lkt 80

Příspěvky: 4
Registrován: 19 led 2008 10:51
Bydliště: frydek mistek

lkt 80

Příspěvekod ProsmanPavel » 19 led 2008 10:58

nevite nekdo o nejakym lkt 80 aby bilo schopny delat potreboval bych ho na Duby ukt 7745 to neutahne

Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2007 12:18

Příspěvekod Téesák » 20 led 2008 22:48

já bych věděl o dvou 81 turbo ale je to trošku na jinym konci čech

Příspěvky: 4
Registrován: 19 led 2008 10:51
Bydliště: frydek mistek

Příspěvekod ProsmanPavel » 21 led 2008 17:11

v jakym su stavu a jaka je cena pripadne kontakt na majitele

Příspěvky: 252
Registrován: 10 čer 2007 22:07
Bydliště: Nové Město nad Metují

Příspěvekod Peetan » 21 led 2008 23:21

Předpokládám, že když děláš v lese, tak znáš LKT 80 i 81T. Pokud to není extra velkej cenovej problém, tak vem TURBO. Má kotouče, dvoububen, redukce atd. 80ka je línej šnek, kterej moc práce za den neudělá, oproti tomu je 81T raketa a přibejvá to 2x tolik. :wink:
Sem stavař, těžím dřevo a přitom blbnu na farmě.

Příspěvky: 238
Registrován: 24 úno 2007 18:17
Bydliště: Trenčin

Příspěvekod wintrej » 22 led 2008 13:22

Peetan píše:Předpokládám, že když děláš v lese, tak znáš LKT 80 i 81T. Pokud to není extra velkej cenovej problém, tak vem TURBO. Má kotouče, dvoububen, redukce atd. 80ka je línej šnek, kterej moc práce za den neudělá, oproti tomu je 81T raketa a přibejvá to 2x tolik. :wink:

LKT 81 je lepšie než LKT 80 ale s UKT aj tak nespraviš tolko čo s LKT 80 takže pokial do toho nechce moc investovať tak mu možno stači aj LKT 80.
Zetor 5245 r.v 1987

Příspěvky: 4
Registrován: 19 led 2008 10:51
Bydliště: frydek mistek

Příspěvekod ProsmanPavel » 22 led 2008 13:34

ja vim turbo je lepsi no jenom kdy bi bila nejaka primerena cena nam bi stacila i 80 hlavne ne 75 to je starej vrak a jeste to nema ani uzaverku na predek kdy bi ste vedeli o nejaky lkt 80,81standart nebo turbo ejte mi vedet

Příspěvky: 252
Registrován: 10 čer 2007 22:07
Bydliště: Nové Město nad Metují

Příspěvekod Peetan » 22 led 2008 15:30

Jasně i standard je dobrej, ale 80ky bych se vyvaroval. 81S má to samé jak 81T, teda krom turba, ale to není problém časem dodělat, nebo sehnat jinej motor, ale věř tomu, že dvoububen, kotoučovky i sklopnej štít jsou věci, který jsou hodně platný.
Sem stavař, těžím dřevo a přitom blbnu na farmě.

Příspěvky: 5
Registrován: 15 srp 2006 22:19

lkt 80

Příspěvekod lopatalo » 09 úno 2008 11:16

Peetan píše:Jasně i standard je dobrej, ale 80ky bych se vyvaroval. 81S má to samé jak 81T, teda krom turba, ale to není problém časem dodělat, nebo sehnat jinej motor, ale věř tomu, že dvoububen, kotoučovky i sklopnej štít jsou věci, který jsou hodně platný.

Ale zase 80ka je tak padesetkrat spolehlivejsi. Navijak ma vetsi silu a kdo je trochu sikovny, tak turbo a sklopny stit neni problem. A kotoučovky u lkt podle me nejsou velkou prednosti

Příspěvky: 252
Registrován: 10 čer 2007 22:07
Bydliště: Nové Město nad Metují

Příspěvekod Peetan » 09 úno 2008 23:01

možná...
ale co znám lesáky, tak většina znich má problém zavařit si roztrhlej řetěz natož udělat si sklopnej štít. A pořád je tam jen 1 buben.
Neboj, lesáky nehaním, ani nepomlouvám, jsem jeden znich, takže ani nemůžu.
Sem stavař, těžím dřevo a přitom blbnu na farmě.

Zpět na Ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků