Traktory Claas
Traktory Claas
Co říkate na traktory claas .Nemyslite si ze firma zneuzila znacku Claas a diky tomu se i tyto traktory dobře o docela hodně prodavají.I kdyz je to slatanina z renolta a john deera...Myslite si ze se diky kombajnum vyšplhají na popředi v prodeji traktoru a nebo měli zustat u výroby stroju na sklizen.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Až na řadu Atles jsou povedeny docela. Prodejnost je dobrá, na počáteční obavy jaky měli. Nový model Ares už je lepší, Claas zapracoval na traktorech tak jak slíbil při jejich uvádění. A ještě zapracuje. Co jsme ale viděl několikrát Atlese tak si myslím že tohle bude chtít zbrusu předělat celé. Na Fendty ale tyto traktory nemají. Zatím chybí Vario převodovky, mohlo by se zlepšit ovládání a kabina.
Já jim s tím celkem fandím. Claas jako jediný zatím nepatří celý nějaký nadnárodní společnosti valstněný Amíkama, i když je to asi otázka času. To co udělal za několik měsíců z Renaulta, který kupovalo pár Frantíků je neuvěřitelné. Občas sice v některých věcech šlápli trochu vedle (Xerion a Cougar), ale fandím jim... Na Fendta to ještě nějakou dobu mít nebude, ale za tu cenu... Za chvilku vyprší patent na Vario a pak to tam naperou i mimo koncern Agco.Co vím tak by to měl mít brzy Fastrack...
Traktory od claasu mě zklamaly. Měl sem o nich jinou představu. O aresu. Ovladani zadniho tbz je jaksi nelogicky umistěne u prostředniho sloupku kabiny, přesnost řazeni neni taky nejlepši a předni odpružena naprava taky ne. Pro spolujezdce je docela malo mista. Traktor je hodně lehky proto težší polní práce bych nachal na jine. Možna do lisu a nebo na dopravu. Ale i tam dostava pořadně zabrat. A co vim tak Fastrak 8250 ma už plynulou převodovku
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Kdyby Claasu nezáleželo na traktorech, nedělal by nový Ares. Co jde o nevýhody, jsou to nevýhody jako u každého jiného traktoru.
No a odpružená náprava je zcela bez připomínek. Je to princip jaký má JD na 8020, a jiní. Co vím tak s ní nebyly zatím žádné problémy. Jízdní komfort je s ní výborný.
Řazení a jeho přesnost záleží na kalibraci spojek a průtoku oleje v převodovce, pokud bylo na mysli pod zatížením. To bych mohl říct i o JD i Fordu. Je tady jedna věc, a ta že Renault nebyl u nás oblíbený, kvůli servisu a ND. Ve Francii to kupovali taky proto že to byl jejich traktor co nesl značku Renault. Dál už se nebudu opakovat o inovacích Claasu. Stejný názor mám na Cougara, co se týká Xerionu, nebyl by to špatný tahač, jenže stojí moc peněz a jeho využití bych viděl s nádstavbami, Holmer, rozmetadla, doprava.
No a odpružená náprava je zcela bez připomínek. Je to princip jaký má JD na 8020, a jiní. Co vím tak s ní nebyly zatím žádné problémy. Jízdní komfort je s ní výborný.
Řazení a jeho přesnost záleží na kalibraci spojek a průtoku oleje v převodovce, pokud bylo na mysli pod zatížením. To bych mohl říct i o JD i Fordu. Je tady jedna věc, a ta že Renault nebyl u nás oblíbený, kvůli servisu a ND. Ve Francii to kupovali taky proto že to byl jejich traktor co nesl značku Renault. Dál už se nebudu opakovat o inovacích Claasu. Stejný názor mám na Cougara, co se týká Xerionu, nebyl by to špatný tahač, jenže stojí moc peněz a jeho využití bych viděl s nádstavbami, Holmer, rozmetadla, doprava.
to Jan Sedlák: Starší Xeriony měly ohromné problémy s převodovkami - V Německu dokonce koloval vtip, jak se zdraví dva řidiči v Xerionu? Jeden se 2 vztyčenými prsty a jeden se 3 podle toho kolikátou mají převodovku - Ty nástavby na to jsou jednoúčelové a ohromně drahé, už jsem viděl jetého po 800 Mth pod 150 000 Eur, ale pořád je to ranec za předělanou Š 180
Ale každá firma má nějakou hračku pro své vedení a pro Claas jsou to tyto 2 stroje...
Ale každá firma má nějakou hračku pro své vedení a pro Claas jsou to tyto 2 stroje...
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To jsou drahé. proto se tento stroj tady dosud neobjevil. Ale zájem byl o ně, jen z důvodu ceny od nich upustili. Starý Xerion měl problémy celkově, nejen s převodovkami. Proto Claas přišel s novým modelem předloni a letos opět modernizoval. Původní Xerion se také nevyráběl seriově, jen na zakázku. Teď už je seriová výroba a nebáli se to pustit. S nádstavbami jsme argumentoval jen proto, že vidím v nich hlavní využití tohoto tahače.
Ty nástavby jsou fajn, i základní myšlenka, ale když se ti to podělá, máš na tom třeba rozmetadlo, které nepoužiješ na ničem jiným...A všechno stojí. Ale je pravda, že ten, kdo do toho nainvestuje, už bude kupovat jen Xeriony nebo se půjde oběsit. Slušný marketingový tah.
Vsadím se, že pokud do Čech půjde, tak ho bude mít první Kmínek ( nebo bude mít prvního Fendta 936)
Vsadím se, že pokud do Čech půjde, tak ho bude mít první Kmínek ( nebo bude mít prvního Fendta 936)
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
tooo asi bude možny, slyšel jsem zvěsti že dokonce na plzeňsku. Ale to pravda asi nebude, a když tak to bude starý typ, který tady byl kdysi na Techagru a to už bude pasé. mě zajímá nový. navíc podle pana Koblížka z Komořan tady nejezdí žádný a když to řekl tento člověk tak to bude tak protože ten ví o všem.
to Jan Sedlák: O Kmínkovi něco vím, dělali jsme mu slunečnicové lodičky na jeho Lexiony. Když by někdo postavil slona na kola , tak by se tento člověk snažil ho mít první v republice. Jedno za jakou cenu. Ale jinak to dělá asi poměrně dobře. Když se kouknu na jeho pole...
Jinak o Xerionu v Čechách opravdu nic nevím.Možná tu byl jen nějaký na předváděčkách či je moc dobře ukrytý.
Vím tady v okolí o nějakých Challengerech, ale to je z té exotiky vše.
Jinak o Xerionu v Čechách opravdu nic nevím.Možná tu byl jen nějaký na předváděčkách či je moc dobře ukrytý.
Vím tady v okolí o nějakých Challengerech, ale to je z té exotiky vše.
Má celkem slušné výnosy, hospodaří severně od Prahy a alespoň v minulosti dost Horschoval.Teď nevím, jak to tam dělá, ale porosty má pořád špičkové. Jinak je známý tím, že pokud se objeví u nás jakákoliv novinka od firmy Claas nebo Fendt, je první, kdo ji má. Když nepočítám zkoušení prototypů, na to jsou jiné podniky...
to Martin: O tom Lexionu 600 jsem se bavil s Němcema v Lansbergu a sami chlapi, co s tím jezdili říkali, že je to jen nafouklá bublina. Ten výkon je za den tak max 10 % větší oproti 480 se stejnou lištou. Moc změn oproti starým 480 tam není, ale základní ceníková cena bez lišty mi opravdu vyrazila dech na dlouhou chvilku. To si už asi ani Kmínek nelajzne Takže vše, co je po Německu udané, je formou pronájmů. 3 sezóny sekáš, o nic se nestaráš a pak ať si s tím dělá Claas co chce.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ten Kmínek ještě má pořád Horsche. Je to dosela solidní člověk, hospodaří velice dobře a vydělává taky dobře. Má zdravý rozum, moderní myšlení a co vím zase já tak jsou lidi u něho spokojeni. Žádny vydrbávání ani nic podobnyho, co vím tak solidní podnik.
To o 936 ať si ho klidně koupí, ale stejně mu bude trochu k ničemu protože tohle už není to nejlepší.
To o 936 ať si ho klidně koupí, ale stejně mu bude trochu k ničemu protože tohle už není to nejlepší.
- Návštěvník
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Kdo umí, umí . Já ho znám od vidění, celkem i přes služby a kombajny a jeví se mi tento člověk jako solidní. Navíc mě fascinoval jeho přístup k jeho zaměstnancům Hele mohl bych se o něm dovědět ještě víc? Soukromě?
Dík.
Dík.
Co hovorite na tohto:
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /ima52.htm
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /ima53.htm
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /ima52.htm
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /ima53.htm
CLAAS je specialista na sklizeň
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků