CASE JX vs. JXU
Příspěvků: 49
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
- Marek Fikejs
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 led 2007 19:22
- Bydliště: Vlašim
CASE JX vs. JXU
Jaký je mezi těmito traktory rozdíl? Někde jsem dokonce slyšel, že jeden z nich se vyrábí v Turecku, ale muže to být blud. Nevíte něco o rozlišnostech výbav?
Re: CASE JX vs. JXU
se mrkni jeke je v nich rozdíl http://www.agrics.cz/modely/?typ=1 nevím jak case ale NH traktory TDD což je JX se fakt dělají v tureckuMarek Fikejs píše:Jaký je mezi těmito traktory rozdíl? Někde jsem dokonce slyšel, že jeden z nich se vyrábí v Turecku, ale muže to být blud. Nevíte něco o rozlišnostech výbav?
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Fendtfans píše:Hegi Hegi, Caše šel kvalitou dolů za bratrem Hollandem a v malejch koních to platí dvojnásob , to si myslím je všeobecnější názor, tos měl dat větší pozor.
Co to je za značku??? CEŠE???
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
hegi1 píše:JX tuším do 95 koní, menší než JXU, spíš mechanika. JXU do 100, komfornější o trochu lepší, ale celkově je to nuda. Máme JX1100U, má 800 mth a neustále se to sype.
Vyrábí se v St. Valentinu (Rakousko), Itálie a to slavný Turecko.
Co se Vám na tom konkrétně "sype"??Dík taky ho máme,ale novej.
Konkrétně: hned ze začátku praskla vodící tyč v převodovce na přepínání otáček vývodového hřídele, to jistá firma spravovala asi na 4x a ještě tak, že po roce se došlo prakticky k tomu stejnému problému a navíc se ohnuly obě dvě vidličky, a jako vrchol rozdrcená spojková lamela. A o čidlech vůbec nemluvím, asi 3 na otáčky vývoďáku, pak na tlak oleje v řízení, ted mi něco drnčí zřejmě v rozvodovce a nějaký drobnosti v elektrice, vzduchové brzdy přívěsu, konkrétně brzdič. To je asi tak všechno.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
To je smůla ,ty selenoidy se občas sypou i u jinejch značek,asi to berou někde v Číně
Co to máte za JX1100U,že máte ještě spojku?
My už tam máme jen tlumič záběru.
Co to máte za JX1100U,že máte ještě spojku?
My už tam máme jen tlumič záběru.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Nemáme,pouze tlumič .Spojka je řešena v převodovce hlavní mokrou,vícelamelovou.Něco jako má powerschift,ale jak dlouho to dělají to nevím.V manuálu jsem se dočetl že dělají i mechanické ovládání s lamelou i mechanické zapínání vývoďáku.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Jo ten obrazek spojky je k té (levnější variantě)my máme to níže popsané prostě jen tlumič bez lamely,bez vypínacího ložiska.Vše se ovládá hydraulicky na levém boku převodovky (za nádrží)4x el.magnetické ventily.
Je škoda,možná i záměr že to na těch stránkách neukážou obě varianty.
Je škoda,možná i záměr že to na těch stránkách neukážou obě varianty.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Tak tam suchou spojku taky nemáš,máš-li revers pod volantem na levé straně,tak máš vše hydraulicky ovládané,přes el.magnet ventily.
U suche spojky bys tam měl v místě rozšíření spojkové skříně hřídel na které je upevněná paka ovládání vypínání spojkového ložiska.Prostě klasika,jako u Zetorů.
No uvidíš až Ti to rozdělají.
U suche spojky bys tam měl v místě rozšíření spojkové skříně hřídel na které je upevněná paka ovládání vypínání spojkového ložiska.Prostě klasika,jako u Zetorů.
No uvidíš až Ti to rozdělají.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
kde????? a kde jed její ovládání??? To je jen setrvák a tlumič záběru.Fotil jsem to v Vendelu u kamaráda.Dělali tu hřídel náhonu jak o ní píšeš.
Naposledy upravil Vaclav UPZT dne 30 led 2008 22:13, celkově upraveno 1
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
To rezavý je setrvák a k němu natvrdo přišroubovanej tlumič zábězu,hlavní spojka je v tom černém bloku napravo ovládaná hydraulicky kanálkem od těch rozvaděčů na levé straně.Někde to mám nafocené komplet,ale někde v záloze je to z roku 2006 z podzimu.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
hegi1 píše:tak odkud teda vytáhli tu lamelu, když to měli rozpůlený
To je otázka Od kud,když tam nikde suchá lamela není.
Opravdu nekecám,samotný ho mě to zajímalo.Když kámoš v Německu to dělal,tak jsem se u něj stavil abych to očuměl z reálu.Měli boudu dole a vše komplet rozdělávali,koukal jsem jim do rukou.
- Vaclav UPZT
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25 říj 2007 15:51
Já to stejně nepoznám,není li to třeba brzdový kotouč,i když tady je taky v oleji.U našeho jsme ještě nic nedělali,jen výměny olejů a filtry,snad nás v budoucnu nic hrozného nepotká.
Snažíme se to šetřit,jen ta spojka má takový prutší záběr,asi jde o zvyk.
Snažíme se to šetřit,jen ta spojka má takový prutší záběr,asi jde o zvyk.
Příspěvků: 49
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků