CASE 310
Příspěvků: 65
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
nazdar jezdil jsem s case 7240 pak první case v republice MX 270 a teď mám MX 285 a můžu říct že po 11 letech s case je to dost dobrý. ta 285 je o moc lepší co se týká řazení vylepšená kabina a vychytaly v ní většinu much co měla 270.Nová 310 je jen o málo lepší má 19 rychlost jako rychloběh motor tier 3 přední kapota světla i když ty na střeše vzadu moc vyčnívaj je to tak na urváni víc info na http://www.caseih.com je tam i vydeo ale 310 vydeo nemá je to novinka
Re: CASE 310
xslayer píše:viděl jsem ho vypadá docela namakaně ví oněm někdo něco víc??
Zkus najed na http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/d ... gorie&id=9
Je tam malé video
Naposledy upravil libor dne 02 bře 2006 22:28, celkově upraveno 1
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Zajímavy foto z Německa. Ty traktory jsou vidět nejvíc jenom s žací lištou, senážákem. Sem tam zaseje pár hektarů obilí na krmení. samy louky pastviny. Novych mašin taky moc nic, no nevim nevim jak si to helmuti představuji.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
U nové řady Case udává výkon dle ECE, jmenovitý u typu 310 309 koní a max. 345. A new Holland u T 8040 dle ISO jmenovitý 303 a max. 337.
Potom musí být u NH řady T výkon o poznání menší než u MX.
Stejně u Pumy má Case ECE a NH dle ISO.
Potom musí být u NH řady T výkon o poznání menší než u MX.
Stejně u Pumy má Case ECE a NH dle ISO.
- Lukas Marek
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 pro 2006 12:44
- Bydliště: Jizni Morava
Zase dalsi finta jak je mozne carovat s vykonem motoru. ISO norma uz je proflakla a kazdy uz vi, ze ISO jsou osizeny kone. Tak nekoho napadlo dat do prospektu ECE akorat s malou fintou, ktere si malokdo vsimnte je tu opet nova norma ECE R120. ECE R120=ISO. Jediny poctivy kone jsou v norme ECE R24.
perfektne to trefil Lukas Marek, příznivci cašeho přišli na to, že NH ve velkých koních, ale vastně všech je s normou ISO, takže voholenej motor a pak ho změřía tak se chtěli jakoby odlišit od NH ikdyš jsou úplně stejný tak pomátli veřejnost a některý předsedy ( jako toho našeho ) který prostě nejsou technici a vymysleli normu ECE R 120 a furt je to méně než co dává Fendt a možná JD? čili poctivý koně ECER24
Case ih 310
Tak my tu 310 máme u nás v podniku a můžu říct že je to docela pěkná mašina. Uvidíme jak se bude chovat za pár let.
- Zdenek Krones
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 led 2006 15:30
- Bydliště: Moravská Třebová
test
To Fendtfans mám teda CASE 285 rok a něco starýho ale bohužel né v kůži a ty skušenosti sním jsou dost rozpačitý asi mám podle servisu jedinej v téhle republice tak poruchovej traktor všude jinde 285 a 310 v pohodě jen já mam takovou smůlu, johan 15500mth neměl tolik závad jak case ale ted byl na dost dlouhým léčení v nemocnici a prej se ho podařilo vyléčit tak uvidim na jaře až bude v zápřahu.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Pája píše:Ještě k tomu T8040. Je to spíš Magnum 280 než 310, ten má motor 9l, a T8040 8,3l tak, jak Magnum 280. I kroutící moment spíš odpovídá u 280.
Case Magnum 280-310,T 8O40 mají identický motor Cumins 9l.
Je jen na řídící jednotce pro jaký model je nakonfigurována.
Poslední modely a 2008 mají rozdělenou automatiku řazení ,třípolohovým knoflikem na loketní opěrce a symboly na sloupku.
Možnost časování vnějších hydr.okruhů a to na vysouvání či zasouvaní si můžete zvolit jiný čas.
Poslední výstřelkem je pásový podvozek podobný kloubovému Qwadracu
Re: test
Zdenek Krones píše:To Fendtfans mám teda CASE 285 rok a něco starýho ale bohužel né v kůži a ty skušenosti sním jsou dost rozpačitý asi mám podle servisu jedinej v téhle republice tak poruchovej traktor všude jinde 285 a 310 v pohodě jen já mam takovou smůlu, johan 15500mth neměl tolik závad jak case ale ted byl na dost dlouhým léčení v nemocnici a prej se ho podařilo vyléčit tak uvidim na jaře až bude v zápřahu.
furt problémy. takovy jsem měl na 270 ale co mám 285 tak skoro vpohodě tento rok jen středový čep vybitý a přední dyferá ten je teda brzo i když traktor jezdí se zaplim předkem okolo 16 km/h a to dostává zabrat ale nemělo by se to stávat
Příspěvků: 65
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků