Deutz-Fahr Topliner
Příspěvků: 75
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
kubiakk píše:Miro mali sme ho pred 10imi rokami takze si uz vsetko nepametam. Paky neboli na lavej strane v kabine, my sme tam mali sedadlo. Aj sedadlo vodica bolo ovladane vzduchom. Rok vyroby si uz nepametam ale kupili sme ho uplne novy. Vtedy to boli obrovske peniaze, dnes uz su dotacie a pod. Tych chyb a poruch mal obrovitanske mnozstvo a je to nieco neuveritelne. Uz som tu o niektorych poruchach pisal tak nechce sa mi este raz. Proste " nepodareny kus " je slabe slovo na tu kopu srota. Ale toho kombajna je obrovska skoda.
Obrovska skoda ho bola?????A v com ked tak o nom pises...
Takže už vieme že to bol ročník 1996 a hore. Písal si o klime, to je bežné vec, vozík to beriem na ten nadáva každý kto má malé kolesá (nielen DF má také ), poistky, remene, ložiská, sedačka, to sú prkotiny, tak daj do placu čo bolo s lištou, drtičom, čo sa zlomilo a tak......
Stále si nejako nekonkrétny. Sú stroje kde sú vážne poruchy a nie lacné tak to rozveď trošku.
Stále si nejako nekonkrétny. Sú stroje kde sú vážne poruchy a nie lacné tak to rozveď trošku.
mně by to taky zajímalo proč ten kombajn nejel, jak píše Miro jsou závady a většinou se dají opravit a jede se dál, ale pokud jste si s tím neuměli poradit tak to je zas něco jinýho. Viděl jsem na různých kombajnech prasklý hřídele, zadřený ložiska, upečený motory, ale to neznamená že by nejely celý žně, vždycky se to opravilo, když byla dobrá vůle.
Miro, BOLO TO PRED 10 rokami!!! Jj mali sme ele. zapinanie a nie tie krepe paky. Verim Vam ze su to drobnosti, ale ked v priebehu jedneho poriadneho dna odijde 20% vsetkych tych vasich " drobnosti " tak to botom neviem co je za kombajn. A potom treba dalsi cas na opravy a pod. a ten stroj potrebuje pracovat a nie ako my co sme stale len behali po celom kombajne a vzdy len nieco opravovali. Proste sa v nom dosralo uplne uplne vsetko. Bol to strasny vyrobok ale konkretnejsie moc nepametam len co akurat sa u nas povaluju vsetke tie suciastky ktore sme vymienali. Ale mal obrovitansky problem so stratami. Nikto nezistil preco a boli pri nom nie obycajny profici. Proste strasne nieco a kazdy o tom nechce ani pocut o tom stroji. Skazil toho strasne vela...ale co vam budem hovorit....
kubiakk píše:Miro, BOLO TO PRED 10 rokami!!! Jj mali sme ele. zapinanie a nie tie krepe paky. Verim Vam ze su to drobnosti, ale ked v priebehu jedneho poriadneho dna odijde 20% vsetkych tych vasich " drobnosti " tak to botom neviem co je za kombajn. A potom treba dalsi cas na opravy a pod. a ten stroj potrebuje pracovat a nie ako my co sme stale len behali po celom kombajne a vzdy len nieco opravovali. Proste sa v nom dosralo uplne uplne vsetko. Bol to strasny vyrobok ale konkretnejsie moc nepametam len co akurat sa u nas povaluju vsetke tie suciastky ktore sme vymienali. Ale mal obrovitansky problem so stratami. Nikto nezistil preco a boli pri nom nie obycajny profici. Proste strasne nieco a kazdy o tom nechce ani pocut o tom stroji. Skazil toho strasne vela...ale co vam budem hovorit....
Mam len dve otazky....kolko si mal pred tymi desiatimi rokmi rokov a kto vam to v zaruke servisoval....nic vic
- RanchMcely
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2008 12:27
- Bydliště: Střední Čechy
Re: Deutz-Fahr Topliner
PRODÁM -kombajn Deutz - Fahr 4080, r.v. 2000, najeto 2000MtH. Řepkový vál, lišta 6m. Nymburk. Cena milion Kč, možná výměna za jiný zemědělský stroj, a eventuélně doplatek.
- RanchMcely
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2008 12:27
- Bydliště: Střední Čechy
Re: Deutz-Fahr Topliner
Ano, je to RanchMcely@seznam.cz
Re: pohony
Martin Čepička píše:Abych pravdu řek, tak 4065 jsem neviděl, ale to je fuk. S řemeny problémy nemáme. Jedinej řemen, který se trušku častěji mění je řemen na kosu (tak jeden za sezonu), ale zaleží jak se k němu člověk chová. Většinou vydrží i dýl. Jinak některé jsou ještě originál. Jedna z věcí co mě na té mé 4075ce se.. je, že má docela úzkou kabinu a nemá sedačku pro spolujezdce První dvě sezóny (ještě jako pomocník) jsem se takhle vozil a kolikrát to bylo strašný, to už člověk nevěděl zda si má sednout, kleknout, čí postavit na hlavu.
Jen pro upřesnění, sedačka spolujezdce se montovala do Toplineru od roku 1996, kdy se přešlo s mechanizkého ovládání mlátičky, pohonu kosy a pohonu výsipníku na elektrické.
S řemeny je to tak jak píšeš. Pokud se kupuje nějaká náhrada, doporučuji na pohon kosy řemen s kevlarem.
Nepřihlašuji se na tento server z důvodu reklamy, ale chci se Vám pomoci objasnit zmíňené otázky.
Re: Deutz-Fahr Topliner
Zdravím, chtěl bych tuto diskuzi oživit. Děláte ještě s DF Toplinerem? Chtěl bych se poptat jak to máte s pracovní rychlostí a s dopravní rychlostí, kolik vám to tak přibližně jede. Popřípadě, měli jste problém s dosažením maximální rychlosti? Jestli ano, tak jak jste tuto "závadu" opravili? Předem dík za odpovědi
Re: Deutz-Fahr Topliner
Pokud Topliner nemá dostatečný výkon, bývá to nejčastěji způsobeno nízkými otáčkami na motoru, je zapotřebí je seřídit, již rozdíl 100 otáček dělá moc, setkal jsem se již i s 200.
Nepřihlašuji se na tento server z důvodu reklamy, ale chci se Vám pomoci objasnit zmíňené otázky.
Příspěvků: 75
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků