Lexiony
To Standa: Je mi jasný, že je ZODOSu. Škoda, myslel sem, že budete službařit Okrouhlickejm. JJ,byl sem tě s tou 860 fotit tenkrát v Lučici a pak sem tě loni fotil s 870 u Vadína. Letos to nějak vůbec neklaplo, řezačky, takže tě fotil jen brácha ve Šmolovech myslim.
Jinak zpět k tématu. Přeju, ať se s Lexem daří. Jinak tam se docela roztrh pytel s lexema 560, což? Roman koupil, viz štědrodení aktualizace, a pelhřimovskej výkup jich taky pár má. Já fotil jejich dvě,ale maj tušim minimálně eště jednu, ne?
Jinak zpět k tématu. Přeju, ať se s Lexem daří. Jinak tam se docela roztrh pytel s lexema 560, což? Roman koupil, viz štědrodení aktualizace, a pelhřimovskej výkup jich taky pár má. Já fotil jejich dvě,ale maj tušim minimálně eště jednu, ne?
- Kucirek Standa
- Příspěvky: 83
- Registrován: 20 říj 2006 19:11
- Bydliště: Okrouhlice - Havlíčkobrodsko
To Jirka: S 870kou jezdí kolega.Jo,brácha mě fotil v Kochánově.Fotky jsou super. Pelhřimáci se letos zbavili starejch a vzali 3 nový. Děkuju za přání,doufám že bude šlapat jako hodinky.
Naposledy upravil Kucirek Standa dne 26 dub 2009 12:37, celkově upraveno 1
- Milan Šváb
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2006 12:19
- Bydliště: Okolí Prahy
Chci se zeptat znáte někdo podrobněji 530 a 540.Který sních je podle vás lepší.Já bych volil asi 530 bude tam už asi velký cenoví rozdíl oproti 540. Já osobně jsem řídil 430 v kukuřici s 6 řádkem a rychlost kolem 6 km/h s výnosem 10 t/HA ale nebyl proněj problem 8 km/h při stejných ztrátách a kvalitě strniště.Jinak na ní mají 6,60 m lištu a když dělájí s 460 která má 7,50 m tak to dělá na den 5 HA navíc oprotí 430.
Aktivni kombajneri se mozna memu dotazu zasmejou, ale tato vec me napadla a zajimalo by me jak to je. Jak je to s pouzivanim Laser pilotu v noci? Vim ze to pracuje na principu odrazu paprsku od strniste a porostu, jenze funguje to i v noci? Kdy jsou uplne jine svetelne podminky... A co systemy jinych znacek, New holland, John Deere, Case, jak to je u nich?
Tak ten paprsek je rozhodně v jiném světelném spektru než běžné denní světlo. Tuším že je infračervený a v noci funguje úplně stejně jako ve dne. Je to spejný jako sonar u ponorky, tam ti taky tma nevadí...
Jinak jestli je tu nějaký technik claas, tak mě možná opraví o jaký paprsek se přesně jedná...

Nejsem technik od Claase
, ale je to infračervené laserové záření na frekvenci 60 MHz.Jinak v noci funguje Laserpilot v pohodě pouze, pokud nezůstává prach u země...to si totiž jede kam chce.Když prach zůstává, je lepší ho vypnout a jet na ruku (pokud máte odsávání prachu na šikmém dopravníku-jinak vidíte stejně prd a je lepší to zabalit nebo trefíte nějakou skruž nebo sloup
).



Chcem sa spýtať čo si myslíte o tom dať za 570 9metrovú lištu.
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /index.htm
Týmto to vyzerá že to nerobí problém. čo si o tom myslíte?
http://www.schlepperonline.com/hp/Bilde ... /index.htm
Týmto to vyzerá že to nerobí problém. čo si o tom myslíte?
CLAAS je specialista na sklizeň
Proč ne. Motor na to má, akorát mlácení a síta je trochu menší než u 580 či 600... Jede ale asi na doraz. Je to i prodejní argument Claasu, že prý má být výkon stejný jako u 480 II
Tak jim to tam nějaký východoněmecký soudruh uvěřil. Je to stejné jako mega 208 s lištou 7,5 m. Moc jich nebylo, ale občas se nějaká našla. Většina co se objevuje 570 je s 7,5 m....
Jinak už jsem viděl prototyp lišty 11m vario. Jezdí jich zatím ve zkouškách asi 8 kousků.Koncem týdne jedu do Německa tam, kde ji mají, tak to zkusím vyfotit.



Jinak už jsem viděl prototyp lišty 11m vario. Jezdí jich zatím ve zkouškách asi 8 kousků.Koncem týdne jedu do Německa tam, kde ji mají, tak to zkusím vyfotit.
480 II, Motor CAT C12 412 koní, šířka bubnu 1700 mm, průměr 600 mm, plocha sít 5,8 m2.
570 má šířku jako Lexion 530 a menší, takže jako 5 vejřaska a tu plochu sít a mlácení tam nikde ani v nejlepší vůli nepřidáte... Rotory mají 570/580 i 600 stejné.
Jinak JetStream 580 nemá a má stále psanou plochu sít 5,8 m2 jako staré 480...
570 má šířku jako Lexion 530 a menší, takže jako 5 vejřaska a tu plochu sít a mlácení tam nikde ani v nejlepší vůli nepřidáte... Rotory mají 570/580 i 600 stejné.
Jinak JetStream 580 nemá a má stále psanou plochu sít 5,8 m2 jako staré 480...
volant
Cau panove,
poradi me nekdo, jak v Lexiku rady 400 starsi verze zvysit vysku volantu??. Nemuzu na to nejak dojit... Prijde me, ze vyssi lide maji problemy, kdyz se jeste sedacka nafoukne a zvedne mirne po nastartovani... U novejsich verzi je stredova matice, ktera se jen povoli. Ale napr u 480ky ?. Nerikejte me, ze masiny r.v 2000 nemaji takovou drobnost :/ Na volantu mam packu, ale ta nic nedela ( nemyslim paku na ovladani sklopeni volantu ... )
poradi me nekdo, jak v Lexiku rady 400 starsi verze zvysit vysku volantu??. Nemuzu na to nejak dojit... Prijde me, ze vyssi lide maji problemy, kdyz se jeste sedacka nafoukne a zvedne mirne po nastartovani... U novejsich verzi je stredova matice, ktera se jen povoli. Ale napr u 480ky ?. Nerikejte me, ze masiny r.v 2000 nemaji takovou drobnost :/ Na volantu mam packu, ale ta nic nedela ( nemyslim paku na ovladani sklopeni volantu ... )

Na webe som našiel Claas LEXION 580R ktorý sa predáva v Austrálií, tu je odkaz na prospekt:
http://www.claas.com/countries/generato ... =en_AU.pdf
http://www.claas.com/countries/generato ... =en_AU.pdf
CLAAS je specialista na sklizeň
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To nebude složitelná asi. Chodíš li někdy po stránkách s foty amerických mlátiček, všimni si že mají přihaněče děleny ve větších záběrech. Nechtěl bych chytračit ale myslím si že na 10-12m v kuse je to dost. Moje doměnka.
Ale Claas vyráběl, snad vyrábí ještě skládací lišty. Nikdy sem ji ale neviděl v akci. O tom budou vědět víc jiní
Ale Claas vyráběl, snad vyrábí ještě skládací lišty. Nikdy sem ji ale neviděl v akci. O tom budou vědět víc jiní

Ty široké americké lišty na Claase vyrábí nějaká firma přímo v Americe. Ten přiháněč je dle mého dělený, protože pohon z jedné strany by ten materiál asi nevydržel a i materiál na přiháněči by asi dostával zabrat, hydraulické válce by museli být větší atd... Tak si asi spočítali, že je telší to rozdělit na dva s menší váhou, jednodušším pohonem a menšími písty.
Skládací lišta byla u Claase 4,5 m a teď je 4,5 m Classic a 5,4 m Vario. V ČR vím o jednom kousku 4,5 m Classic která jezdí v okolí Prahy na Lexionu 440. Jsou s tím u nás velké problémy - každý rok se musí dělat čepy a porovnat ten skládací mechanismus. Kříží se to při skládání i rozkládání.Na dopravě to dostává pěkně zabrat od výmolů a i přední náprava není právě v pokodě. Je to velká páka. Moc bych to nedoporučoval.
to václav: Vozík na Lexe vem raději originál, nemáš pak starosti s přihlášením. Stojí sice okolo 140 tis, ale pak si za to dáš nějaký žebřiňák, něco se stane a je problém na světě. Všichni od toho pak dají ruce pryč. Takto máš alespoň záruku, ře je to atestované. Jinak co vím, tak něco snad dělá pan Hejtmánek u Znojma. Ale ten snad adaptuje 4 kolové podvozky z Fortschrittů...
Skládací lišta byla u Claase 4,5 m a teď je 4,5 m Classic a 5,4 m Vario. V ČR vím o jednom kousku 4,5 m Classic která jezdí v okolí Prahy na Lexionu 440. Jsou s tím u nás velké problémy - každý rok se musí dělat čepy a porovnat ten skládací mechanismus. Kříží se to při skládání i rozkládání.Na dopravě to dostává pěkně zabrat od výmolů a i přední náprava není právě v pokodě. Je to velká páka. Moc bych to nedoporučoval.
to václav: Vozík na Lexe vem raději originál, nemáš pak starosti s přihlášením. Stojí sice okolo 140 tis, ale pak si za to dáš nějaký žebřiňák, něco se stane a je problém na světě. Všichni od toho pak dají ruce pryč. Takto máš alespoň záruku, ře je to atestované. Jinak co vím, tak něco snad dělá pan Hejtmánek u Znojma. Ale ten snad adaptuje 4 kolové podvozky z Fortschrittů...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník