Škoda ŠT180turbo
Příspěvků: 100
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Škoda ŠT180turbo
Nevíte někdo kdo má v okolí tahač LT230 je to ST180 ale ma turbo a vypada ze předu drobet jinak. Moc jich neni a nic moc o nich nevim. Díky
Re: Škoda ŠT180turbo
Jirka.st180 píše:Nevíte někdo kdo má v okolí tahač LT230 je to ST180 ale ma turbo a vypada ze předu drobet jinak. Moc jich neni a nic moc o nich nevim. Díky
Čau něco by tady bylo je to LT 190 dle papírů,ale má zvedlej výkon na 230 koní.Ještě je pořád v provozu,ale jeho čas se krátí.
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Škoda ŠT180turbo
Cau, díky za odpověd ale takovou skodovku mam LT190 to je normalní škodovka jen se do nich dávaly turbo motory ale každej na to nadával že prej to nevydrží převodovka a koncáky ty prej začnou téct hned tak nevim. Já bych radši originál LT230 moc jich vyrobeno nebylo co jsem se dočet na netu. Na stránkách farmwebu je vyfocená jen jednou a to v příležitostních fotografech pod označením ŠT s kombinátorem. Prosím kdo o těchto traktorech něco víte napište DÍK JIRKA
Re: Škoda ŠT180turbo
Jirka.st180 píše:Cau, díky za odpověd ale takovou skodovku mam LT190 to je normalní škodovka jen se do nich dávaly turbo motory ale každej na to nadával že prej to nevydrží převodovka a koncáky ty prej začnou téct hned tak nevim. Já bych radši originál LT230 moc jich vyrobeno nebylo co jsem se dočet na netu. Na stránkách farmwebu je vyfocená jen jednou a to v příležitostních fotografech pod označením ŠT s kombinátorem. Prosím kdo o těchto traktorech něco víte napište DÍK JIRKA
No to je ona s tím kombinátorem,vždyť jsem sěděl za volantem.Jsem na ní strávil něco života.Ale je pravda že LT 230 a 260 vypadaly ještě trochu jinak.A ještě existovala ŠT 270,jsme ji měli z roku 1979.Vypadala skoro stejně jako seriovka bez turba,ale stejně to trhalo kardany.Ta byla k neudušení,mít lepší spodek,tak to by byl mazec.
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Konečně někdo kdo o škodovkach něco ví. Moc toho na internetu neni tak schánim nějaký informace tady. Díky že píšeš. Docela ti to závidim že jsi jezdil s takovou mašinou nebo nemam co závidět? Je ten turboš hodně odlišující od normálních ŠT180. Nemáš ještě nějaký fotky nebo víc informací o škodovkách?
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Pro Pavla: Prosimtě to jsou obě s přidávanym mturbo motorem a nebo je jeden sériově vyrobenej s označením LT230 Fortis? Dík
Jirka.st180 píše:Konečně někdo kdo o škodovkach něco ví. Moc toho na internetu neni tak schánim nějaký informace tady. Díky že píšeš. Docela ti to závidim že jsi jezdil s takovou mašinou nebo nemam co závidět? Je ten turboš hodně odlišující od normálních ŠT180. Nemáš ještě nějaký fotky nebo víc informací o škodovkách?
Jo mám nějaký fotky i videa,ale nějak teť nestíhám být moc na netu.Takže když vydržíš tak ti něco pošlu.A závidět?Oproti 180tce docela jo,ale oproti dnešku určitě ne.Jo kdyby tak byla chut a prachy vzít si to do soukroma a udělat z toho krasavce,to by byla jiná.
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Jo tak až budeš mít čas a chuť tak mi něco pošly na jirka.st180@seznam.cz budu se těšit na tu mašinu. Já mam jen 180tku a v některejch situací dost brečí. Myslíš že by byla ta tvoje na prodej? Chtěl bych si nějakou škodovku přez zimu upravit a jak řikáš udělat ztoho krasavce. A do ty my se mi nechce když jsou ještě lepší škodovky. tak se měj a zase se ozvy Čau
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Byli stim Turbo motorem nějaký problémy nebo s převodovkou vydrží ten nápor 40koní navíc než je stavěná? Jak dlouho v ní je ten motor?
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Takže když tam dam motor s Turbem a budu jezdit slušně né pořád na plnej plyn tak by my mohla ta převodovka i nějakou chvíli vydržet jo?
Jirka.st180 píše:Takže když tam dam motor s Turbem a budu jezdit slušně né pořád na plnej plyn tak by my mohla ta převodovka i nějakou chvíli vydržet jo?
Přesně tak, s turbem můžeš jezdit na nižší otáčky při nižší spotřebě a vyšším hodinovém výkonu.Samozřejmě, že když potřebuješ šlápneš mu na krk a jedeš, třeba v kopci.Držet ho pod krkem jde, ale stojí za úvahu dát do převodovky, sestupky,diferáku a koncáku olej snášející vysoké teploty. I tak to smrdí, jako když smážíš hranolky.Popřípadě udělat chlazení převodového oleje. Hlávní je pokud chceš vyšší výkony pomáhá lepší olej ten hodně pomůže, ale není to 100% lék.
- Jirka.st180
- Příspěvky: 56
- Registrován: 29 srp 2006 16:43
Na tom chlazení oleje už pracuji ale nemam chladič nevíš jakej by byl ideální chladič? Já jsem si myslel z krystala ale zdá se mi dost malej. Jakej jsi tam měl olej ty?
Jirka.st180 píše:Na tom chlazení oleje už pracuji ale nemam chladič nevíš jakej by byl ideální chladič? Já jsem si myslel z krystala ale zdá se mi dost malej. Jakej jsi tam měl olej ty?
Doufám, že to napíšu správně. Olej v převodovce byl Kernite Top Plent 80W-90, nebo nějak tak podobně. Chladič byl výměník voda olej, a možná se tam někde ještě povaluje. A čerpadlo bylo použitý z Matesa z řízení a bylo chycený někde na rozvodech. Přesně to taky nevím kde , protože jsem se na to musel doptat a v případě , že jsem řekl něco blbě mě zde snad jeden človíček opraví. Olej byl dán jen v převodovce a chlazení už nějaký ten rok taky nefunguje, a v setupce, nápravách byl snad převoďák z Jaguára to ale nevím přesně. Ještě to zkusím zjistit. Olej který jsem na začátku popsal již tedy nebyl chlazený, ale docela držel na to jakou dostával sodu.
Zdravím Liazáky.Pro upřesnění u toho FORTISE.Olej co se dal do sestupky a do převodovky je TOP Blend 80W90.Koncové převody a rozvodovky SHELL Spirax AX.Chladila se jenom převodovka a to tak že bylo namontováno originál čerpadlo na řízení jako u MTSP a to čerpalo olej přes výměník voda olej.V čem si nejsem jistej ale myslím si že ten výměník se podobal výměníku co byl použit u KN250 na mototrový olej.ALe když se ti tam povede namontovat chladič z Crystala-proč né.Co malinko ještě vím že když se dávali Turba tak se dávali vodní chladiče z E-516.On i ten Fortis má oproti ŠT-180 jinej chladič.ˇUdajně to ten malej neuchladil.Co se týče Fortise se kterým jezdil Vašek,tak i já jsem ho kočíroval.Po zvednutí výkonu ze 190 na 230 koní kvůli Vaderstadtu, lítalo těsnění než se nechal srovnat blok.Podzimní setí už jezdil Vašek tak se optej jak držel.Vaderstadt byl šestimetrovej,jezdilo se velkou trojkou,čtyřka by to taky vzala ale pak si se na souvrati v tom fofru nestihl otočit.Jezdilo se v oraným a sraženo bylo těžkýma bránama.Po zdiskovaným jsem neměl čest jezdit ale myslím že Všek s tím lítal po zdiskovaným.
No snad jsem napsal dost.
No snad jsem napsal dost.
matthew píše:A nevíte kdo vystavoval ŠT 180 na techagru asi před třemi lety? Mělo to trošku pozměněnou kapotáž, jinak klasická škodovka.
Myslím si, že to vystavoval výše zmiňovaný majitel, nebo zakladatel Farmetu a tvůrce škodovek. Nevíte někdo jestli někde ještě nejezdí LT 230 a LT 260? Zmodernizovaná Št 180. Moc se jich nevyrobilo snad do 10 ks a snad co kus to tak trochu originál. Jen já vím o 4 verzích.
Fotky mám dvě, ale vůbec nic o tom nevím.
http://www.volny.cz/agro-bila/ST180a.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/ST180b.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/ST180a.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/ST180b.jpg
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Příspěvků: 100
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků