fortschritt e 514
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: fortschritt e 514
Je to složité předělat u 512 na klínové řemeny? Popř. máš nějaké foto?
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
- rakosniklubomir
- Příspěvky: 67
- Registrován: 16 zář 2009 23:58
Re: fortschritt e 514
Složité to není, velká řemenice se buďto použije z vraku E-516 po úpravě, popřípadě se dá koupit u pana Fabíka nová, cca za 8 500 Kč. Složitější je to s řemenicí na motor, nová stála cca 20 000 Kč, doporučuji vyrobit jako svařenec z ocelové silnostěnné roury a výpalku. Dělal jsem pánovi motorovou řemenici asi za 9 500 Kč, schopný soustružník je schopen ji vyrobit také. Je nutné si udělat vodicí kryty na řemen, aby řemen fungoval i jako spojka. Nejjednodušší je navštívit kamaráda, co má E-514 a vše oměřit. U řemenice z E-516 se pouze musí upravit náboj a odsoustružit jedna drážka.
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: fortschritt e 514
Díky za fotky, zajímavé řešení...
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
Re: fortschritt e 514
zemědělec píše:Na vstřikovacím čerpadle odmontuješ boční kryt / 6 šroubků/ a uvidíš vstřikovací elementy. Nahoru je zvedne vačka a dolů vrátí pružina.Po dlouhém stání se stane že je pružina nedokáže rychle vrátit / zůstane některý viset/ a tak nejde nafta do vstřikovačů.
zdravím, konečně sem se dostal k poklizení kombajnu pod střechu a opět nechce startovat(cca po hodině tahání po pastvě a mlžné cloně nakonec chytnul), proto znovu ptám jak na ty vstřikovací elementy, případně kde jinde by mohla bejt chyba...motor po zahřátí naskočí na brnknutí
Re: fortschritt e 514
tozer píše:zemědělec píše:Na vstřikovacím čerpadle odmontuješ boční kryt / 6 šroubků/ a uvidíš vstřikovací elementy. Nahoru je zvedne vačka a dolů vrátí pružina.Po dlouhém stání se stane že je pružina nedokáže rychle vrátit / zůstane některý viset/ a tak nejde nafta do vstřikovačů.
zdravím, konečně sem se dostal k poklizení kombajnu pod střechu a opět nechce startovat(cca po hodině tahání po pastvě a mlžné cloně nakonec chytnul), proto znovu ptám jak na ty vstřikovací elementy, případně kde jinde by mohla bejt chyba...motor po zahřátí naskočí na brnknutí
vy kombajn roztahujete? nicméně zkusil bych nejdřív čistou naftu. pokud bude problém přetrvávat, hledal bych dál.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
bohužel byla to jediná možnost...myslím že v naftě problém není(pokud dodavatel nelže), traktory startují normálně i po hodně dlouhé odstávce...
Re: fortschritt e 514
tozer píše:bohužel byla to jediná možnost...myslím že v naftě problém není(pokud dodavatel nelže), traktory startují normálně i po hodně dlouhé odstávce...
žhaví jak má? me prvni nastartování taky trošku trvá (nežhaví), ale pak už jde na brnknutí
Re: fortschritt e 514
žhavení mi neje vůbec a startuje úplně bez problému. žhavení se používá při teplotách nižších než 0°C, podle příručky.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Taky by měl tikat magnetický ventilek co pouští kapky nafty na rozžhavenou spirálu, ale při teplotách nad nulou by měl chytnout i bez žhavení. Teda pokud je v dobré kondici motor/ komprese, vstřikovače atd./Ještě k těm elementům,když sundáš ten kryt na čerpadle, vlezeš si do násypky aby jsi viděl na ty pružiny a někdo ti zastartuje, tak budeš vidět jestli některá pružina nezůstává stlačená/ nevrací se/.
Re: fortschritt e 514
Nepadá nafta,když to má nádrž dole? Co sitko a naftové filtry?
Jak to nemá dostatek nafty tak nechytne.
Jinak než tahání je lepší do sání cáknout ze spreje čistič brzd + horkovzdušnou pistoli a pojede i kdyby nechtěl
To žhavení je sporadické a spíš nejde než jde.
Jak to nemá dostatek nafty tak nechytne.
Jinak než tahání je lepší do sání cáknout ze spreje čistič brzd + horkovzdušnou pistoli a pojede i kdyby nechtěl
To žhavení je sporadické a spíš nejde než jde.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt e 514
nafta nepadá, asi to budu řešit na jaře vyndáním motoru a odvozem k doktorovy , teď je kombajn zazimovanej a ve stodole je k němu špatnej přístup...
Re: fortschritt e 514
Mám dva traktory ZT303 s motorem Ifa a startovatelnost se výrazně zlepší výměnou trysek za nové pokud už je tam máš dlouho,dobrým čerpadlem a správným nastavením předvstřiku.Pak je rozdíl hodně poznat.Jak jsou už ty trysky staré,tak doslova jenom uchcávají.Pokud neseženeš originál,tak lze bez problémů použít trysky z Avie A31,jsou o víc než polovinu levnější,tak se vyplatí je čas od času vyměnit.
A co přetlakový ventilek v průtokovém šroubu na trubce přepadu do nádrže na vstřikovacím čerpadle,je OK a jde cítit odpor když ručně pumpuješ? Pokud ne,tak nafta volně protíká a start je téměř nemožný.
A co přetlakový ventilek v průtokovém šroubu na trubce přepadu do nádrže na vstřikovacím čerpadle,je OK a jde cítit odpor když ručně pumpuješ? Pokud ne,tak nafta volně protíká a start je téměř nemožný.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt e 514
na motor sem za 6 sezon nesahal(jen údržba), když se pumpuje odpor cítít jde a jak už sem psal, po ohřátí chytá na brnknutí... předpokládám že jakákoli větší oprava motoru neproběhla min. 20 let...
Re: fortschritt e 514
Zdravím!
Nemáte někdo doma volant na E514? Údajně by měl sedět i z E517 (nemám na 100% ověřené). Kdyby byl náhodou někde po ruce vrak jednoho z těchto strojů a majitel by byl ochotný volant, ve slušném stavu prodat, tak bych měl zájem. Hřídel na E514 má průměr 24mm a je to tisíci hran.
Nemáte někdo doma volant na E514? Údajně by měl sedět i z E517 (nemám na 100% ověřené). Kdyby byl náhodou někde po ruce vrak jednoho z těchto strojů a majitel by byl ochotný volant, ve slušném stavu prodat, tak bych měl zájem. Hřídel na E514 má průměr 24mm a je to tisíci hran.
Re: fortschritt e 514
Volanty na E 514 praskají vlivem působení tepla, takže v pěkném stavu ho asi neseženete.
Re: fortschritt e 514
a musí být přímo z 514? já mám třeba volant z rapida
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
http://stroje.bazos.cz/inzerat/43724289 ... -E-514.php pokud je to opravdu červená francouzka, tak bude za tuhle cenu asi pryč...ale co kdyby
Re: fortschritt e 514
viděl jí už někdo? docela se mi sbíhají sliny, ale jsem zamilovaný do té své
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Já ji neviděl naživo, ale vloni v dubnu byly tyto fotky na polských stránkách, když jsem sháněl 521 a její cena byla 82000 zlotých, tak by mě zajímalo, zda šla tak dolů, nebo se někdo v tomto inzerátu s cenou spletl.
Re: fortschritt e 514
Nebo je to nějakej unterwasserman :/ za červenou 514 se mi to zdá dost málo, za tuhle cenu se prodávaj normální a v horším stavu. Tahle vypadá fakt krásně.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
me se ta cena právě taky nezdá. Ještě sem narazil na pláště na zadní nápravu, vim, že podobnej vzorek se spatne shání a tyhle vypadají v pořádku. http://stroje.bazos.cz/inzerat/43789307 ... EUMANT.php
Re: fortschritt e 514
Taky jsem na ně koukal musí mít dost pláten. Já teď řeším přední kola na Z5211 mám na něm nakladač 16 kola jsem vyměnil za 20 a mám tam kola z Avie. Sice dobře drží, ale není to ono. Chtěl bych s traktorovým vodícím vzorkem, ale dělají pouze s 6 plátny a to z mojí zkušenosti málo. Chce to aspoň přes 10pláten. Místa na šířku pneu mám dost dal jsem tam pevnou nápravu a ta má nohavice zkosený. Dík za radu.
Re: fortschritt e 514
Zdravím, předělával jste někdo lištu z E512 na E514? Stačí jen zaměnit ozubené kolo za řemenici nebo jsou potřeba i další úpravy? A dá se vůbec vyměnit kolo za řemenici ?
Re: fortschritt e 514
origo řemenice má vĕtší průmĕr. máš dvĕ možnosti, buď autogenem vypálit díru do nosníku na lištĕ, nebo si nechat udĕlat řemenici na míru-podle mĕ jednodušší varianta, jelikož i hřídel na 514 má vĕtší průmĕr než 512. dále je potřeba řešit rychlospojky na hydrauliku, u 512 není zamĕnitelná za 514
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
rozvaděč e 514
Dobrý den.
Řešil jste někdo netěsnost sdruženého rozvaděče vpravo pod kabinou? Teče mi i když není pod tlakem, až pod kabinou musím mít podvěšenou vaničku. Potřeboval bych na to nejakou sadu těsnění. Nechával jsem ho opravit, ale chlapík mi ho vrátil s tím, že ho natlakoval a neteče. Nedělám nic jinýho, než dolívám hydrauliku.
Děkuju.
Řešil jste někdo netěsnost sdruženého rozvaděče vpravo pod kabinou? Teče mi i když není pod tlakem, až pod kabinou musím mít podvěšenou vaničku. Potřeboval bych na to nejakou sadu těsnění. Nechával jsem ho opravit, ale chlapík mi ho vrátil s tím, že ho natlakoval a neteče. Nedělám nic jinýho, než dolívám hydrauliku.
Děkuju.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: rozvaděč e 514
Ladislav píše:Dobrý den.
Řešil jste někdo netěsnost sdruženého rozvaděče vpravo pod kabinou? Teče mi i když není pod tlakem, až pod kabinou musím mít podvěšenou vaničku. Potřeboval bych na to nejakou sadu těsnění. Nechával jsem ho opravit, ale chlapík mi ho vrátil s tím, že ho natlakoval a neteče. Nedělám nic jinýho, než dolívám hydrauliku.
Děkuju.
Veškeré ND kupuju v hroněticích, nebo ve vizovicích, případně v novém veselí. Ty gumičky bych asi řešil v novém veselí, ale pokud je to opravdu rozvadeč, hodil bych to dotyčnému na hlavu.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: fortschritt e 514
Rozebrat - přetěsnit, nebo vyměnit.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: fortschritt e 514
zdravím, patří do převodové brzdy olej nebo ne? nikde to nemůžu najít, když sem oddělal kryt abych ji seřídil vylilo se cca 1/4 litru... předem dík za odpověďi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků