John Deer a Fendt

Příspěvky: 30
Registrován: 25 dub 2006 22:02
Bydliště: Bílovec

Příspěvekod McCormick » 10 led 2007 18:04

No jo 90.léta a dneska může být zase vše úplně jinak. Já Johnovi nefandím takže ani netvrdím že by ty jejich traktory neměli kapku jiného, ale je to hnus. Prostě byznys a evropská unie. Nevím ale mám takový dojem že nás tu ti žlutí úplně utlučou. :?
Každý správný ekologický zemědělec práškuje v noci :)

Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2006 21:48

Příspěvekod Mirin » 10 led 2007 18:14

To McCormick:Jelikož jsem ňákej pátek pracoval ve firmě,kde se dělají díly do aut,ale taky do traktorů claas,něco o tom vím.Všechno je o lidech a o přístupu k dané věci.A každá značka si dokáže pohlídat kvalitu jinak.Co je u jednoho o.k.,u druhýho ti omlátí o hlavu. :roll: A pak ještě na spoustě dalších věcí.Např.je omyl si myslet,že když su dneska 100%spokojenej s traktorem např.Fendt,bude tomu tak i s kombajnem,a i za 5 let.A naopak.A tohle platí všude.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 10 led 2007 19:40

Diskuze neumřela, ale když to čtu tak spíš řešíte zas jestli má kterej traktor komponenty té či oné značky a proto je špatný.
Zkrátka když už nevím tak vytáhnu proti konkurenci zas že má komponenty jiného výrobce. Přitom stačí si prohlídnout dva traktory vedle sebe a vidíte ten rozdíl a nikdo by nepsal nějaky poloutajeny informace typu JD používá Case-Cummins motory a převodovky od jedné německé firmy, to samo o Fendtu. Ještě čekám kdy někdo napíše že Fendt 936 má stejně nápravu JD.
Taky nemůžu brát v potaz firmy Fendt, Massey, Challenger kteří jsou koncernu Agco a podle toho soudit JD který není žádného koncernu a vyvíjí si motory a převodovky sám.

Příspěvky: 30
Registrován: 25 dub 2006 22:02
Bydliště: Bílovec

Příspěvekod McCormick » 10 led 2007 20:09

Neříkám že by traktor, který obsahuje více dílů jiného výrobce měl být špatný, ale jen konstatuju že nemá smysl srovnávat. Ačkoliv je to bordel nemyslíte. Kupříkladu když si někdo koupí osobní auto Ford Focus, který má motor Volvo a on bude mít poruchu bude každému pak naříkat jak jsou ty Fordy poruchové. Já jen nevím a chtěl bych to vysvětlit proč se tak děje s těmi díly :roll: .
Jinak máme dva roky McCormick cx95 s čelním nakladačem Quicke a bylo nám od jednoho člověka řečeno že se ho máme co nejrychleji zbavit, protože firma Case New holand koupila zkrachovalého McCormicka a začala vyrábět 30let starou koncepci traktorů a je docela možné že za pár let neseženeme žádné náhradní díly. Laicky řečeno až klesne poptávka po traktorech značky McCormick přestanou se vyrábět a s tím i ND. Nevím co si o tom mám myslet. Ale jsme s ním spkojeni máme najeto přes 2000mth a zatím bez větších poruch a to dostává opravdu záhul. Ale to sem asi nepatří. :)
Každý správný ekologický zemědělec práškuje v noci :)

Příspěvky: 82
Registrován: 14 lis 2005 18:59

Příspěvekod Zajíc » 10 led 2007 21:04

Tak přídám taky trošku do ohně.
Každá firma nebo lépe řečeno koncern, si zvolí svoji marketingovou strategii. Např. zda bude vyrábět více výrobků na stejné bázi a potom je distribuovat na různé trhy. AGCO: prodává své výrobky ve střední a východní pod značkou Challenger, ale asi težko by snimi uspěla ve Velké Británii kde jsou oblíbené MF je to jen o tom znát dobře trh na kterém chci prodávat a nabídnout zákazníkovi to co si přeje. CAT zase nikam nestěhuje své tovarny kvůli snížení nákladů na výrobu, ale vyrábí v továrnach které mají tradici a kde mají zkušené zaměstnance, kteří jsou zárukou kvality, ale taky si to nechají zaplatit.
A to že ten používá jiné díly jiného výrobce tak ať, ale záleží na tom jaký potom bude finální výrobek. Cihli jsou taky stejné a můžeš z nich postavit dobrý ale i špatný dům.
Stroje se srovnavali a srovnat se budou a vítěž nebude nikdy jednoznačný každý má své + a - Ale tvrdit, že to nemá cenu srovnávat je podle mě blbost, auta se taky srovnávají a nepřide to nikomu blbé.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 10 led 2007 21:18

Nemyslím, že máš pravdu s tím co říkáš o značce McCormick a jeho nynějších vlastníků....to jestli firma McCormick jako taková zkrachovalo to nevím, spíš bych řekl, že CASE IH pouze McCormick odkoupila a vytvořila tím svojí odnož, přejala určitá řešení. Koncepčně to traktory rozhodně zastaralé nejsou, my jsme vlastníky dvou McCormicků řady MC 115-135 a traktory jsou to nadmíru spolehlivé...nabízí velkou škálu možné výbavy...kabiny jsou o generaci starší než na traktorech CASE a motory Perkins to je jednička, která prostě umí...další věcí je servis, ten je zajištění v ČR velice dobře....další vyšší traktory této nejsou také k zahození, ať už řada MTX, XTX, ZTX....to jsou velmi dobré traktory a pokud bude McCormick sdružený s firmou CASE IH má budoucnost...

Příspěvky: 30
Registrován: 25 dub 2006 22:02
Bydliště: Bílovec

Příspěvekod McCormick » 10 led 2007 21:31

riderstan píše:Nemyslím, že máš pravdu s tím co říkáš o značce McCormick a jeho nynějších vlastníků....to jestli firma McCormick jako taková zkrachovalo to nevím, spíš bych řekl, že CASE IH pouze McCormick odkoupila a vytvořila tím svojí odnož, přejala určitá řešení. Koncepčně to traktory rozhodně zastaralé nejsou, my jsme vlastníky dvou McCormicků řady MC 115-135 a traktory jsou to nadmíru spolehlivé...nabízí velkou škálu možné výbavy...kabiny jsou o generaci starší než na traktorech CASE a motory Perkins to je jednička, která prostě umí...další věcí je servis, ten je zajištění v ČR velice dobře....další vyšší traktory této nejsou také k zahození, ať už řada MTX, XTX, ZTX....to jsou velmi dobré traktory a pokud bude McCormick sdružený s firmou CASE IH má budoucnost...

Tys mě asi špatně pochopil. My máme taky MCK a jsme s ním spokojeni i když se najde pár věcí které na dnešní dobu jsou trochu špatně vyřešeny. Nicméně ten člověk nám to tak řekl a moc mu nevěřím protože dělá Massey. Údajně firma Case byla už příliš velká a antimonopolní úřad nařídil aby vytvořila ty odnože jak píšeš. Je to sice divné ale svou logiku to má. To že je u nás servis a nějaké Moreau Agri ještě neznamená že za 5 let budeme těžko shánět ND. Docela nás tím tvrzením vystrašil, ale kdo ví. Jak jsem už psal minule vše nejspíš záleží na poptávce.
Každý správný ekologický zemědělec práškuje v noci :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 10 led 2007 23:53

Vlivem globalizace se slučuje nejen mnoho výrobců, ale i výrobců komponentů. Ve snaze ušetřit náklady se používají stejné platformy a celkově se zmenšuje různorodost a zvětšuje se unifikace. Těmto tlakům se postupně neuhne témněř nikdo časem ani JD. A to přece neznamená, že když mám nápravu na traktoru od někoho jiného, nebo jiný díl či celek, že je to horší výrobek. Podívejte se na osobní nebo nákladní auta, kde už je to tak promíchané, že kolikrát člověk neví ani z čeho to či ono pochází. Vlastnosti potažmo kvalita výrobku se ukáže až v provozu a pak můžeme soudit jeli to dobrá volba nebo ne. A malou odbočku k McCormicku, tak tato firma funguje již dlouho časem pak spadla pod Case a při sloučení Case a NH se ho nařízením antimonopolního úřadu musela CNH jako i jiných částí zbavit. V současné době patří pod Italskou skupinu ARGO, kam mimo jiné patří i Laverda, Landini a další. Ale to patří do jiného vlákna. :wink:

Příspěvky: 30
Registrován: 25 dub 2006 22:02
Bydliště: Bílovec

Příspěvekod McCormick » 12 led 2007 08:04

Miro mi napsal: McCormick ako značka zanikla niekedy v v 70.-80. rokoch. Zhruba v roku 1997 začal CASE robiť model CX ako následníka rady 4200. Po spojení s NH v roku 1999 (cca) bol CASE prinútený odpredať časť výrobnej kapacity (to sa týkalo aj NH).
Tak fabriku v Doncaster-i odkúpil koncern ARGO, čo je talianska firma. Tí sa rozhodli vyrábať znova pod značkou McCormick (odkúpili značku). Patrí im aj firma Laverda a Landini.
Mám ale pre teba jednu zlú správu fabrika McCormick sa tento rok bude komplet zatvárať a výroba sa presunie do talianskeho Landini, s ktorým už dávnejšie spolupracujú. Jeden problém tu ale je, a to taký že s najväčšou pravdepodobnosťou skončí výroba najmenších McCormickov a nahradia na Landinim, čo je čiastočne už aj dnes rada -CL.

Tak mám pocit že bychom se toho "gizda" měli zbavit. Ale jak už tady napsal zajíc ve Velké Británii nenajdete jediného MCK jen samé MF. Čím to asi je když McCormick je nebo byl domácí značka? Jestli na to začnou sahat italové tak to bude zajímavé. Každý ví že co je italské stojí za houby, protože ital ten ve dne spí a v noci tančí :lol:
Každý správný ekologický zemědělec práškuje v noci :)

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 12 led 2007 09:39

Parametrově jste traktory srovnaly už dokonale co mají a nemají, zjistily jste desetinny rozdíly v parametrech a teď by se mohla probrat spolehlivost...
Třeba tak spolehlivost Vario převodovek.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 18 kvě 2006 19:07
Bydliště: Doma

Příspěvekod přezrálej meloun » 13 led 2007 20:05

Jak je to i spřenosem výkonu u těchto převodovek. :?:

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 21 led 2007 12:10

podla mna je JOHN uplna pecka....nehovorim ze FENDT je zly ale John je John.....mozno sa pise ze fendt ma lepsiu spotrebu lenze nie vzdy....napr pri nejakej tazkej praci na poli bude mat napr powershift ovela vacsiu vykonnost ci hodinovu alebo hektarovu ako vario.....a je o moc jednoduchsia menej poruchova a lacnejsia...to je moj nazor

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 21 led 2007 18:42

maclos píše:podla mna je JOHN uplna pecka....nehovorim ze FENDT je zly ale John je John.....mozno sa pise ze fendt ma lepsiu spotrebu lenze nie vzdy....napr pri nejakej tazkej praci na poli bude mat napr powershift ovela vacsiu vykonnost ci hodinovu alebo hektarovu ako vario.....a je o moc jednoduchsia menej poruchova a lacnejsia...to je moj nazor


A to je právě naopak vário je jednoduší. stejná ůčinost. maximální využití motoru na poli i v dopravě hlavně díky spolupráci motoru a převodovky už se ti někdy stalo že 10 kvalt byl moc a 9 málo a tak jsi musel ubrat otáčky na motoru to u vário neuvidíš nebo spiš nezažiješ a tim i menší spotřeba. samozřejmě spojení motoru JD je lepší než vyhnaný motor od Fenda na poli v dopravě to bude asi naopak. Vário je zatim dražší protože se zatim pořád vivíjí zato powechiftu je na skladech hodně ale za pár let ho asi v traktorech nenajdeš každá novinka je dražší powerchift byl taky napřed drahý když snim začaly nahrazovat klasickou převodovku

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 21 led 2007 19:16

To viem ze vario nonstop 50x za sekundu komunikuje s motorom a preto vie lepsie vyuzit potencial motoru...no napriek tomu nema v celom spektre lepsiu spotrebu ako powershift...nieze by som bol zastanca powershiftu...mne sa vzdy lubilo vario...hlavne v kombinacii s command armom :wink: ..no este potrva kym ta cena zijde dolu..a este sa nevie ani o tej spolahlivosti moc..aj ked tu uz sice je okolo 7-8 rokov...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 21 led 2007 21:44

Stačí když na váriu nastavíš motor na 1700 aby to nikdy nepřekročil a nastavíš maximální zátěž pro motor a pak stačí když na powerchiftu sem tam motor vytočíš na více jak 1700 otáček což vytočíž nebo neustále není motor plně zatížen a je hned vyšší spotřeba. Je fakt že dnešní motor je dělán tak že při plné zátěži žere stejně jako když ho šetříš a netrápíš ho a počitač to dělá lépe než člověk. ALE počitač taky není všemocný co se tíká jen powerchiftu tak podle mích zkušeností se taky nedá jezdit na automat to řadí velice blbě to ručně řadim lépe

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 10:38

napr nechapem ani to preco ma motor vyssiu spotrebu pri nejakych 1000-1200 otackach ako pri 1700-1900......to je jedno ci fendt alebo JD..vsetky asi

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 22 led 2007 21:49

Dnešní motory mají as 20 čidel na motoru a pokud ho trápíš třeba na 10 rychlost ořeš 8 km/h otáčky motoru 1600 tak tam de 50 l/h pokud přeřadíš na 9 ořeš zase 8 ale motor 1900 a 35 l/h to jsem napsal jen orientačně na počítači spotřeby na h to vychází 18 l/h tak i tak ale pak hraje role opotřebení na 1600 má větší sílu atd u klsických motorů to tak nabylo ale díky elektronice to mám tak jak jsem psal je to pěkná ALCHIMIE proto se dnes raději kupují silnějsí taktory i když by stačily slabší které by jezdily na doraz tak raději se kupují traktory s rezervou výkonu a vyjde to na stejno

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 21:55

cize treba radsej pri tazkych pracach ist na tych 1900 otackach...nie?? napr orba diskovanie atd..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 22 led 2007 22:33

zas tam vzniká opotřebení a pokud dostane motor odpor tak jde rychle dolů až na 1600pak začne držet protože tam je síla a projeví se višší víkon motoru / záloha kroutícího momentu / motor lépe drží otáčky Pokud budeš jezdit na 1900 motor bude hodně kolísat hlučnost opotřebení nižší víkon proto třeba u poverchiftu se začali dělat kvalt navíc - eko kvalt - aby se nejezdilo na 2000 - 40 km/h ale na 1600 a 40 km/h nato je právě dobrá vário převodovka kdy nastavíš 1600 ad jedeš kolik chceš

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 23:05

no veru tak je asi :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 23 led 2007 09:03

To Libor: Nemyslim si ze VARIO prevodovka je draha proto ze se vyvyji. Ta uz je davno vyvinuta.

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 23 led 2007 09:09

no ja si myslim ze je....lebo ked to chces do traktora tak to stoji okolo 7-10 tis eur..a za to mas aj ine veci na traktro...a zatial je to podla mojho nazoru dost luxus

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 23 led 2007 09:27

Za to ze mas nekolik tisic "prevodovych stupnu" to neni tak strasne...Ale to je vec nazoru. 8-10 tis. EURO das za to kdyz vymenujes celou prevodovku. U normalniho traktoru ses s cenou prevodovky uplne nekde jinde...

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 23 led 2007 10:17

ale uz sme riadne odbocili od temy:)))))...cize FENDT alebo JohnDeere :lol: :lol: :lol:
to je dilema aj ked v podstate kto ma svojho favorita tak veri jemu :D :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 23 led 2007 11:38

Neodbocili:) +Fendtu je jednoznacne VARIO prevodovka a za kratkou dobu bude ve vsech traktorech...Uz dnes je Fendacka prevodovka v MF a tusim ze i v Chalangeru:( Fuj globalizaci:)
A neni to taky jen o favoritech. Kdysi jsem taky fandil JD. Ale ted se spise priklanim k Fendtu.

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 23 led 2007 12:46

no a povedz cim si ta fendt ziskal od JD

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 23 led 2007 13:19

VonVagel píše:Neodbocili:) +Fendtu je jednoznacne VARIO prevodovka a za kratkou dobu bude ve vsech traktorech...Uz dnes je Fendacka prevodovka v MF a tusim ze i v Chalangeru:( Fuj globalizaci:)
A neni to taky jen o favoritech. Kdysi jsem taky fandil JD. Ale ted se spise priklanim k Fendtu.


To víš, že je v MF, Challengeru a dokonce i JCB... Proč by nebyla, když MF a Challenger jsou vlastněné stejnou skupinou jako Fendt :lol: Mydlí se to na jednom pásu - podvozek, hydraulika a převodovka. Akorát se tam hodí jiná kabina a motor a je to. Tak je dobré si někdy rozmyslet jestli chci dát peníze za "zeleného, červeného či žlutého" Fendta :wink:

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 23 led 2007 13:58

a motory su na tom ake??? kto dava ake?? viem ze fendt ma deutz ale viac nic..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 23 led 2007 14:42

To Polci: nemas pravdu to ze FENDT dal do AGca VARIO prevodovku neznamena ze MF a CAT jsou FENDTY. Diky bohu jim dal jen tu prevodovku. To co dela FENDTA spickovym traktorem je elektronika! A tu nemaji...teda maji ale svoji. Staci se podivat na jejich "Vario Terminal".
V Novych Fendech jsou motory DEUTZ, TIER III, common rail

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 23 led 2007 14:44

VonVagel píše:To Libor: Nemyslim si ze VARIO prevodovka je draha proto ze se vyvyji. Ta uz je davno vyvinuta.


Zatím dražší je ale cena klesá už dnes je to standart ale investice se mnohokrát vrátí Vário má budoucnost a je třeba škoda že když odbočim že CASE nedělá vário 300k to jim trošku bere na prodeji nejlepší by bylo 2 varianty aď si každý vybere

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků