New Holland TG
Příspěvků: 79
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- Honza 2
Tady jich jezdí vela, zmůže se to tak na ciferák. Mají za tym 7 radlic opavák a ford je z toho paf. Už je hodně slyšet i převodovka. A ukažte mi Forda, na kterym ještě nedělali převodovku. Motoricky je dobrej, na motor nechytli moc nikde, parametry má slušny ale převodovka je kámen úrazu u tohoto traktoru. Pak je to náprava a hydraulika.
Tak ten novej traktor už není Tg ma jeho kabat ale označení je 8040 a ma 336koní. Ještě k Fordu u nas měli forda 10let a na převodovku nechytli byla v pohodě(14000Mth) a měl ještě jednu zvlaštnost , koupila se secí mašina a on ji v kopcich neutahl tak se přistoupilo k vyměně motoru ze 190 na 240koní a traktor to vydržel 5 let a nebyl s nim problem. Ještě se musim zastat TG někdo tydy psal že ma kratkej rozvor oproti JD a kvuli tomu špatne tahové vlastnosti, tak rozvor TG je 3005mm a rozvor JD 8410-2950mm a JD 8520-3020mm ,tak nevím jestli 15mm na rozvoru je takovej rozdil ??
Honza 2 píše:Jo promiˇm už jsem to četl. já se pracoval u JD, tak mám trochu zkreslenej pohled. Ale nevím čím to bude že jinde mění převodovky a jinde na ni nechytnou. Zajímalo by mě jak dlouho vydrží TG s převodovkou a jak jsou s ním všichni spokojeni.
k těm převodovkam myslim že je to z části řidičem a hlavně traktor by měl tahat to k čemu je určeny když občas vidim ty kombinace tak je mi i toho traktoru líto a ještě když v tom sedí někdo kdo se cely den baví tim že na poli pořad přeřazuje nahoru dolu nahoru dolu a tak furt tak jak to muže dopadnout. kamarad ma G190 přes 17000mth a na převodovku ani nešahl podle mě je to v lidech a v tom co ten traktor taha.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To máš pravdu že je to v lidech obsluha ovlivní hodně.
Jenže tohle je trochu jinak, s prvním jezdil jeden řidič a převodovku dělaly víckrát. Pak koupily nový, ten stejný NH 8970 a dostal ho řidič co měl toh prvního. Tahal to samo co první Ford, a na převodovku nesáhly až po 6 sezonách a 6000mth.... nemínim se přít o ničem. Ale jen to že ty traktory má zdejší podnik 4 a na 3 dělaly převodovku, ten čtvrtý už byl loni tak tak. Tohle je záležitost firmy Funk. Po druhé straně, zas silnou stránkou byly motory a hydraulika.
Jinak TG a T má Case převodovku. A jeden příklad: Jezdí v podniku v Rostěnicich Case MX 270, z roku 2002, má 8,5 tisíce mth, vloni měly kroužky v převodovce, takže ji opravovaly doma v dílně, na 10 tisic mají slíbeny zadky. Zbytek je v pohodě. Motohodiny za takovou dobu svědčí o velkym zatížení a využití a je jasny co tam ten traktor tahal... A ještě jeden postřeh z traktoru: když se něco sesype pořádně, nebo projeví, hodně to bývá velká oprava převodovky. Pak diferenciál a pak až někdy motor.
Jenže tohle je trochu jinak, s prvním jezdil jeden řidič a převodovku dělaly víckrát. Pak koupily nový, ten stejný NH 8970 a dostal ho řidič co měl toh prvního. Tahal to samo co první Ford, a na převodovku nesáhly až po 6 sezonách a 6000mth.... nemínim se přít o ničem. Ale jen to že ty traktory má zdejší podnik 4 a na 3 dělaly převodovku, ten čtvrtý už byl loni tak tak. Tohle je záležitost firmy Funk. Po druhé straně, zas silnou stránkou byly motory a hydraulika.
Jinak TG a T má Case převodovku. A jeden příklad: Jezdí v podniku v Rostěnicich Case MX 270, z roku 2002, má 8,5 tisíce mth, vloni měly kroužky v převodovce, takže ji opravovaly doma v dílně, na 10 tisic mají slíbeny zadky. Zbytek je v pohodě. Motohodiny za takovou dobu svědčí o velkym zatížení a využití a je jasny co tam ten traktor tahal... A ještě jeden postřeh z traktoru: když se něco sesype pořádně, nebo projeví, hodně to bývá velká oprava převodovky. Pak diferenciál a pak až někdy motor.
Na té 270 z roku 2000 jsem dělal převodovku ale to jen díky tomu že tam se zasekávaly šoupátka řazení až další typy šoupátek to přestaly dělat a byl po problému tam byla jen chyba přechodu s mechanického ovládání na elektroniku ale jako vnitřek převodovky je bezporuchový ale samozřejmě se může stát je to jen stroj a převodovky se dělají na CASE už 20 let skoro stejný pryncip a u nás pracují do dnes na 5 traktorech a ten nejstarší má přes 25000 motohodin a Co se týká převodovky pokud někdo neřadí během jedné minuty 50 krát tak se tam vynou řidiče nemá co stát tam nejde špatně přeřadit snad kdyby jel 40 km a pak přes spojku dal malou rychlost ale to snad nikdo nedělá
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
MX 285 už takovy problémy nemá A taky dobrej servis od vás z dělá hodně... Navíc ta 270ka tahá celý podzim podryvák Kverneland CLC, rype na 25čisel, diskovy brány 6m taky hluboko, dokonce 12m Carrier! příprava na setí. Diskáč za mokra kdy se odmontuje válec a jezdí na hloubku co se zahloubí samy disky, bez kol jen po talířích. Tohle všechno celý podzim na dvě směny a v létě ještě Annaburger. Takže vydržel hodně, 2xoprava kardanu, jinak drobnosti na motoru a elektronice, vloni jak sem řikal převodovka.
JohnySe@seznam.cz píše:Nový TG se JD nevyrovná. brousili si zuby na JD, tak u Hustopečí je zapojily do Horsch Terrana o 8 metrech a Agrotec měl z toho hezkou ostudu. TG 285 proti JD 8520. JD mají větší spotřebu ale jsou to držáky. co se týká New Hollandu obecně, nejsou to dobry traktory, nekvalitní a mají hodně poruch. jezdil jsem s kombajnem JD po ČR a kde měli NH tak si je nikdo nechválil. Jedna perlička na závěr: PL opravuje převodovky na NH tak, že dají do traktoru druhou za 800 tisíc, která stejně nevydrži.
Tam se srovnavalo nesrovnatelne je jasne že ten silnějši bude mit nižši spotřebu jak ren slabší. podle mě je to jen hazení špíny JD na CNH nevím jak si to vysvětlit potom co jsem si přečetl ten članek. Každy člověk ktery vi něco o motorech ví že to tak je. Podle mě JD ma strach s CNH tak na ně hažou špinu jak mužou. Agrotec na svych strankach aspon na nikoho nehaže špínu a tohohle si cenim zas ja. A myslet že CNH traktory nejsou moc spolehlive nebo špatne znamena nevědět měli by se srovnavat novy s novyma a ne starej NH s novym JD jak tu byva zvykem stare stroje nikoho nezajimaj protože doba jde dopředu aCNH si myslim že jde s dobou narozdíl od JD je to muj nazor a nebudu se snikym hadat. V čem je Lepší JD než TG vybavou a funkcema určitě ne.
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
TG co jezdí u nás je hrozně poruchuvý.To JD jedou bez problémů a taky jich u nás ve třech podnicích jezdí 18 a 1 TG.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Proč by měl Strom Praha házet špínu zrovna na Agrotec a CNH?
Strom Praha má svoje zákazníky, má svých strojů prodaných hodně, Agrotec a AgriCS má svoje zákazníky, mají svých stroj taky prodaných dost. Tohle házení špíny dělají spíš firmy co nemužou prodat nebo se nikde prosadit. A ani ti už nejdou touhle cestou.
Strom Praha má svoje zákazníky, má svých strojů prodaných hodně, Agrotec a AgriCS má svoje zákazníky, mají svých stroj taky prodaných dost. Tohle házení špíny dělají spíš firmy co nemužou prodat nebo se nikde prosadit. A ani ti už nejdou touhle cestou.
Jan Sedlák píše:Proč by měl Strom Praha házet špínu zrovna na Agrotec a CNH?
Strom Praha má svoje zákazníky, má svých strojů prodaných hodně, Agrotec a AgriCS má svoje zákazníky, mají svých stroj taky prodaných dost. Tohle házení špíny dělají spíš firmy co nemužou prodat nebo se nikde prosadit. A ani ti už nejdou touhle cestou.
Tak mi to zkus rozumě vysvětlit. kdyby tohle to měl psat každy tak toho je hromada je spousta podniku kde maji pujčene dva traktory a vezmou vždycky jen jeden a taky se stim nikdo nechlubi
Já si myslím že taková malá ryvalita musí být ale nesmí se to přehánět Ty ameryky jsou skoro srovnatelné a záleží na mnoha okolnostech vkusu kolik kdo má traktorů a nechce měnit značku tady sousedi maj novy JD a řikaj že je na h.... a rači rychle Fend a druzí jedině JD my a okolí zas CNH./ My se stejně v každém tématu vždy bavíme co je lepší a co bezporuchové ale ono je to skoro jedno vše se může pos..... a tomu druhému nic a co vím ta co traktor to jiná porucha to znamená že to není špatně vymyslené kdyby se kazila jen jedna věc tak to je konstrukční chyba ale to se moc nestává
To je jasny já měl taky dost problémů s traktorem a až ten co mám teď tak je dost dobrej i když se sem tam něco pose.... a neodsuzuju je jen mám k němu připominky a tlumočim je prodejci. Hodně se tady chválí Fend a to já dyl na semináři o Fendech jen tak okrajově a velice hodnotim převodovku ale co se tíče kabiny a ůčelnosti tak na CNH a JD v tomle mírně zaostává ale kdybych nepoznal CNH a jen Fend tak bych asi mluvyl opačně každý je rád že má to co má ať je to ten či onen
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Minulý týden se vrátil náš TG z nemocnice a už by měl konečně šlapat,zatim má zasebou 25 ha s 8 m terranem.
Martin píše:Tak ten novej traktor už není Tg ma jeho kabat ale označení je 8040 a ma 336koní. Ještě k Fordu u nas měli forda 10let a na převodovku nechytli byla v pohodě(14000Mth) a měl ještě jednu zvlaštnost , koupila se secí mašina a on ji v kopcich neutahl tak se přistoupilo k vyměně motoru ze 190 na 240koní a traktor to vydržel 5 let a nebyl s nim problem. Ještě se musim zastat TG někdo tydy psal že ma kratkej rozvor oproti JD a kvuli tomu špatne tahové vlastnosti, tak rozvor TG je 3005mm a rozvor JD 8410-2950mm a JD 8520-3020mm ,tak nevím jestli 15mm na rozvoru je takovej rozdil ??
hele nebylo to v New Jičíně?? cerveny ze??meli 2
zetor rulezzzzzzz
Joska
to: johny. odkud je ts135a co se jí po dvou měsících vysypala převodovka?? Není z bězděkova na metují??? Tam se jim na náhonu zkazila lamelová spojka ale nevím nic o převodovce nebo to je jiné tsa třeba ze stárkova?? tam jede taky jak drak.
Jinak k TG měl jsme možnost se svést s tg210 a diskovým mčkačem kuhn a pak s tg 255 s šesti metrovou kombinací Lemken rubin a solitair a mazec.
Jinak k TG měl jsme možnost se svést s tg210 a diskovým mčkačem kuhn a pak s tg 255 s šesti metrovou kombinací Lemken rubin a solitair a mazec.
Příspěvků: 79
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků