerpadlo naozaj z kombajnu E516 prip E517 ? moze sa pouzit do E514.
Dakujem za rady a odpovede.
vedel by mi niekto poradit co znamenaju tie cisla na stitku na hydraulickom cerpadle :ORSTA 16/20,1-140 TGL 37 069 a na mensom je: 2,5/20,0-160 TGL 37 069.
Zohnal som vecsie cerpadlo ,ze vraj je z E516 ale fyzicky tam nevojde ,trebalo by prerobit drziak na hydr.olej.
To vacsie cerpadlo ma udaje: 32/20,2-140 TGL 37 069, a mensie 12/20,0-160 TGL 37 069 - je toto cerpadlo naozaj z kombajnu E516 prip E517 ? moze sa pouzit do E514.
Dakujem za rady a odpovede.
Re: fortschritt e 514
zokon píše:Zdravim,
vedel by mi niekto poradit co znamenaju tie cisla na stitku na hydraulickom cerpadle :ORSTA 16/20,1-140 TGL 37 069 a na mensom je: 2,5/20,0-160 TGL 37 069.
Zohnal som vecsie cerpadlo ,ze vraj je z E516 ale fyzicky tam nevojde ,trebalo by prerobit drziak na hydr.olej.
To vacsie cerpadlo ma udaje: 32/20,2-140 TGL 37 069, a mensie 12/20,0-160 TGL 37 069 - je toto cerpadlo naozaj z kombajnu E516 prip E517 ? moze sa pouzit do E514.
Dakujem za rady a odpovede.
zřejmě to bude nějaká kombinace průtoku, tlaku a typového čísla (např u toho čerpadla 16/20,1-140 tgl 37069: 16 by mohl být průtok v litrech, 20,1 tlak v MPa, 140 mě nic nenapadá a tgl+číslo bude asi nějaký katalogový číslo), ale nevím. čerpadlo tam v podstatě můžeš dát jakýkoliv, agregáty budou pracovat rychleji/pomaleji v závislosti na průtoku čerpadla.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
fortschritt e 514
Cavte ,neviete aké ložisko tam ide na tom obr. ?? Alebo ako mozem zistit to čislo (Ložiska)??
- Přílohy
-
- Fortschritt 2..jpg (20.33 KiB) Zobrazeno 11765 krát
-
- Fortschritt 1..jpg (37.36 KiB) Zobrazeno 11765 krát
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:Cavte ,neviete aké ložisko tam ide na tom obr. ?? Alebo ako mozem zistit to čislo (Ložiska)??
bývá to na něm napsaný, ale zítra se ti ještĕ podívám do katalogu
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků