Zetor 8245
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Re: Zetor 8245
Jasně je to evoluce nezmara 8045,ale je to lemra líná tak jsme ho předělali na 10245 a už to chodí líp.
Re: Zetor 8245
Měli jsme to jednoduchý,borec co s tim jezdil tak ho přetočil z kopce tak že se potkaly rozvody tak sme z výměny vzali rovnou turbo.Dával se tam jenom větší chladič(80tka má menší než 100vka) a muselo se předělat sání(80tka ho má na opačné straně než 100vka) a tuším že spojka taky nepasuje ale to už si nepamatuju,je to nějaký ten pátek.
Vlastně jinak to ani dost dobře nejde,turbo má proti atmosférickému motoru většinu součástí jinou.Má zesílenou klikovou hřídel,jinou vačkovou hřídel,upravenou hlavu,jiné čerpadlo a vstřikovací trysky,nemluvě o vývodu mázaní přímo pro ložisko turbodmychadla.
Neříkám že to nejde ale na výměně to je příplatek cca 20-25 tis. a do toho se doma na koleni nevejdete ani náhodou.Taky sem viděl naroubovaný turbo na 8145 čistě jen tak bez turboregulace,ale to už je účinost sporná(originál stovka mu ujela jak po silnici tak na poli) a je to nakonec zvěrstvo.
Vlastně jinak to ani dost dobře nejde,turbo má proti atmosférickému motoru většinu součástí jinou.Má zesílenou klikovou hřídel,jinou vačkovou hřídel,upravenou hlavu,jiné čerpadlo a vstřikovací trysky,nemluvě o vývodu mázaní přímo pro ložisko turbodmychadla.
Neříkám že to nejde ale na výměně to je příplatek cca 20-25 tis. a do toho se doma na koleni nevejdete ani náhodou.Taky sem viděl naroubovaný turbo na 8145 čistě jen tak bez turboregulace,ale to už je účinost sporná(originál stovka mu ujela jak po silnici tak na poli) a je to nakonec zvěrstvo.
Re: Zetor 8245
Jen tak pro mou informaci,stovka má turbo s regulací? Nejsem znalec crystalů ale v čem je jiná vačková hřídel,hlava?K10 píše:Měli jsme to jednoduchý,borec co s tim jezdil tak ho přetočil z kopce tak že se potkaly rozvody tak sme z výměny vzali rovnou turbo.Dával se tam jenom větší chladič(80tka má menší než 100vka) a muselo se předělat sání(80tka ho má na opačné straně než 100vka) a tuším že spojka taky nepasuje ale to už si nepamatuju,je to nějaký ten pátek.
Vlastně jinak to ani dost dobře nejde,turbo má proti atmosférickému motoru většinu součástí jinou.Má zesílenou klikovou hřídel,jinou vačkovou hřídel,upravenou hlavu,jiné čerpadlo a vstřikovací trysky,nemluvě o vývodu mázaní přímo pro ložisko turbodmychadla.
Neříkám že to nejde ale na výměně to je příplatek cca 20-25 tis. a do toho se doma na koleni nevejdete ani náhodou.Taky sem viděl naroubovaný turbo na 8145 čistě jen tak bez turboregulace,ale to už je účinost sporná(originál stovka mu ujela jak po silnici tak na poli) a je to nakonec zvěrstvo.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 8245
ještě k tomu turbu,na čtyřválec je potřeba namontovat turbo jiné než na šestiválec,pokud někdo nabastlí turbo ze 160 na 100 tak spláče nad výdělkem.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 8245
Omlouvám se,špatně jsem to napsal,turbodmychadlo regulovatelné není,je tam pouze podtlaková regulace vstřikovacího čerpadla,ale nejsem si jistý jestli zvyšuje pouze dávku paliva nebo mění předvsřik v závislosti na zatížení motoru.
Ohledně té vačky mám za to že je u turba ostřejší ale možná se pletu.Hlava má víc chladicích kanálků,dobře je to vidět na těsnění pod hlavu.
Ohledně té vačky mám za to že je u turba ostřejší ale možná se pletu.Hlava má víc chladicích kanálků,dobře je to vidět na těsnění pod hlavu.
Re: Zetor 8245
Regulácia dávky paliva od podtlaku? je to možné, ale kamarátova 10145 nič také nemá, aj čerpadlo sa líši iba večšou dávkou paliva ak sa nemýlim.
Re: Zetor 8245
K10 píše:Omlouvám se,špatně jsem to napsal,turbodmychadlo regulovatelné není,je tam pouze podtlaková regulace vstřikovacího čerpadla,ale nejsem si jistý jestli zvyšuje pouze dávku paliva nebo mění předvsřik v závislosti na zatížení motoru.
Ohledně té vačky mám za to že je u turba ostřejší ale možná se pletu.Hlava má víc chladicích kanálků,dobře je to vidět na těsnění pod hlavu.
Pokud myslíš tu hadičku co jde ze sacího potrubí k čerpadlu, tak to by měla být přetlaková korekce.Ta slouží k omezení kouřivosti motoru a lepší spotřebě.Co se týče ostřejší vačky-podle mého jsou obě stejné-ale jak jsem uvedl,nejsem znalec motorů UŘ 2.S tou hlavou souhlas,má to víc obtokových dír.Pokud si bude někdo chtít "upravit"80 na turbo,tak stačí potrubí,turbodmychadlo,upravit horní část chladiče a půjde to taky.mám tak udělanou 7045 co do výkonu tak má minimálně 80koní.Respektive se to nedá s 80tkou srovnat -je mrštnější a má o dost menší spotřebu-ostatně jako každý motor s turbem.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník