čtyř pásový Case Steiger

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 13:20

tak se podívej na collector edition

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 19 lis 2005 13:26

Je to na stránkách erlta?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 13:28

zkus http://www.outbacktoystore.com tam dej Case Ih 1:16 pak nahoře Case IH,a tam někde je Case IH STX 500 quadtrac 50000th

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 22:04

Chtěl bych se vyjádřit k té Antarktidě. Vždyť to je jen velice nadsazený mediální tah. Potřebujeme traktor na tahání něčeho v takových zimách? Qutrack je hezká mašina, ale to je bohužel všem. Mám poměrně důvěrné informace o stavu Qutracků v ČR. Jsou s nimi samé problémy. Jde o pásy, nápravy a kopírovací kolečka. Teď i údajně jedna převodovka u nového odešla. Dle výzkumů potřebuje Qutrack o 30% více energie než Challenger na to, aby utáhl sám sebe. Podívejte se zpětně na Hustopeče a soutěž traktor tahoun. Byl Qutrack s jmenovitým výkonem 375 PS a Challenger MT845, který má jmenovitý výkon 371PS. Stejný výkon, ale nejstejný čas při soutěži. Čím to asi bylo?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 22:27

a co tak řidičem,a co říkáš na světový rekord v orbě, to byl taky mediální tah? :idea: v Hustopeči na dnu ze..... jsem byl a Challenger se mi moc líbil,a ten Case Ih taky nebil špatnej

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 22:32

Ale jakto že ve svetě je se prodalo již 50000 Steigrů to přece už nečem svědčí a více těch pásových než těch kolových?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 22:34

s tím bych souhlasil,jakto,že v Americe jich je čím dál tim víc :?: asi maj daleko větší pole a menší přejezdy

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 22:39

Chtěl bych se zeptat na kolik vyjde cennově takovej Challenger 865B s Quadtracem v základní výbavě - zhruba?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 22:42

Světovej rekord je celý pouze mediální tah. Za jedno oraly pole, který už bylo dokonale nachystaný, zpochybňoval bych taky hloubku. Nejdříve to měl tahat Qutrack 450, ale potom začali vyrábět 500, tak rekord odložili a dělali ho s Qutrack 500. Ten traktor je dokonale připrvanej a vylepšenej jen pro ten rekord. Vím, protože ten dříve chystanej Qutrack 450 jezdí v ČR. Je pouze zaplacený, jak ze strany CASE tak ze strany Gregore Bession (výrobce pluhů). Já si taky doma můžu vzít Challengera, disky 20m, pole na Ukrajině 1000ha a udělám rekord. A slova o tom,že je to dohlíženo nezávizlími organizacemi jsou taky pofidérní. Jediná evropská dokonale nezávislá organizace je německá DLG.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 22:45

Ale Challenger měl taky světovej rekord v setí s Horschem a to nebyl obchodní tach?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 22:47

takže podle tebe je všechno jenom mediální tah,a co těch 50000 prodanejch steigerů-to je určitě podle tebe taky mediální tah

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 23:02

Challenger s Hoschem byl taky mediální tah, o tom nepochybě. Ale i Challenger potřebuje reklamu, ale jsou to trošku jiný rekordy, ale to je jedno. 50 000 prodaných Steierů je od značky Steier v zelené barvě, později to koupil Case teď se tím pišní, že je to jeho zásluha. Bodužel dnes je všechno ve zdělovacích prostředcích zaplacené. Podívejte se na Profi Press. Jeden článek od JD nebo Case se opakuje několikrát v Zemědělci, Farmáři a Mechanizaci zemědělství. Viděli jste někdy článek o Challengerovi? Pouze párkrát. Je to bohužel o penězích. Strategie firmy phoenix zeppelin je taková, že raději se budou prezentovat na poli, jelikož jedna strana v periodikách Profi Press stojí 18 000Kč.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 23:06

tak to se omlouvám ,tak dopodrobna jsem se tím nezabýval tak sorry

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 23:08

Není to náhodou více strategie firmy PL. Ona je většinou zástupce této firmy na předváděčkách.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 23:15

Ano, možná jo. Většinu lidí z PaL Biskupice znám a vážím si jich. Chtěli prodávat zemědělskou divizi, už nějak i začali, ale nevím v jaké fázi je to nyní. Pokud firma PaL něco prodává, tak za tím nestojí jen zisk, ale hlavně myšlenka jisté technologie, nebo technologického postupu. Proto.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 23:18

že se blbě ptám ,kolik je vůbec těch Quadtracků v republice,já vím o čtyřech

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 23:20

S tou myšlenkou technologie bych docela souhlasil, znám je z předváděček z Rostěnic.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 23:21

A kolik je zde Challengerů?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 23:37

O čtyřech Qutracích vím taky, víc ne. Challengerů je z řady MT800 prodancýh čtyři + několik dalších předváděček ( jako třeba Rostěnice), z řady MT700 jich je určitě tři (myslím si, že jich je ale podstatně víc). Zjistím to a pak napíšu. Znám se s vedoucíma Phoenixu Zeppelinu, tak se jich co nejdřív zeptám.

Příspěvky: 63
Registrován: 12 lis 2005 22:43

Příspěvekod Lukas P. » 20 lis 2005 23:41

To jsem zrovna minulej týden viděl za branou Rostěnic- Mt 800.
Nádhera.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 20 lis 2005 23:48

To jsi ještě neviděl MT875B. To je teprve mazec. Nádhera....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 23:51

V těch rostěnicích to byl 845. ta 875 to má kolem 600 koní že

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 21 lis 2005 00:03

Ano. MT875B má 600 koní. V reakci na to vyrobili Case Qutrack STX530 s výkonem 595 koní.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 21 lis 2005 00:05

Předhániou se navzájem že

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 21 lis 2005 16:17

stejně se mi nezdá,že to všechno je mediální tah,to by se na to přišlo a jak to,že v Americe je tolik STX quadtrac,to o něčem svědčí ne,přece by si ho nekupovali jen proto,že se jim vzhledově líbí,myslíte si,že STX má menší opotřebení pásů než Challenger :?: ,u Quadtracu by mělo být logicky menší,protože když se otáčí tak netře tolik pásama,u firmy Case IH mě nadchlo to,že vymysleli jednotlivé pásové jednotky místo hnacích kol a to se mi velice zalíbilo,protože lépe kopíruje terén a nehrne s sebou tolik půdy(při otáčení), já nejsem odpůrce firmy CAT ba naopak, jen se snažím k tomu vyjádřit

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 21 lis 2005 16:33

Já si nemýslím že STX má větší optřebení pásů než Challenger, protože STX má větší plochu dotyku pásů s podložkou tím pádem větší tření.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 21 lis 2005 16:34

Omlovám se: ...nemyslím si že má menší optřebení..................

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 21 lis 2005 16:37

možná má větší opotřebení než Cat,ale řek bych ,že to bude spíš kvalitou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 21 lis 2005 16:48

zajímalo by mě kolik stojí takovej Cat Callenger a kolik Case IH Quadtrac,slyšel jsem že Case IH stojí kolem 7 mil. Kč

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 22 lis 2005 23:40

Cena Challengeru MT845 v plné je 6 mil. MT865 stojí odhadem 7,5-8 mil. Quatrack do Rostěnic šel za asi 7,6 mil (nevím to přesně).
K těm pásům: možnbá se opotřebují více, ale cena jednoho pásu na Challenger je 200 000 kč. Na Quatrack je 180 - 200 000 kč, ale má čtyři pásy. Jasně zní, že jsme u Qatracku na úplně jiných nákladech.
V Americe je možná více Quatracků, ale daleko více voliou variantu kolovou a to nemají žádné přejezdy a nic podobného. Není to jen můj názor, ale když jsem viděl v americe jet Qutracka tak zvuk motoru a pojezdová rychlost nebyly moc lichotivé, za nim hned jel kolovej Case, se stejným výkonem a stejným ještě větším nářadím a bylo úplně něco jiného. Myslím si, že u Qutracka není něco konstrukčně v pořádku.

PředchozíDalší

Zpět na CASE IH a STEYR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků