6945 v lese

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 29 lis 2010 18:36

Pole není les. S tím souhlasím. Rozdíl je v tom "otloukání" Na poli větev nepotkáš. Co se týče "zápřahu" tak tam bych rozdíl nehledal. Můj názor je ten že v lese trpí kastle a všechny "rozbitné věci", na poli jede motor nadoraz, tady se využívá maximálního výkonu a kroutícího momentu. Nedokážu si dost dobře představit že se něco vyrovná 8 hodinám oračky, motor jde opravdu nadoraz bez oddechu (když pominu otáčení). V lese určitě netáhneš tu hromadu dřeva 8 hodin na jedničku a tak tak že to vezme motor. Nemám nic proti lesákům (můj strýc dělal celý život v lese (super50) takže znám decentně podmínky) Nechci tady ani rozpoutat diskuzi popř. hádku. je mně vesměs jedno kde dostávají traktory víc zahulit, ale pořád říkám- cpát peníze do starého střepu je jako investovat do důchodkyně s výhledem na kvalitní sex.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 86
Registrován: 25 led 2010 21:39
Bydliště: Damětice

Re: 7340/6945

Příspěvekod turi » 29 lis 2010 20:13

jasna vec kazdy ma svy.poznamka o duchodkyni dobra :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 21:11

bold píše:......................

Začal jsem v roce 1999 s 6911 tříbodovím navijákem a motorovou pilou v lokalitě snad s nejhoršími cenami za práci z celé ČR :evil: Dnes mám 3 traktory, vyvážečku, železného koně a další techniku takže ten ,, kvalitní sex" mám už 11 let :lol:
Hádat se nebudu, nemám proč.Čím víc lidí bude mít stejný názor jako ty tím je to lepší pro mě viz. mé argumenty v předešlých příspěvcích podpořené obrázky.Tím já budu víc práce a líp mě za ni budou platit, protože ji kromě mě nikdo nedokáže udělat. :wink:

Příspěvky: 103
Registrován: 19 lis 2007 18:26

Re: 7340/6945

Příspěvekod ja.zeze » 30 lis 2010 01:39

franta.cz píše:
venca43 píše:Moje 7245 naloží za zimu 2500t senáže a vyveze 3000t hnoje za stáje a každý rok se ulomý koncák většinou obě strany.

Tak mě napadlo :idea: nemáš vzadu moc malý závaží?Já mám za zadní nápravou cca 1,5t v kombinaci s nakladačem TL 102 (je krátkej) si myslím, že mám obě nápravy i při naložení rovnoměrně zatížený.Pokud máš delší zakladač a vzadu menší závaží může se stát, že při zatížení celá váha traktoru a hnoje v radlici je na přední nápravě.Proto to praskání koncáků.


To chceš jako říct, že když budu čelňákem zvedat 1tunu bez záváží v zadních kolech, tak bude přední náprava více zatížená, než kdy budu mít vzadu třreba 500 kg závaží? :roll:

Jen tak pro srovnání, když teda v lese není nad 6945. Jezdil jsem nějaký čas s 7245 UKT dvounaviják, nízký rampovač. Kolega měl 8441 UKT dvounaviják, vysoký rampovač. Oba nástavby Třeboň. Kde jsem já jel se 3-ma kubíkama on jezdil s 5-ti. Takže je celkem jednoduché si spočítat o kolik udělal denně víc práce jak já. To je jak kdyby někdo tvrdil že poseče s E 512 víc hektaků jek s 517.

Jinak takových pohádek už jsem slyšel. :lol: :lol:

Jen pro Tvou představu dělal jsem 2 roky s pilou a s traktorem a teď mám 3 roky dvě vlastní auta na dřevo. Tatra 815 E1 + oplen a Man 480 + návěs.
Takže jsem toho v lese viděl už celkem dost. Teď mi ještě můžeš tvrdit, že když zapadne auto v lese tak ho vytáhneš snáz jak 8441 nebo Valtra. :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 30 lis 2010 08:09

franta.cz píše:
bold píše:......................

Začal jsem v roce 1999 s 6911 tříbodovím navijákem a motorovou pilou v lokalitě snad s nejhoršími cenami za práci z celé ČR :evil: Dnes mám 3 traktory, vyvážečku, železného koně a další techniku takže ten ,, kvalitní sex" mám už 11 let :lol:
Hádat se nebudu, nemám proč.Čím víc lidí bude mít stejný názor jako ty tím je to lepší pro mě viz. mé argumenty v předešlých příspěvcích podpořené obrázky.Tím já budu víc práce a líp mě za ni budou platit, protože ji kromě mě nikdo nedokáže udělat. :wink:

Fandím takovým lidem jako jsi ty. Bohužel skutečnost bude asi jiná. I v lesnictví nastoupí nová doba a buď se přizpůsobíš nebo budeš živořit. Nechci tady polemizovat, ale mám dojem že nastupuje doba harvestorů a jiných "specializovaných" strojů.
Je to to samé, jako v zemědělství před několika lety. Moderní technologie vtrhly na trh. Já se starým strojem nedokážu odvést tu samou práci (hovořím o kvalitě) co nové mašiny. Technologie je někde úplně jinde.
Takže zatím co já "živořím", jiní (co investovali) mají vyšší zisky. Právě z důvodu nových technologií.
S tím živořením to ber obrazně, každá mašina by se měla do 5-10 let zaplatit a koupit nová. Jelikož si tohle nemůžeme dovolit, tak není něco v pořádku. Když spočítám čas, a veškeré náklady, tak to vlastně dělám protože mně to baví. už několikrát jsem uvažoval že s tím seknu, ale vždy se do toho pustím zas. Proto rveme nové věci do starých střepů, páč na nové nemáme (pokud se nechceme šíleně zadlužit). Taky jezdím ve starých střepech ( i když jsou v lepším stavu jak kolikrát nové) ale o komfortu obsluhy se hovořit nedá. Už se tak huntuju víc jak 15 let, takže vím o čem mluvím.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 30 lis 2010 14:00

ja.zeze píše:To chceš jako říct, že když budu čelňákem zvedat 1tunu bez záváží v zadních kolech, tak bude přední náprava více zatížená, než kdy budu mít vzadu třreba 500 kg závaží? :roll:

Nepsal jsem o závaží v zadních kolech, ale v ramenou.Chtělo by to zopakovat si fyziku pro základní školy kontrétně páku :lol:
ja.zeze píše:Jen tak pro srovnání, když teda v lese není nad 6945. Jezdil jsem nějaký čas s 7245 UKT dvounaviják, nízký rampovač. Kolega měl 8441 UKT dvounaviják, vysoký rampovač. Oba nástavby Třeboň. Kde jsem já jel se 3-ma kubíkama on jezdil s 5-ti. Takže je celkem jednoduché si spočítat o kolik udělal denně víc práce jak já. To je jak kdyby někdo tvrdil že poseče s E 512 víc hektaků jek s 517.

Tvá blbost, máš zapřahat víc. :lol: Na obrázku má 7045 zapřaženo cca 7 kubíků taženo na vzdálenost 1 km.2 fotka je z téhož balíku.Jel jsem rovně po lince, která měla takový sklon, že se klády sesunuli na stranu.
ja.zeze píše:Jen pro Tvou představu dělal jsem 2 roky s pilou a s traktorem a teď mám 3 roky dvě vlastní auta na dřevo. Tatra 815 E1 + oplen a Man 480 + návěs.
Takže jsem toho v lese viděl už celkem dost. Teď mi ještě můžeš tvrdit, že když zapadne auto v lese tak ho vytáhneš snáz jak 8441 nebo Valtra. :lol:

To jak ho vytáhnu záleží jen na síle a kvalitě navijáku a taky na obsluze.Mimochodem já auta tahám závadně na kladce.
3 roky jsem jezdil s odvozní soupravou tatra 815 + dav 12 a rok s liazem 111.800 + dav 7
Přílohy
Fotografie-0004.jpg
Fotografie-0004.jpg (117.54 KiB) Zobrazeno 19887 krát
Fotografie-0008.jpg
Fotografie-0008.jpg (170.98 KiB) Zobrazeno 19887 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 30 lis 2010 14:16

bold píše:Fandím takovým lidem jako jsi ty. Bohužel skutečnost bude asi jiná. I v lesnictví nastoupí nová doba a buď se přizpůsobíš nebo budeš živořit. Nechci tady polemizovat, ale mám dojem že nastupuje doba harvestorů a jiných "specializovaných" strojů.
...................................................

Ono to není až takový jednoduchý.Velký harvestorvý uzel (vyvážečka + harvestor)stál před 5 roky 20 milionů (aktuální cenu neznám možná je někde jinde).V těch mašinách je spousta počítačů.Vzhledem k součastnému šetření a podmínkám kde tyto stroje pracují odhaduju životnost tak jestli hodně 7 let.Když si spočítáš náklady a investice na pořízení není žádná sranda to utáhnout a to musí mít super práci.To znamená mýtní úmyslnou.Podle součastné legislativy (lesního zákona) mají ovšem nahodilé těžby přednost před úmyslnými.No a nahodilé těžby je problém harvestorem dělat a když se dají je to pro ně neekonomické.Jen se Ti snažím vysvětlit že traktory a lanový navijáky z lesa nezmizí tak jako z něj nezmizeli a nezmizí koně.Co se týká těch střepů nevíš o jedné věci, při přibližová lanovým navijákem v traktoru strávíš maximálně 1/3 pracovní směny zbytek strávíš uvazováním klád.Ten konfort jsem Ti rozebral v příspěvcích výše.Pro mě je konfort vytáhnout 2 metry lana ne táhnout proti kopci 50 kg :wink:

Příspěvky: 103
Registrován: 19 lis 2007 18:26

Re: 7340/6945

Příspěvekod ja.zeze » 30 lis 2010 23:12

Tvá blbost, máš zapřahat víc. :lol: Na obrázku má 7045 zapřaženo cca 7 kubíků taženo na vzdálenost 1 km.2 fotka je z téhož balíku.Jel jsem rovně po lince, která měla takový sklon, že se klády sesunuli na stranu.

Tady je někdo prostě dokonalej a nikdo jinej na něho nemá. Když už se Ti jednou povedlo utáhnout 7 kubíků, tak sis to musel vyfotit, to chápu.
Akorát než se tam doplazíš, tak všichni ostatní s lepším traktorem budou už zase zpátky v lese zapřahat další dřevo. A když už jdeš tou obrácenou cestou, zkus koně, určitě vytáhnou víc jak traktor.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Re: 7340/6945

Příspěvekod neznalek » 01 pro 2010 09:38

V lese sice nedělám, ale tuhle diskuzi sleduji od začátku, franta.cz tady jasne ukazal zdravej rozum, když tvrdí, že stary traktor ma stejne placenou praci jako traktor novy, což je bezpochyby pravda...a pokud dokaze udelat stejny vykon, tak neni co řešit :wink: . Akorat s tim, že nemusi splacet a platit drahy ND díly/servis... :wink: Navíc na fotkách ukazal, že jeho stroje opravdu nejsou "lesni střepy" a za sebe rikam, že vymazlenejsi traktor (rozuměj traktor starsiho data vyroby) sem v lese jeste neviděl....

Příspěvky: 86
Registrován: 25 led 2010 21:39
Bydliště: Damětice

Re: 7340/6945

Příspěvekod turi » 01 pro 2010 17:41

vsechno ma svy uskali.s novym se otocis vickrat, ale za vic nafty. Treba na priklad sme vozili stropni panely 3,5 x 3 metry ja jezdil s 6911 a vozil sem 3 a kamarad nakladal 4 a jezdis s kejsem 110, jedna cesta 14 km,40% do kopce jezdili sme celej den oba stejne ja za cca 20 litru nafty a on za 50 ja jednu cestu cca 35 min on 15.takze co by usetril na case to projezdil a obdobne to bude v lese.

Příspěvky: 142
Registrován: 18 říj 2009 19:28

Re: 7340/6945

Příspěvekod bob » 02 pro 2010 18:57

Plně souhlasím s Frantou.Pokud je starý Zetor v pořádku,tak si dovolím tvrdit ,že zastane stejně nebo i víc práce než ty nové .
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit,že si nebudu v lese kde je špatný přístup rasovat traktor za mega,ale vezmu starou,leč stále dobrou 6945 nebo Super 50.On je totiž rozdíl jestli ti prasknou dveře za 15 tis nebo 500kč,nebo jestli na tahání SK z probírky spálíš 10 nebo 25 l.Ale to už si musí každý umět spočítat co se mu vyplatí.
A co se týká PN,tak na české nápravy nedám dopustit.Pokud je na nich hydrostat,tak netrpí středák a práce s nakladačem je supr.O jejich výdrži si můžou značky jako Carraro aj.nechat jenom zdát.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 28 čer 2011 11:19

Tady jsem náhodou našel něco k těm přestavbám.Podotýkám, že všechno pod tučně zvýrazněným textem je překopírováno!!!!!!!


Jen pro zajímavost,kdyby někdo chtěl předělat motor 7201 na 7701turbo.Odpověď z Agromotoru.

Dobrý den,přestavba Z 7201 na Z 7701 Turbo je technicky možná. Má však několik úskalí.
1. Vysoká cena – 102.860,-- Kč bez DPH
2. Legislativní předpisy – motor Z 7201 nelze nahradit motorem Z 7301 – traktor neprojde TK
Pokud však na přestavbě trváte, zavolejte a můžeme dohodnout podrobnosti.

S pozdravem
Ing.Jiří Plachetský
vedoucí prodeje
AGM - AGROMOTOR s.r.o.
tel.: 566 512 265 , 605 299 902
Přílohy
file.jpg
file.jpg (81.08 KiB) Zobrazeno 19332 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 28 čer 2011 12:30

Je to kompletní výměna motoru, proto ta cena, pokud předěláš jenom 72 tak jsi výrazně níž-počítám tak na polovině. Na původním bloku vyvrtáš pouze díru na odpad oleje z turba (pokud teda nechceš vyměnit přední víko) hlavy necháš stejné, dáš pouze sání výfuk turbo, buď výměna chladiče nebo přepájení horní části, toliko minimální úpravy. doporučuju vyměnit vodní pumpu s menší řemenicí (vyšší otáčky vodní pumpy a vrtule chladiče= lepší chlazení) dále suchý filtr-lepší účinost a údržba, a v neposlední řadě dodělání plnoprůtokového filtru oleje+ výměník tepla.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 28 čer 2011 12:51

Není, jsou použité věci z původního motoru např. olejové čerpadlo.Navíc kompletní motor stojí o cca 30 000kč víc.Ale to se dostáváme ke staré diskuzi co je stejné na motoru 7201 a 7301, která stejně nikam nepovede.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 06 zář 2009 10:23

Re: 6945 v lese

Příspěvekod Kaschmir » 28 čer 2011 14:37

Zdravim, nechci rozpytvávat dál tuhle debatu, taky dělám do lesařiny, tak se chci Franto zeptat co obnášela úprava 6945 na hydr. ruku k vyvážečce, myslim úprava kabiny na montáž otočný sedačky, ovládání, rozvaděče, jak s hydr. čerpadlem a hydraulikou celou atd. Dík
království za Crystal

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 28 čer 2011 20:10

Kabina se pro montáž sedačky neupravovala.Udělal jsem podstavec do originálních děr.Je potřeba sklopný volant, ten jsem vzal z nějaké vyšší řady Zetoru a samozdřejmě hydrostatický řízení.Rozvaděč je pověšenej přes příčku, dá se bez úprav, ale mě to vadilo tak jsem originál našroubovanou příčku vevařit do kabiny.Ruku jsem volil takovou, aby ji utáhlo originální čerpadlo traktoru.Spodní víko hydrauliky je z řady 72, aby se dalo namontovat sání z horalu.Při vedrech jaké teď jsou se po určité době(tak 8 hodin) přehřál olej a hydraulika ztrácela výkon.Když jsem vyhodil Zetormatic začala fungoval normálně.10, 12 hodin i v teplotách přes 30 stupňů není znatelný úbytek výkonu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 29 čer 2011 20:29

franta.cz píše:Není, jsou použité věci z původního motoru např. olejové čerpadlo.Navíc kompletní motor stojí o cca 30 000kč víc.Ale to se dostáváme ke staré diskuzi co je stejné na motoru 7201 a 7301, která stejně nikam nepovede.

blok + klika= 50 000,- Omlouvám se zase za slovíčkaření opravdu to není kompletní výměna ale pouze většinová :lol:
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 29 čer 2011 21:06

Zřejmě jsi si nevšiml nadpisu 7201 na 7301(7701 T), ne nacpání turba na blok a kliku ze 7201 na úkor životnoti :mrgreen:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 30 čer 2011 08:12

motor 7201 snese turbo stejně jako motor 7301 (což je jak píšeš 7701) u prvních 77 se vyskytly problémy typu prasklá klika, u motoru 7201 jsem to ještě neslyšel. je to z důvodu zdánlivé nesmyslnosti oturbovávat motor s nižším obsahem. Je to pořád o tom že zetor vychází z klasické koncepce a výkon zvyšuje navyšováním objemu a přidáváním serepetiček (turbo,mezichladič a pod)
Takže nesouhlasím s tvrzením že oturbování motoru 7201 je na úkor jeho životnosti.
Navíc mám pocit že řada 72 a řada 73 se liší i v převodovkách-tady je zakopaný pes-tohle nevydrží navýšení výkonu.

Toto je můj názor. :)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: 6945 v lese

Příspěvekod poulm » 04 črc 2011 13:12

Pokud mne paměť neklame, tak motor 72 nemá stejnou kliku jako 77, motor 77 má větší zdvih, vrtání má tuším stejné,ale nejsem si jistý,zda klika s ojnicemi a písty jde strčit do bloku motoru 72. Celkem mi uniká důvod, proč by někdo takhle drahou a nesmyslnou přestavbu dělal.

Když už tedy někdo chce mít turbo,resp. vyšší výkon na UŘ1čce, tak ať ho namontuje na motor, který už má a je už celkem jedno jaký, počínaje Z4011. Ostatní je už jak popisoval "bold", náklady versus návratnost, vyšší výkon versus kratší životnost ostatních skupin traktoru a jaká je pak celková efektivita takového zákroku???

Také jsem si oturbovával traktor, ale na takovém,kde to mělo smysl a náklady této úpravy byly minimální,tudíž výsledný efekt stál za to.

Co se týče používání nové nebo staré techniky, tak je to jen o penězích,o ničem jiném.Buď je mám, nebo nemám, buď se mi nový stroj zaplatí nebo ne. Veškeré ostatní parametry a důvody proč srovnáváte 30let staré stroje s novými jsou víceméně fádní. To je jak srovnávat parní lokomotivu s pendolinem. Jenže stejně si tu každá liška bude chválit svůj ocas a kloudného výsledku se stejně nedomluvíme. Každý si tu ukáže co má doma a odůvodní proč to má,nic víc.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 06 zář 2009 10:23

Re: 6945 v lese

Příspěvekod Kaschmir » 12 črc 2011 18:31

Zdravim, potřebuju poradit, kamarádovi se rozlítnul motor na 7745,v bloku sou 2 díry. V 7745 je tušim motor 7701, pasuje do ní motor ze 72xx ´tzn. 7201? Měl by ne? A dalo by se k bloku 7201 použít čerpadlo, hlava atd. co zbylo ze 7745?
království za Crystal

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 12 črc 2011 19:44

motor v 77.. má o 1cm vyšší zdvih oproti 72.. hlavy by použít šli,čerpadlo má vyšší dávku paliva, tudíž je potřeba snížit. záměna čehokoliv mezi motory 69..,70.. a 72..,je možná. Záměna do traktoru 77.. je individuální.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 06 zář 2009 10:23

Re: 6945 v lese

Příspěvekod Kaschmir » 19 črc 2011 19:40

Už se povedlo sehnat komplet 77. Děkuju za rady :wink:
království za Crystal

Příspěvky: 1
Registrován: 26 srp 2012 21:18

Re: 6945 v lese

Příspěvekod michelangelo » 30 pro 2012 21:49

Tuná je napísané že firma ATP http://www.atpmotor.cz/sluzby.php ponúka prestavbu 7201atmosferickej na 7201Turbo. Nechcem riešiť že traktor 7245 oficiálne s turbomotorom neexistuje. Len tolko že sa dá taký motor s patričnými úpravami poskladať. Neskúšal si niekto dať takto opraviť motor 7201 aj s prerábkou na turbo?

Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012 20:50

Re: 6945 v lese

Příspěvekod stano126 » 03 led 2013 18:34

michelangelo píše:Tuná je napísané že firma ATP http://www.atpmotor.cz/sluzby.php ponúka prestavbu 7201atmosferickej na 7201Turbo. Nechcem riešiť že traktor 7245 oficiálne s turbomotorom neexistuje. Len tolko že sa dá taký motor s patričnými úpravami poskladať. Neskúšal si niekto dať takto opraviť motor 7201 aj s prerábkou na turbo?



ak chceš niečo take robit tak odporučam radšej kupit 7701 atmosfericky ktory sa vyrovna 7201 turbo. alebo radšej odrazu kup 77 turbo a 72 predaj a finačne vyjdeš na tom skoro rovnako :wink:

Příspěvky: 18
Registrován: 27 led 2011 18:28
Bydliště: Novojičínsko

Re: 6945 v lese

Příspěvekod Johnson » 27 led 2013 12:22

Zdravim,
kolik cca vozite na tej vyvážečce..?? Diky J

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 27 led 2013 18:27

no je pravda že les je pro zetor opravdu extrem. Porovnávat potřeby polní a lesní nelze. Překopal jsem zetora na turbo, funguje super ale už bych to neudělal. Já jsem pouze konstatoval že je rozumnější prodat obyčejný traktor,připlatit a koupit traktor origoš turbo. Rozdíl mezi 70.. a 72.. je veliký ohledně pohodlí, hlavně je tižší, stejný rozdíl předpokládám mezi 72.. a 63.. skelet těch strojů je stejný tudíž stejná výdrž ale pohodlí obsluhy je nesrovnatelné, viz dokoupení grammerky a pod. P.S. máš origoš grammer nebo nějakou kopii?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 06 úno 2013 15:05

Johnson píše:Zdravim,
kolik cca vozite na tej vyvážečce..?? Diky J

Podle terénu a druhu dřeva. Při super podmínkách max 10 m3 smrku.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 06 úno 2013 15:12

bold píše:no je pravda že les je pro zetor opravdu extrem. Porovnávat potřeby polní a lesní nelze. Překopal jsem zetora na turbo, funguje super ale už bych to neudělal. Já jsem pouze konstatoval že je rozumnější prodat obyčejný traktor,připlatit a koupit traktor origoš turbo. Rozdíl mezi 70.. a 72.. je veliký ohledně pohodlí, hlavně je tižší, stejný rozdíl předpokládám mezi 72.. a 63.. skelet těch strojů je stejný tudíž stejná výdrž ale pohodlí obsluhy je nesrovnatelné, viz dokoupení grammerky a pod. P.S. máš origoš grammer nebo nějakou kopii?

Rozdíl mezi 69 a 70 v lese ohledně pohodlí není žádný.Mám oba dva.Rozdíl mezi 70 a 72 je pouze v zadním uložení kabiny(předělávaný okna neřeším) těžko to udělá tolik kolik tvrdíš.Hlučnost neřeším stejně jezdím se sluchátky.
Když koupíš originál turbo carraru se těžko vyhneš.Můj dvorní mechanik za loňský rok měnil na lesácích 5 carrar.O absenci uzávěrky diferenciálu ani nemluvím.
P.S. http://www.skservis-eshop.cz/Sedacka-Gr ... 29,82.html

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 6945 v lese

Příspěvekod bold » 06 úno 2013 20:25

já nesrovnávám 70 a 69 ale 70 a 72 popřípadě 63. tam je to nesrovnatelné. Sedačka je ranec, pomalu zdvojnásobuje cenu stroje :-)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

PředchozíDalší

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník