zetor 8011
Příspěvků: 35
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: zetor 8011
pásové traktory jsou naopak velmi rychlé,ale sem se z fobie co na to lidi nedodávají, jen se sníženou pojezdovou rychlostí. Psaná rychlost je kolem 80-90 za hodinu, jestli je to málo, nevím. Prostě u nás by prý byl šok kdybyste jeli po silnici a předjel vás traktor, na pásech, táhl meganástavbu a vzal by vás jak osobák. A to on by s tou rezervou výkonu co mají docela pěkně upaloval, o to se nebojím.
Ptal jsem se lidí po vesnicích a všichni z té představy byli div živi...pásák na silnici.
Je to jen předsudek, nic víc. Nezvyk. Ale oni by si zvykli
Spíš aby to bylo dostupné v rozumných výkonech a cenách.
Ptal jsem se lidí po vesnicích a všichni z té představy byli div živi...pásák na silnici.
Je to jen předsudek, nic víc. Nezvyk. Ale oni by si zvykli

Spíš aby to bylo dostupné v rozumných výkonech a cenách.
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!
Re: zetor 8011
Z každého úhlu pohledu se to jeví jinak.
Osobně si nedovedu představit,jak by vypadal můj dvorek,kdybych po něm jezdil se smykem řízeným pásovým traktorem
Pásák má jednu velkou nevýhodu,jakmile něco nemůže utáhnout a začne se zvedat na zadní,tak se stejně začne chovat jako obyčejný kolový traktor, musí se optimálně zatěžovat tak,aby byl celý pás pořád na zemi.
Často mne překvapuje to,že pásáky nejvíc chválí ti,kteří ho nemají nebo nikdy neměli. Mluvil jsem již s několika lidmi co ho mají nebo měli a všichni se shodli skoro na tom samém = drahá investice,pomalá návratnost,drahý provoz,mnoho problémům kolem toho, takže všichni se je snaží zase prodat a dát pryč. Co k tomu dodat,není to z mojí hlavy.
Osobně si nedovedu představit,jak by vypadal můj dvorek,kdybych po něm jezdil se smykem řízeným pásovým traktorem

Pásák má jednu velkou nevýhodu,jakmile něco nemůže utáhnout a začne se zvedat na zadní,tak se stejně začne chovat jako obyčejný kolový traktor, musí se optimálně zatěžovat tak,aby byl celý pás pořád na zemi.
Často mne překvapuje to,že pásáky nejvíc chválí ti,kteří ho nemají nebo nikdy neměli. Mluvil jsem již s několika lidmi co ho mají nebo měli a všichni se shodli skoro na tom samém = drahá investice,pomalá návratnost,drahý provoz,mnoho problémům kolem toho, takže všichni se je snaží zase prodat a dát pryč. Co k tomu dodat,není to z mojí hlavy.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 8011
Ano, ale já bych nechtěl 400 koní a více, to je kráva jako barák. Asi tak. To mi vůbec v podmínkách malého soukromníka nepřipadá jako myslitelné. Tady u JH dokonce ani pro družstvo(2000ha). Zcela ti proto věřím, že kdo do nich šel i při větším podniku, je dává pryč. Jaká je i u kolových traktorů poptávka? 100-120 PS na menší práce, běžné práce a 200-240PS pro těžké .
Ne 400-500PS a použití na komunikacích omezené. To prostě nemá využití, na to je to opravdu drahé a nevyužitelné. S tím opravdu souhlasím, navíc taková mrcha kdyby se mi otočila párkrát po dvoře, mohu ho shrnout radlicí.
Ne 400-500PS a použití na komunikacích omezené. To prostě nemá využití, na to je to opravdu drahé a nevyužitelné. S tím opravdu souhlasím, navíc taková mrcha kdyby se mi otočila párkrát po dvoře, mohu ho shrnout radlicí.
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!
Re: zetor 8011
Kaschmir píše:bold píše:farmářJH píše:asi myslel vliv trakcehele t tam cpeš Koňaříkovo kopii Aussie? říkal že tu udělá do čehokoliv
originál zetor, je to v katalogu (beru jenom origoš díly PDC. Je to stejné jak na 70 tak na 161, takže ve 161 očekávám menší životnost
Chci se zeptat jako laik, jak to je, technicky ještě(snad ještě) nejsem moc zdatnej a nevím jak to přesně v nápravě funguje ani sem jí nikdy neviděl rozebranou , ale uř.I má diferák uprostřed a uř.II nalevo... takže mi teď šrotuje v hlavě jak to tam funguje a jaktože jsou vnitřky u samosvoru stejný? Jsou stejný i u klasických?
Jde jen o diferenciál, ne o nápravu. Diferenciál je usazený ve dvou ložiskách , a uvnitř jsou tzv. satelity. Tyto se demontují a místo nich se použije samosvor. Takže tobě zůstane jak vlastní klec diferenciálu tak všechno okolo. nevím jestli je stejná klec diferenciálu ale vzhledem k tomu že mně přišel samosvor originál zabalený v PDC balení (tudíž tuzemský výrobce) a na crystaly se dělá všechno v polsku tak počítám že je to stejné. porovnával jsem to i podle katalogového čísla na krabičce a sedí to s difem na 73
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 8011
Ten samosvor je určitě krok vpřed, v orbě to už musí být hodně poznat.
Každý zbytečný prokluz je zmařený výkon, nafta a čas.
Hodně udělá i správná volba pneumatik, trošku širší a mírně podhustit, to pak dělá zázraky.

Každý zbytečný prokluz je zmařený výkon, nafta a čas.
Hodně udělá i správná volba pneumatik, trošku širší a mírně podhustit, to pak dělá zázraky.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Příspěvků: 35
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků