fortschritt e 514
Re: fortschritt e 514
ložiska obou bubnů a pojezdu me čekaji přístí sezonu...abych pravdu řekl, uvažuji že to snad to radši prodam než to měnit doma
Re: fortschritt e 514
Ja som stahoval domček z pojazdu...čo ide remen od motora na pojazd,tam je taky istý domček,my sme to tiež takou "montpakou" uvolnili a potom sa už tam šikol stahovák
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:Ja som stahoval domček z pojazdu...čo ide remen od motora na pojazd,tam je taky istý domček,my sme to tiež takou "montpakou" uvolnili a potom sa už tam šikol stahovák
Ok, dík
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
fortschritt e 514
Kto kolko ha pokosil letos??
Naposledy upravil Wartburg dne 13 srp 2013 16:12, celkově upraveno 1
Re: fortschritt e 514
Mám problém cca po dvou h mám uplně ucpaný vytřísadla je to normální nebo mám něco špatně??
Re: fortschritt e 514
Zkontrolovat, jestli nechybí hodně těch dopraníků (ježků). A ještě ti poradím, aby sis do vytřasadel dal klíňáky po celé délce. Jak bouchají na ta síta, tak to zabraňuje usazení ostin, ale i čehokoliv jiného.
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:Mám problém cca po dvou h mám uplně ucpaný vytřísadla je to normální nebo mám něco špatně??
jak popisuje JAREK V. do vytřasadel našroubovat staré klíňáky.
Re: fortschritt e 514
No právě jsou tam ale cca mají metr a pokaždé se to začíná ucpavat od zadu. Takže mám tam dat delší
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:No právě jsou tam ale cca mají metr a pokaždé se to začíná ucpavat od zadu. Takže mám tam dat delší
A tie mřížky máš v poriadku?? Lebo sem tam sa zvykli vylamat....Ale určite to budú tie kratke klinaky... ja som tam mal tiež kratšie ako meter a ucpavali sa odzadu
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:Kto kolko ha pokosil letos??
poslední roky už je to slabší, snížili jsme vymĕru, tak mlátím jen 50 ha ročnĕ, maximálnĕ když chce soused pomoct, tak se dostanu na cca 70, předtím jsme mydlili 120ha úplnĕ bez problému
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:Wartburg píše:Kto kolko ha pokosil letos??
poslední roky už je to slabší, snížili jsme vymĕru, tak mlátím jen 50 ha ročnĕ, maximálnĕ když chce soused pomoct, tak se dostanu na cca 70, předtím jsme mydlili 120ha úplnĕ bez problému
Ale tých 50 ha máš vlastných??
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:standais píše:Wartburg píše:Kto kolko ha pokosil letos??
poslední roky už je to slabší, snížili jsme vymĕru, tak mlátím jen 50 ha ročnĕ, maximálnĕ když chce soused pomoct, tak se dostanu na cca 70, předtím jsme mydlili 120ha úplnĕ bez problému
Ale tých 50 ha máš vlastných??
něco jo, ale většina pronajatých
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
kolik sekl ha tolik poruch? mně se posrala až na konec žní poslední 2ha ulomena vidlička v převodovce a 1řemem ma převodovce nevydržel byl starej převodovka musi na go,,,jinak jsem sekl jen 25 Ha letos pohoda jen to vedro
když to nejde vem kladivo
Re: fortschritt e 514
zdeni píše:standais píše:tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
kolik sekl ha tolik poruch? mně se posrala až na konec žní poslední 2ha ulomena vidlička v převodovce a 1řemem ma převodovce nevydržel byl starej převodovka musi na go,,,jinak jsem sekl jen 25 Ha letos pohoda jen to vedro
tak ty řemeny neberu jako poruchu, vysypalo se jen to ložisko a utrhla se jedna lišta v šikmáku, u regulátoru se uklepal drát a jak to jelo naprázdno tak jsem ho asi odpálil, altík doma mám novej, takže bez problému . kosa je zničená z ležáků, jak jsem se to snažil vysbírat tak jsem hodně ryl v zemi a pohon elevátorů a ložiska jsou opotřebovaný dlouholetým používáním
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou??
Re: fortschritt e 514
Letos ještě nemám hotovo (nyní prší). Zatím sklizeno 190tun pšenice, 50 tun řepky (službou), asi 40 tun černého ovsa a zbýva posekat 9ha jarního ječmene. Letos se nedrtilo, takže spotřeba do 12l/ha i s přejezdy. Jedina závada zatím byly ložiska na předloze variátoru ventilatoru, ale to se stihlo udělat mimo práci. Na přístí rok mel ale taky čeká výměna ložisek na bubnech, pojezdu a výměna vrchního plechu na ventilatoru.
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:standais píše:tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou??
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
neznalek píše:Letos ještě nemám hotovo (nyní prší). Zatím sklizeno 190tun pšenice, 50 tun řepky (službou), asi 40 tun černého ovsa a zbýva posekat 9ha jarního ječmene. Letos se nedrtilo, takže spotřeba do 12l/ha i s přejezdy. Jedina závada zatím byly ložiska na předloze variátoru ventilatoru, ale to se stihlo udělat mimo práci. Na přístí rok mel ale taky čeká výměna ložisek na bubnech, pojezdu a výměna vrchního plechu na ventilatoru.
ten plech mě čeká taky, jinak spotřebu jsem letos nějak nehlídal, ale běžně jezdím kolem 10-11l s drcením, přejezdy mám minimální, parkuju na poli
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:Wartburg píše:standais píše:tak dneska jsme dokončili žně letošní skóre: žito 130tun (22ha), pšenice 14tun (3ha), ječmen 50tun (16ha)-hodně lehnul. denní rekord přes 50tun a 8 hektarů (čísla jsou zatím odhady). poruchy: vysypané axiální ložisko na odmítacím bubnu + prasklý variátor odmítacího bubnu-důsledek hašení, prasklý řemen předlohy elevátorů, dva prasklé řemeny drtiče, utržená lišta dopravního pásu šikmého dopravníku, spálený regulátor dobíjení, zničená kosa z polehlého ječmene, vytlučený pohon elevátorů (řemenice-hřídel). až na pár drobností mašina jela jak hodinky, na příští rok vyměním ložiska na bubnech a na pojezdu a motor pujde na opravu, tak příští sezonu snad bude chrochtat bez poruchy
A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou??
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h
6-7km/h takže dvojkou??
Re: fortschritt e 514
A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou?? [/quote]
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h[/quote]
6-7km/h takže dvojkou??[/quote]
jasný
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h[/quote]
6-7km/h takže dvojkou??[/quote]
jasný
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou??
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h[/quote]
6-7km/h takže dvojkou??[/quote]
jasný [/quote]
Zaujala by ma jedna vec....ked maš kombajn v plnom zataženi a jazdíš v poraste dvojkou ,aké maš otačky motora 2100???Lebo ja ked mam v plnom zatazeni a jazdim jednotkou + variator tak mam 2100,a ked dam do dvojky tak už len 1800-2000.Kolko treba mat ked jazdim dvojkou??
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:standais píše:A v tej pšenici si išiel akou rýchlostou??
nechodí mi tachometr, odhadem 6-7km/h
6-7km/h takže dvojkou??[/quote]
jasný [/quote]
Zaujala by ma jedna vec....ked maš kombajn v plnom zataženi a jazdíš v poraste dvojkou ,aké maš otačky motora 2100???Lebo ja ked mam v plnom zatazeni a jazdim jednotkou + variator tak mam 2100,a ked dam do dvojky tak už len 1800-2000.Kolko treba mat ked jazdim dvojkou??[/quote]
já jsem si otáčky zvyšoval kvůli drtiči, takže tam kde je normálnĕ poloha plynu na 1800ot., tak já mám 2300ot., na polohu "start" mám 1500ot. a úplnĕ na plný plyn mi už neukazuje otáčkomĕr, cca to je 2600-2700ot. když mi prasklo lanko, tak jsem chvíli jezdil s plynem zablokovaným na 2000ot. a byla to hroznĕ líná lemra....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:Wartburg píše:
Zaujala by ma jedna vec....ked maš kombajn v plnom zataženi a jazdíš v poraste dvojkou ,aké maš otačky motora 2100???Lebo ja ked mam v plnom zatazeni a jazdim jednotkou + variator tak mam 2100,a ked dam do dvojky tak už len 1800-2000.Kolko treba mat ked jazdim dvojkou??
já jsem si otáčky zvyšoval kvůli drtiči, takže tam kde je normálnĕ poloha plynu na 1800ot., tak já mám 2300ot., na polohu "start" mám 1500ot. a úplnĕ na plný plyn mi už neukazuje otáčkomĕr, cca to je 2600-2700ot. když mi prasklo lanko, tak jsem chvíli jezdil s plynem zablokovaným na 2000ot. a byla to hroznĕ líná lemra....
jinak jezdím na těch 2300ot a plnej heft mám jako takovou "rezervu"
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:standais píše:Wartburg píše:
Zaujala by ma jedna vec....ked maš kombajn v plnom zataženi a jazdíš v poraste dvojkou ,aké maš otačky motora 2100???Lebo ja ked mam v plnom zatazeni a jazdim jednotkou + variator tak mam 2100,a ked dam do dvojky tak už len 1800-2000.Kolko treba mat ked jazdim dvojkou??
já jsem si otáčky zvyšoval kvůli drtiči, takže tam kde je normálnĕ poloha plynu na 1800ot., tak já mám 2300ot., na polohu "start" mám 1500ot. a úplnĕ na plný plyn mi už neukazuje otáčkomĕr, cca to je 2600-2700ot. když mi prasklo lanko, tak jsem chvíli jezdil s plynem zablokovaným na 2000ot. a byla to hroznĕ líná lemra....
jinak jezdím na těch 2300ot a plnej heft mám jako takovou "rezervu"
2300ot ked sa pohybuješ v poraste dvojkou?? Ja mám 2100ot ked mam jednotku + variator ...preto motor nevladal ked som dal do dvojky.
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:
2300ot ked sa pohybuješ v poraste dvojkou?? Ja mám 2100ot ked mam jednotku + variator ...preto motor nevladal ked som dal do dvojky.
říkám, přitahoval jsem lanko jinak když vjedu do porostu, tak nemám problém s padajícími otáčkami motoru a to jezdím s drtičem a se 4,8m válem, spíš se mi stává že se ozývá buben, nebo ucpu šnek, ale otáčky motoru jsou víceméně konstantní. jinak v žitě jsem taky jezdil jednotku+variator, tam tý slámy už bylo hodně a hlavně byla dlouhá a špatně to lezlo do šneku....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Zdravím všechny kdo mají E 514, chci se zeptat těch kdo mají v E514 IFA motor kolik by měl mít otáček a kolik máte otáček na motoru. My máme maximum 1900 a zdá se nám to málo nebo je to tak správně?
Re: fortschritt e 514
To Jarda X. Otáčky motoru u E 514 okolo 1900 jsou v pořádku,v zatížení mi to ukazovalo běžně 1800, takhle to bylo nastavené už z fabriky a nebyl s tím nikdy problém. Mlácení, vytřasadla i sítovka stíhaly. Vím že někteří "údernící" vytáčeli motor i na 2200 otáček, ale to s sebou časem přinášelo největší problémy s praskáním v oblasti sítové skříně a jiných dalších neduhů, které jsem já řešit nemusel, a navíc nešlo ani zhasnout motor a tak ho někteří museli zadusit přes rychlost.
Každý člověk má právo na můj názor.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků