Nový Fendt
Příspěvků: 143
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Tohle bude pěkný éro, když se jen podívám na ten žlutej na FW jemu podobnej, tak to už je dost hukot a tohle má ještě větší výkon. Nevím proč se tu vedou diskuze o to že za to nebude co zapřáhnout. Rostěnice mají dva Steigery a myslím že dva kloubový JD a nářadí za ně jak ušitý. Jim by se takovej drobek určitě vyplatil
Student zemědělské školy
- michal.n.514
- Příspěvky: 59
- Registrován: 11 zář 2007 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz
http://www.zemtech.estranky.cz
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Pěkné obrázky
No pěkné fotky. V tahu to asi bude dobrý stroj. I když na klasickém traktoru si také můžu namontovat 6 kol, když dám dvojmontáže dozadu. Jen pak nesmím na silnici.
Stejný problém je u klasických kloubových traktorů. Tady je o jednu náravu víc, zase je traktor dlouhý a není vidět na zadní TBZ. Tam bude asi vario-kamera. Taky by mně zajímal poloměr zatáčení. Neumím si Trisix představit někde v rohu na souvrati na menším poli. A také ne s pluhem.
Možná by se osvědčil také jako tahač raket namísto Kirovce ).
Stejný problém je u klasických kloubových traktorů. Tady je o jednu náravu víc, zase je traktor dlouhý a není vidět na zadní TBZ. Tam bude asi vario-kamera. Taky by mně zajímal poloměr zatáčení. Neumím si Trisix představit někde v rohu na souvrati na menším poli. A také ne s pluhem.
Možná by se osvědčil také jako tahač raket namísto Kirovce ).
Petr
Tomu trošku nerozumím. Pode tebe bude mít špatnou manévrovatelnost? S přední a zadní nápravou zatáčecí? Bouře se otočí prakticky na fleku, takže proč by ne tahle zrůdička. Jinak Bouře byla konstruována převážně do pluhu, takže tam je to odzkoušeno. Ne, nespojuji Bouři a Fendta, víám dobře, že nemají "prakticky" nic společného, ale koncepce je stejná.
fendt trisix
ahoj vždy jsem u nových neokoukaných strojů velmi opatrný při hodnocení všechno se okouká a třeba se i začne líbyt ale tento traktor je opravdu konstrukčně nepovedený koukám že ty němci už fakt neví jak ten víkon přenést na podložku ale asi z toho bude obsluha neštastná při pohledu do zádu no ale nebudem předcházet věřím že chopnosti prodejců jsou neomezené a jistě si to někdo koupí a pak se ukáže co to bude dělat pripomíná mi to americký verzatil
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Zatáčení
No já vím, že jsou obě nápravy řízené. Jenže při pohledu na průměr kol a na ten prostor mezi nimi a rámem si neumím představit, jaký budou mít ta kola úhel rejdu. A s malým úhlem natočení kol se těžko otočí na fleku.
Petr
Pokud nebude mít řiditelný všechny nápravy,a možnost pohonu na bioplyn nebo zemní plyn,tak to je výkřik do tmy a ztracená příležitost.Možnost krabího chodu vidím jako zásadní.Tento kocept si přímo říká o umístění nádrží na plyn za kabinou.Jestli na tohle klucí u Fenda nepřišli,tak to se můžou jít vycpat.
Zřejmě tu nádheru jen zkusí na Agritechnice jako koncept, jaký o to bude zájem a dle toho se rozjede či spíš asi nerozjede výroba...V takovéto podobě by se asi Fendt neodvážil to poslat na trh... Myslím, že mají co dělat, aby s kapacitou továrny uspokojili stávající velkou poptávku po traktorech Fendt a tento stroj by jim na linkách asi dělal trochu "hokej".
Pokud mám informace, tenhle kousek opravdu pro Agritechnik a bude se dále vyvíjet, takže sériovka bude eště dlouho trvat. Hlavně a´t zaplatěj kloudnýho designéra. Klidně jim to i naskicuju zadarmo. Co sem četl parametry, pak paráda, takže eště ať se na to dá koukat, pár měsíců to poléčit při testech a bude to krásnej traktor.
náš TRISIX - Tri nápravy, Six kol, predni a zadni naprava riditelna synchonne, zadni se pri rychlosti nad 30km/h automatiš blokuje ve stredni poloze, motor MAN 6vál 12,4 litru, 4ventil splnuje normu Tier 4 kera je povinna až od roku 2014, navyšeni kroutaku 43% jm. vykon 500PS max. potom 540 dle ECE R 24, ma 2 Vario prevodovky, jedna pohani prvni a druhou napravu a druha treti napravu, predni TBZ zvedne 5,5t zadni 12t hmotnosti, celkova povolena hmotnost 29t při 40km/h,28t při 50km/h a 24t při 65km/h. predni naprava je rizena hydromechanicky což je podminka pro dalnice, takže tam muže, vyvodak dá 1000/1000E za min, delena nadrž 1360 l tankovately obe časti z kerekoliv strany, nad zadni napravu mezi nadrže se je prostor pro nadstavbu max 10 000kg težkou a nebo treba pro točnu na návěs, každy kolo nezavisle odpruženy a uhel vykyvu +8 -12 stupnu, zdvih cca 37cm,delka 7,60m širka s 600mm kolama 2,75m s 800mm gumama 3m rovny, vyška 3,55m,polomer otačeni asi 7metru srovnatelny s 900 fendtama, kabina X5 z 900 rady, ma jednu kameru vpředu a 2 vzadu na blatnicich, v kabine potom na obouch A-sloupkach monitory, cena odhadem 350 000 - 400 000 Euro.
Raději standartní kolovej traktor, kterej jezdí. Než nějakej 6-tikolovej, kterýmu pořád jedno kolo chybí...
- michal.n.514
- Příspěvky: 59
- Registrován: 11 zář 2007 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Fotky z Agritechnici 2007:
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient ... 0,0,154113
Ty kola jsou hrozný.
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient ... 0,0,154113
Ty kola jsou hrozný.
Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz
http://www.zemtech.estranky.cz
michal.n.514 píše:Fotky z Agritechnici 2007:
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient ... 0,0,154113
Ty kola jsou hrozný.
ono to má zadni světla z Passata?
http://www.agrarheute.com/index.php?redid=149691 Video nového fendtu na výstavě. Je to třetí video od spodu, jmenuje se "Drei Achsen und 80 km/h".
Kdo ho viděl v Hannoveru "naživo" tak asi potvrdí, že v reálu vypadá líp než na fotkách. Je to studie a tak jestli se někdy dostane do výroby asi bude vypadat jinak. Zajímavé bylo že na stánku MAN byl vystaven 16l osmiválec do V učený pro traktory FENDT. To by mohlo naznačovat, že ty mohutné kapoty u TRISIXe jsou dimenzovány i na větší stádečko kobylek.
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Trisix Vario
No to je možné, třeba bude chtít pokořit rekordy ve vytrvalostní orbě Zajímavý je ten podvozek a samostatné odpružení kol. Tím, že řidič může z kabiny traktor zvedat a spouštět na všech kolech, a tím měnit světlou výšku, je prý možné i vyrovnávání na svahu. To měl dřív Same u kabiny na traktorech Rubin, ale nějak se to nechytlo a upadlo v zapomnění. Prostě každý řidič musí mít "pod zadkem" pocit, co se s traktorem děje, a to u toho Rubína neměl (myslím že Galileo kab). Na přání je k Trisixu možná i regulace tlaku vzduchu v pneu. S pneumatikama rozměru 800 bude mít celkovou šířku 3 m. Celková hmotnost až 29 tun.
Trisix by také mohl tahat sedlové návěsy na točnici, která se může připevnit na plochu za kabinou (nosnost 10 t). Proto, aby mohl jezdit až 65 km/h, má řízení přední nápravy hydromechanické, tj. pevně spojený volant a kola. První adruhou nápravu pohání jedna převodovka, poslední pak druhá.
Jinak ten začátek vývoje Trisixu v Čechách přiznávají i Němci.
Trisix by také mohl tahat sedlové návěsy na točnici, která se může připevnit na plochu za kabinou (nosnost 10 t). Proto, aby mohl jezdit až 65 km/h, má řízení přední nápravy hydromechanické, tj. pevně spojený volant a kola. První adruhou nápravu pohání jedna převodovka, poslední pak druhá.
Jinak ten začátek vývoje Trisixu v Čechách přiznávají i Němci.
Petr
Příspěvků: 143
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků