9630
Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
9630
Všechno co víte o JD 9630 a nejsilnějším traktoru vůbec.
- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
Re: 9630
Nové traktory John Deere řady 9030 a 9030T
Inovace pokračuje a nevyhnula se ani nejsilnějším traktorům John Deere. S příchodem řady 9030 se opět posunul výkon motorů, a to 597 koní u nejsilnějšího modelu JD 9630. Pásová verze označená písmenem T navíc přináší nové vzduchové odpružení pásového podvozku AirCushion.
K největším změnám patří:
» nový motor John Deere PowerTechPlus 13.5L
» maximální výkon motoru až 597 koní
» spolehlivá převodovka AutoPowerShift 18/6
» odpružení pásového podvozku AirCushion
» satelitní navigace stroje AutoTrack
Inovace pokračuje a nevyhnula se ani nejsilnějším traktorům John Deere. S příchodem řady 9030 se opět posunul výkon motorů, a to 597 koní u nejsilnějšího modelu JD 9630. Pásová verze označená písmenem T navíc přináší nové vzduchové odpružení pásového podvozku AirCushion.
K největším změnám patří:
» nový motor John Deere PowerTechPlus 13.5L
» maximální výkon motoru až 597 koní
» spolehlivá převodovka AutoPowerShift 18/6
» odpružení pásového podvozku AirCushion
» satelitní navigace stroje AutoTrack
- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
Re: 9630
Nový traktor John Deere 9630
07. 02. 2008
Provedení jako kloubový kolový traktor nebo s pásovým podvozkem.
Necelých 600 koní pod kapotou
Šest válců a každý má čtyři ventily - jsou vybaveny inovovanými šestiválcovými motory Powertech o zdvihovém objemu 13.5l, které jsou primárně svými parametry nastaveny na polní práce, stejně jako zbytek celého traktoru. Motor je vybaven čtyřventilovou technikou na válec, recirkulací výfukových plynů EGR a samozřejmostí je i turbodmychadlo s proměnlivou geometrií lopatek. Motor tak poskytuje dokonalejší spalování v celém spektru zatížení a zároveň nabízí až o 38% vyšší točivý moment a až o 10% vyšší výkon, aniž by byly překročeny emisní limity.
Použit byl nový chladící systém Varicool. Ventilátor chlazení je poháněn pomocí klínového řemene a variátorem je tak možné plynuje regulovat otáčky v závislosti na požadavcích chladicího systému, čímž roste efektivita využití paliva a snižuje se i spotřeba energie.
07. 02. 2008
Provedení jako kloubový kolový traktor nebo s pásovým podvozkem.
Necelých 600 koní pod kapotou
Šest válců a každý má čtyři ventily - jsou vybaveny inovovanými šestiválcovými motory Powertech o zdvihovém objemu 13.5l, které jsou primárně svými parametry nastaveny na polní práce, stejně jako zbytek celého traktoru. Motor je vybaven čtyřventilovou technikou na válec, recirkulací výfukových plynů EGR a samozřejmostí je i turbodmychadlo s proměnlivou geometrií lopatek. Motor tak poskytuje dokonalejší spalování v celém spektru zatížení a zároveň nabízí až o 38% vyšší točivý moment a až o 10% vyšší výkon, aniž by byly překročeny emisní limity.
Použit byl nový chladící systém Varicool. Ventilátor chlazení je poháněn pomocí klínového řemene a variátorem je tak možné plynuje regulovat otáčky v závislosti na požadavcích chladicího systému, čímž roste efektivita využití paliva a snižuje se i spotřeba energie.
- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
Re: 9630
Pásový traktor John Deere 9630T patří taky bezesporu k extra třídě ve své kategorii.
Pod kapotou se skrývá výkon 600 koní, pneumatiky jsou radiální o průměru 820 mm.
Tento model je vybaven pásovým podvozkem, s odpružením AirCushion.
Tento systém poskytuje zdvih předních hnaných kol až o 34 cm, díky čemuž se může plynule měnit napětí pásu a traktor se tak snadněji přizpůsobuje terénním podmínkám.

Pod kapotou se skrývá výkon 600 koní, pneumatiky jsou radiální o průměru 820 mm.
Tento model je vybaven pásovým podvozkem, s odpružením AirCushion.
Tento systém poskytuje zdvih předních hnaných kol až o 34 cm, díky čemuž se může plynule měnit napětí pásu a traktor se tak snadněji přizpůsobuje terénním podmínkám.



Re: 9630
Radek John Deere píše:Pásový traktor John Deere 9630T patří taky bezesporu k extra třídě ve své kategorii.
Pod kapotou se skrývá výkon 600 koní, pneumatiky jsou radiální o průměru 820 mm.
ten pasovy traktor ma ale velke pneumatiky


- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
Re: 9630
Tak za prvé já nikomu reklamu nedělám.A za druhé to co sem tam napsal tak to jsou informace o JD 9630 pokud to nevyš!!! A za třetí to žádné školení není,napsal sem to tam proto že hodně lidí vý o traktoru JD 9630 skoro "hovno"! A možná by se chtěly něco o něm dozvědět takže asi tak!!
Re: 9630
No dost mi to připomíná Challengera...
Akorát co sem koukal na Techagru, tak např. to má horší odpružení (středový kladky nejsou odpružený VŮBEC)...
Já nechápu, jak takovýmu stroji někdo může dát jiný než kompletně odpružený podvozek... V tahu to pak musí být znát. Neřikám, že tenhle JD je špatnej, ale sem si 100% jistej, že s lepším odpružením by to byl ještě lepší stroj...
A nevíte, jak je to s ochranou motoru (koncáků)? Při jaký rychlosti, o kolik atd...



Akorát co sem koukal na Techagru, tak např. to má horší odpružení (středový kladky nejsou odpružený VŮBEC)...
Já nechápu, jak takovýmu stroji někdo může dát jiný než kompletně odpružený podvozek... V tahu to pak musí být znát. Neřikám, že tenhle JD je špatnej, ale sem si 100% jistej, že s lepším odpružením by to byl ještě lepší stroj...

A nevíte, jak je to s ochranou motoru (koncáků)? Při jaký rychlosti, o kolik atd...
- Radek John Deere
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 dub 2008 20:43
Re: 9630
To Metalica to sem tam skopčil naschvál!! 

Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků