Ruský XT3 (ChTZ)
Příspěvků: 27
• Stránka 1 z 1
Ruský XT3 (ChTZ)
Ahoj.
Jsem teď "náhodou" v Litvě a sháněl jsem kamarádovi ND na Kirovce K700A. Hledal jsem taky, kde bych se potkal s K744, do budoucna bych ho chtěl. Narazil jsem u jednoho "agrodileris" na tohle: XT3, Kirovec v menším vydání, motor taky ЯМЗ(JaMZ), cena za 240 kobyl je asi 1,5mil CZK bez DPH. Klima, nic moc elektroniky, kabina vypadala docela pohodlně. Škoda jen, že jsem se nemohl projet, musel jsem jet dál. http://lak.eblog.cz/34
Jsem teď "náhodou" v Litvě a sháněl jsem kamarádovi ND na Kirovce K700A. Hledal jsem taky, kde bych se potkal s K744, do budoucna bych ho chtěl. Narazil jsem u jednoho "agrodileris" na tohle: XT3, Kirovec v menším vydání, motor taky ЯМЗ(JaMZ), cena za 240 kobyl je asi 1,5mil CZK bez DPH. Klima, nic moc elektroniky, kabina vypadala docela pohodlně. Škoda jen, že jsem se nemohl projet, musel jsem jet dál. http://lak.eblog.cz/34
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Zdar. Nejsem si jistý, ale tohle 240 koní nemá. Jezdilo to v ČR už před revolucí, byl tam 6 válec do V a 180 koní, toto je možná nějaká inovace. V devadesátých letech to jeden obchodník dovážet chtěl, ale myslím že bez úspěchu. Jsme v unii, takže dnes to na papíry už ale nedostaneme...... Jinak špatný to není. Čtyři kvalty pod zátěží a velmi dobré tahové schopnosti i spolehlivost co jsem vysondoval. Jeden jezdí u Kolína, jeden u Hradce Králové. Původní označení K-150M
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Ahoj.
Myslel jsem si, že je to podobné T150. Do blogu jsem nahrál i kus letáku, kterej visel na kabině, škoda, že jen v litevštině. 176kW. A prodejci jsem "Dvesti sorok lošadeij" rozuměl dobře Prý tam je i klima, ale když jsem skrz sklo kouknul do kabiny, tak se mi to moc nezdálo-asi na přání-jak jsem psal, nebylo tehdy už moc času.Dost jsme prokecali kolem toho K744. Ale třeba mají ovládání klimy na blatníku Ruský nebo anglický překlad z nich zatím páčím po emailu. Litva je taky v EU. Tak třeba ten ЯМЗ splňuje normy.
Myslel jsem si, že je to podobné T150. Do blogu jsem nahrál i kus letáku, kterej visel na kabině, škoda, že jen v litevštině. 176kW. A prodejci jsem "Dvesti sorok lošadeij" rozuměl dobře Prý tam je i klima, ale když jsem skrz sklo kouknul do kabiny, tak se mi to moc nezdálo-asi na přání-jak jsem psal, nebylo tehdy už moc času.Dost jsme prokecali kolem toho K744. Ale třeba mají ovládání klimy na blatníku Ruský nebo anglický překlad z nich zatím páčím po emailu. Litva je taky v EU. Tak třeba ten ЯМЗ splňuje normy.
Naposledy upravil Ladislav dne 06 úno 2013 20:50, celkově upraveno 2
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
A vypadá to, že milý XT3 je Ukrajinec z Charkova. http://www.xtz.ua Charkovskij Traktornyj Zavod
Výrobce se na stránkách chlubí, že jeho výrobky odpovídají normám EU. Neměl by teda u nás být problém.
Výrobce se na stránkách chlubí, že jeho výrobky odpovídají normám EU. Neměl by teda u nás být problém.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Přesně tak,Charkovské závody znovu vyrábějí a myslím,že tyto stroje stojí za úvahu pro ty,kteří nemají rádi přílišnou elektroniku v zemědělství.
nějaké videa:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iFMdd-fM1qE
http://www.youtube.com/watch?v=GgjkikKroKI
http://www.youtube.com/watch?v=4RDA-eBvqU0
nějaké videa:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iFMdd-fM1qE
http://www.youtube.com/watch?v=GgjkikKroKI
http://www.youtube.com/watch?v=4RDA-eBvqU0
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Mně by to stačilo. A má o 100koní víc než Zetor za stejnou cenu . Prodejce tvrdil, že ten motor se montoval do MAZů.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
http://www.traktor.ru/traktor.asp
Taky se zajímám, ceny jsou někdy i velmi přijatelné, ale narazíte na Emise
Taky se zajímám, ceny jsou někdy i velmi přijatelné, ale narazíte na Emise
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Až ho budeš někdy Láďo kupovat, tak bych se přidal Něco jsem si oněm nastudoval a opravdu stojí se nad ním zapřemýšlet a za tu cenu, to je taky o něčem jiném
Samí vole, ale stádo nikde ...
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Tak jo, mohl bych koupit dva a vyhandlovat slevu.
http://xtz.ua/tractors/sales-cheme-ukra ... roy-tsene/ ceník: ukrajinská hřivna-asi 2,4Kč
Letos to ale určitě nebude. Zatím ještě nejsou ani hektary.
http://xtz.ua/tractors/sales-cheme-ukra ... roy-tsene/ ceník: ukrajinská hřivna-asi 2,4Kč
Letos to ale určitě nebude. Zatím ještě nejsou ani hektary.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Pokud budeš chtít jezdit po silnici, tak ti to nikdo nepřihlásí, JaMZ nesplňuje emise. Ověř si to pořádně.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Litva je v EU. Když se to tam smí nabízet, tak ten konkrétní motor asi splňuje. XTZ se na svých stránkách chlubí, že splňuje nároky států evropské unie. Zatím ale vážně o koupi traktoru neuvažuju.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Ano přesně tak, navíc to je jen taková idea co bych případně v budoucnu raději koupil
Samí vole, ale stádo nikde ...
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
A byl by velký problém jezdit u nás na Ukrajinských značkách?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Nikde jsem se nedočetl o homologaci na EU, můžeš poslat upřesňující odkaz prosím.
Já jsem bohužel nenalezl jiné obchodní zastoupení než v zemích bývalého SSSR.
Ale líbí se mně to.
No a co se týče provozu zemědělských a stavebních strojů na značkách z cizích zemí, tak by to mohlo být nové zajímavé diskuzní téma.
Celkem by mně to zajímalo, zda je to vůbec možné atd.(nikde jsem se to pořádně nedozvěděla a nedočetl)
Já jsem bohužel nenalezl jiné obchodní zastoupení než v zemích bývalého SSSR.
Ale líbí se mně to.
No a co se týče provozu zemědělských a stavebních strojů na značkách z cizích zemí, tak by to mohlo být nové zajímavé diskuzní téma.
Celkem by mně to zajímalo, zda je to vůbec možné atd.(nikde jsem se to pořádně nedozvěděla a nedočetl)
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
tak co jsem se dozvěděl na jednom foru tak problém budeš mít s finančákem nebudeš si smět uplatňovat jak naftu tak jiné provozní náklady na ten traktor
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
rusko neni EU a proto nemusi plnit emisni normu platnou v EU to znamena ze koupit v rusku neni problem ale prihlasit u nas neni mozne u nas se da prihlasit jakykoli stroj ktery ma homologaci pro EU
nebo neprihlasovat ale nevim jak by tohle probehlo a jak se dostat na pole
nebo neprihlasovat ale nevim jak by tohle probehlo a jak se dostat na pole
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Když je vůle,tak je i cesta.
Chce to prostudovat mraky zákonů a vyhlášek a určitě by se našla nějaká možnost.
Když u nás dostaly na papíry a na silnice čínské terénní čtyřkoly,které na cestu vůbec nepatří,tak si myslím, že nebude problém ani s nějakým zemědělským strojem.
Bohužel to ještě nikdo nezkoušel a východní traktory tohoto typu se u nás neprodávají, maximálně ty Belarusy a i u nich je to s emisemi a eronormami diskutabilní.
Myslím,že by určitá možnost byla takový traktor dodatečně zaregistrovat jako samojízdný pracovní stroj,tudíž do kategorie "S", touto cestou je hodně neuvěřitelných věcí průchozích. Navíc se nejedná o traktor samodomo , ale tovární výroby o to je to snažší.
Chce to prostudovat mraky zákonů a vyhlášek a určitě by se našla nějaká možnost.
Když u nás dostaly na papíry a na silnice čínské terénní čtyřkoly,které na cestu vůbec nepatří,tak si myslím, že nebude problém ani s nějakým zemědělským strojem.
Bohužel to ještě nikdo nezkoušel a východní traktory tohoto typu se u nás neprodávají, maximálně ty Belarusy a i u nich je to s emisemi a eronormami diskutabilní.
Myslím,že by určitá možnost byla takový traktor dodatečně zaregistrovat jako samojízdný pracovní stroj,tudíž do kategorie "S", touto cestou je hodně neuvěřitelných věcí průchozích. Navíc se nejedná o traktor samodomo , ale tovární výroby o to je to snažší.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Ahoj, dovoz z Polska by nemusel být tak obtížný ani nákladný ale chce to opravdu nastudovat legislativu. Já si dovezl Dodge RAM a přihlásit to stálo 20tis. technyčák je samá vyjímka Mne by zajímal pásák z CHTZ T-150 těch tu pár také jezdí. Máte s ním někdo zkušenost? Jezdí (no většinou stojí ) to někde u vás? Já mám představu že by tahal JD 750A to by mělo bejt v poho ale zvládl by zvednout i 3 metrové nesené Lemken Rubin či Horsch Terano?
Kdyby stroje oplácely lidem stejným dílem, to by bylo mrzáků
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Těžko říct,jestli je to dobrá volba vhodná na investování.
Nedávno jsem se bavil s jedním týpkem co s tím půl života jezdil a nadával na to kudy chodil.
Že je prý problém s převodovkami,že jsou hydraulicky řazené a věčně se prý něco sralo
Chtělo by to víc názorů a nejlépe se podívat za někým,kdo to zrovna má a jezdí s tím.
Taky jsem chvíli nad tím uvažoval jak alternativu třeba místo ŠT180,ale zatím nevím.
Prej si mám raději koupit Kirovce že je méně poruchový.
Nedávno jsem se bavil s jedním týpkem co s tím půl života jezdil a nadával na to kudy chodil.
Že je prý problém s převodovkami,že jsou hydraulicky řazené a věčně se prý něco sralo
Chtělo by to víc názorů a nejlépe se podívat za někým,kdo to zrovna má a jezdí s tím.
Taky jsem chvíli nad tím uvažoval jak alternativu třeba místo ŠT180,ale zatím nevím.
Prej si mám raději koupit Kirovce že je méně poruchový.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Hmm u nás měl T-150K ve vedlejší vesnici byl to dříč a jediné co se podělalo bylo turbo ale najít někoho kdo s tím jezdil dlouho bude asi potíž T-150 je pro mne zajímavé především třema kvaltama pod zatížením řízením volantem bez přerušení pohonu pásu a ztráty výkonu a také motor je zajímavej spotřebou i 150ti koníky Jak to ale chodí toť otázka On jezdil s pásákem nebo kloubákem? Nebylo by možné nas nějak skontaktovat?
Kdyby stroje oplácely lidem stejným dílem, to by bylo mrzáků
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Teď jsem koukal na stránky toho CHTZ a oni jsou fikaní - dělají 2 série traktorů.Pro ruský trh si jedou svoje motory a do unie jdou kusy s motorama Deutz,který splňují Euronormy.
být u nás oficiální zastoupení,určitě bych to jel omrknout na živo.
být u nás oficiální zastoupení,určitě bych to jel omrknout na živo.
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Co se týká přihlášení, jak by to mohlo jít obejít třeba tím, že ta mašina zůstane přihlášená v Rusku, http://forum.farmweb.cz/viewtopic.php?f=150&t=6241&p=63642#p63642
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
Tak jsem si podrobně prohlédl T 150 v katalogu nd. Uf to je součástek ale lecos jsem pochopil konstrukčně je to zajímavé a jednoduché něco až typicky Rusky primitivní ale asi účinné Otázkou je kolik toho snese převodovka a brzdičky na volantovém řízení Nevíte někdo kde nějakej stojí? Rád bych si ho prohlédl naživo.
Kdyby stroje oplácely lidem stejným dílem, to by bylo mrzáků
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
A co říkáte na Ruslana? Zajímala by mě cena.
http://www.amh-vgtz.ru/traktori-gusenichnie/traktor-argromash-ruslan.html
Bohužel se to asi sem nikdy nedoveze
http://www.amh-vgtz.ru/traktori-gusenichnie/traktor-argromash-ruslan.html
Bohužel se to asi sem nikdy nedoveze
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Ruský XT3 (ChTZ)
No to mne taky je to dost moderně řešeno a přesto jinak než je běžné hlavně podvozek to je kříženec DT54/tanku/buldozeru/a minibagru Ale má li dlouhou životnost tak to se jim teda povedlo No já se spíš bojím toho že jich zde bude za nějaký čas jezdit hodně (jak Putin rozšiřuje matičku Rus)
Kdyby stroje oplácely lidem stejným dílem, to by bylo mrzáků
Příspěvků: 27
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků