fortschritt e 512
Re: fortschritt e 512
Pochybuji o rozumnosti odpovídat na toto téma, je to stejná pí.....vina jako když někdo vymyslí při vysejpání odpojit dva válce v motoru. Znal jsem jednoho experta, kterej v JOHANU při otáčení ubíral plyn (prostě dement)
Re: fortschritt e 512
Možná se to tu již někde řešilo, ale máte někdo zkušenost s používáním té širší lišty 5,7m na 512tce?
Je mi jasné,že má často plné brejle v husté pšenici s klasickou lištou 4,2m,ale u nás na kopečkách bývá obilí často řidké,navíc mne se vždy lépe jezdilo a hlídalo širší lištu při pomalejší rychosti,než jezdit s úzkou lištou jak závodník na plnou dvojku,navíc v kopečkách ta větší rychlost bere dost výkon motoru.
Jinak jde ta širší lišta na 512ku nasadit bez větších úprav,nebo se tam musí upravit zavěšení a pohony?Popř. zvládá to zvedat hydraulika,nebo to chce silnější pístnice?
Nějaké video:
https://www.youtube.com/watch?v=pI9PSNU_JrA
Je mi jasné,že má často plné brejle v husté pšenici s klasickou lištou 4,2m,ale u nás na kopečkách bývá obilí často řidké,navíc mne se vždy lépe jezdilo a hlídalo širší lištu při pomalejší rychosti,než jezdit s úzkou lištou jak závodník na plnou dvojku,navíc v kopečkách ta větší rychlost bere dost výkon motoru.
Jinak jde ta širší lišta na 512ku nasadit bez větších úprav,nebo se tam musí upravit zavěšení a pohony?Popř. zvládá to zvedat hydraulika,nebo to chce silnější pístnice?
Nějaké video:
https://www.youtube.com/watch?v=pI9PSNU_JrA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt e 512
osobní zkušenost nemám, ale vzhledem k tomu, že se některé 512 dodávaly s 5,7m lištou už z výroby, pochybuju, že se musí cokoliv měnint. pokud použiješ origo lištu a ne třeba z 514, tam už pár úprav bude potřeba. nicméně bych si rozmyslel, zda je dobrý nápad do kopečků dávat skoro 6m lištu. přecijen 512 nemá kopírování a 6m už je docela záběr navíc fortschritt na kopečkách se sklonistí větší než 10% dopuručuje jezdit jen na 50% výkonu. a pro porovnání na 514 mám 4,8 lištu a s drtičem je to akorát, ale jsem na rovinách.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
mam taky problem pri ked spustam motak na stole na kombajne tak mi rychlo spadne lebo minulu sezonu mi isiel pekne pomali ale teraz tychlo spadne.
Neviete mi poradit kde bude problem?
Inak samotny stvol dyha bez problemov tak isto variator aj riadenie cela hydraulika ide bez problemov len ten motak robi problem.
vopred dakujem za rady
Neviete mi poradit kde bude problem?
Inak samotny stvol dyha bez problemov tak isto variator aj riadenie cela hydraulika ide bez problemov len ten motak robi problem.
vopred dakujem za rady
- rakosniklubomir
- Příspěvky: 67
- Registrován: 16 zář 2009 23:58
Re: fortschritt e 512
Na vvýstupu z rozvaděče je škrcení pro pomalejší spouštění,ale nepamatuji si zda to bylo nějak seřiditelné,já si tam dal rozvaděč jiný,tak se nemohu podívat.Jinak pro bolda-kolega má 105 užovku a nabízel mu za ni v Mělníku na chlap na parkovišti 30000 jako za veterána-tak leštit,leštit.
Re: fortschritt e 512
nasiel som to konecne v katalogu je to skrtiaca clonka vyzera to ako pliesok av nom je mala dierka ale kupt sa to neda uz som rozmyslal ci to nenahradim niejakym pliesksom a chcem sa opytat musi to byt hned pri rozvadzaci nemoze to byt aj pri tom kde sa napaja hadica na stvol ?
Re: fortschritt e 512
Může to být kdekoliv a vyrobit se to dá např. z hliníkové mince. Český dvacetihaléř byl na to výborný
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: fortschritt e 512
Zdravím, dnes jsem se konečně pustil do 512 a zjistil jsem po nastartování, že mi nevystavuje spojka, zatím jsem to zkouknul jen vizuálně, vše se hýbe, i lamely ale spojka zkrátka nevystaví, chtěl jsem se zeptat zkušenějších, čím by to mohlo být než se pustím do demontáže spojky, popř. jak předcházet tomuto stavu, pokud se to už někomu stalo. Předem díky za všechny odpovědi.
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
Re: fortschritt e 512
Souhlasím s Neználkem, na 99% jsou přilepené lamely. Za 16 let co jsem kombajn vlastnil se mi to stalo 3x.
Re: fortschritt e 512
taky jsem to předpokládal, ale pán píše, že se lamely hýbou, takže nejspíš tuto možnost zná a prověřil.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: fortschritt e 512
Lamely jsou slepené , rozebrat vyčistit dělali jsme to i dvakrát za sezonu,práce tak tři hoďky .
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: fortschritt e 512
bigbul píše:Lamely jsou slepené , rozebrat vyčistit dělali jsme to i dvakrát za sezonu,práce tak tři hoďky .
Děkuji a dá se tomu nějak předcházet?
To Bold: omlouvám se za ty lamely, přeci jsem je nemohl vidět když to nemám rozebrané...
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
Re: fortschritt e 512
No to přesně nevím, slyšel jsem , že přes zimu nechávají sešlápnutý pedál ,nikdy jsem to nezkoušel ,někdy nám to udělalo i přes sezonu ,že se zaprášila ale jdou udělat vychytávky aby to bylo co nejrychleji.
Re: fortschritt e 512
Mně se neomlouvej.... Specifikovat závadu podle slovního popisu jest záležitost nelehká Nuž někteří nedbají slovního popisu a závadu odhalí i v rozporu s popisem...
P.S. Neřeš to, měl jsem bohužel náladu "hnidopich"
P.S. Neřeš to, měl jsem bohužel náladu "hnidopich"
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: fortschritt e 512
Každý kdož vlastní nebo vlastnil uvedený stroj se se stejnou závadou setkal tak idenfikace závady není zase tak těžká ,tož zkušenosti jsou k nezaplacení
Re: fortschritt e 512
Přilepená lamela jest vcelku běžnou závadou odstavených strojů. Pak jest možno tekoucí olej poněkud připéci a tento syndrom se dostaví posléze, neb ohřátý olej smíšený s prachem jest lepidlo neskutečné.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: fortschritt e 512
Tekoucí olej tam nehraje žádnou roli bo by stroj jen klouzal a nejel ale dle zkušenosti s provozem prašné prostředí dělá paseku a škodí
Re: fortschritt e 512
prolínající olej spojený s prachem vlivem teploty vytvoří neskutečné lepidlo. U jedné tatry jsme to museli odsekat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: fortschritt e 512
Ještě se zeptám zkušených... jak často, resp. po kolika Ha čistíte kamenák. Díky.
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
Re: fortschritt e 512
AGportal.cz píše:Ještě se zeptám zkušených... jak často, resp. po kolika Ha čistíte kamenák. Díky.
Na JD po každé šichtě, na 514tce jsem to delal jednou/dvakrat za sezonu...ale s kameny tu není problém
Re: fortschritt e 512
pokud sekám ležáky tak klidně víckrát denně, pokud je občas proleženina tak třeba každý večer a pokud porosty stojí tak většinou obden nebo jak si vzpomenu, ale dělám 5x víc ha než e512
Re: fortschritt e 512
z jiného soudku
poprvé co mám 512tku jsem měnil olej (druhý rok). Koupil jsem olej, filtr... ale těsnění pod kryty filtrů už je problém sehnat.
Monsta Týniště nemá a neumí sehnat.
Tak jsem googllil, telefonoval až jsem poslední sadu skladem našel zde: www.opravarenstvi.cz
Prý umí objednat nové (nevím odkud), ale pokud je chcete, je nutné zavolat a objednat u nich dopředu...
Ani mě nenapadlo, že takové spotřební zboží je takhle těžko k sehnání. Měl jsem připravenou druhou variantu se silikonem.
Jaké jsou vaše zkušenosti?
poprvé co mám 512tku jsem měnil olej (druhý rok). Koupil jsem olej, filtr... ale těsnění pod kryty filtrů už je problém sehnat.
Monsta Týniště nemá a neumí sehnat.
Tak jsem googllil, telefonoval až jsem poslední sadu skladem našel zde: www.opravarenstvi.cz
Prý umí objednat nové (nevím odkud), ale pokud je chcete, je nutné zavolat a objednat u nich dopředu...
Ani mě nenapadlo, že takové spotřební zboží je takhle těžko k sehnání. Měl jsem připravenou druhou variantu se silikonem.
Jaké jsou vaše zkušenosti?
Viděli jste ho jasně? Prohlédli ste si jeho tvář? Zahlédli ste ho v průvodu? Neřekl bych. Mohl jsem být kýmkoli.
Re: fortschritt e 512
Tak stim silikonem ti ktomu řeknu toto,vlastni zkušenost jak řikaš tesneni nesehnatelne,řikam dobře jebat tak tam dam silikon, naliju olej,silikon už tvrdy byl ,, nastartuju super všechno maže tak se tam jdu podivat po vysypce všechno komplet od oleje tak rychle chcipnout pro hadry a už se rubalo ale samozřejmě kdo ma 512 vi kam asi tak ten olej poteče převažne přes ten kryt pod motorem tak že vytřasadla,,a směr dolu takže místo toho abych vyjel sem 2 hodiny odmaštoval kombajn uz nikdy a nove těsněni jsem si udělal s klingeritu+ tmel a drži bez problemu..toje tak odeme cobych ktomu
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: fortschritt e 512
Dobry den panove!Mam e 512 s 105 koni z roku 1983 s drtičem mam problem pořad se poti a teplota je kolem 100stupnu.Do chladiče jsem nalil na pročišteni 5litru octa a chladič je vyfoukany 3krat za den.
Re: fortschritt e 512
sed.mat píše:Dobry den panove!Mam e 512 s 105 koni z roku 1983 s drtičem mam problem pořad se poti a teplota je kolem 100stupnu.Do chladiče jsem nalil na pročišteni 5litru octa a chladič je vyfoukany 3krat za den.
na 514 jsem namontoval místo origo plastové vrtule hliníkovou z řezačky, má větší listy a agrozet jí měl tenkrát zrovna ve výprodeji. minulý rok i ve 40°C jsem jezdil na 80°na motoru s 4,8 válem a drtičem. nicméně někde bude zřejmě chyba i s origo vrtulí mi to chladilo. zkusil bych pumpu, případně bude někde bordel v chlazení
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
Asi to zkusim s tou vrtuli mam tam umelou a ma mali platy to maš asi pravdu.Dik
Re: fortschritt e 512
Jen takový postřeh do pranice, u zetoru to vyřešili tak, že dali menší řemenici na vodní čerpadlo (je na něm vrtule chlazení) čímž dali větší otáčky jak pumpě, tak větráku.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: fortschritt e 512
Vždy, když byl problém s teplotou, tak byl zasranej nebo zarostlej chladič. Chladič vyndat vyvapovat a musí to chodit. Samozřejmně nesmí bejt bordel ani uvnitř. Kolega mněl po přezimování v chladiči docela slušnej pelech myší.
Re: fortschritt e 512
ahojte
chcem sa opytat ci niekto by mi nevedel pomerat rozmery silikonovych(alebo plastovych) puzdier a jednu podlozku na remenici na ktorej sa nastavuju otacky ventilatora(fukara) lebo sa mi tam rozsypalo lozisko a znicili sa mi aj tie puzdra aj ta podlozka a nikde sa nedaju uz obiednat tak zeby som si ich na sustruhu vytocil
prikladam aj obrazok
ide o polozku 49,48,41
budem vam velmi povdacny
chcem sa opytat ci niekto by mi nevedel pomerat rozmery silikonovych(alebo plastovych) puzdier a jednu podlozku na remenici na ktorej sa nastavuju otacky ventilatora(fukara) lebo sa mi tam rozsypalo lozisko a znicili sa mi aj tie puzdra aj ta podlozka a nikde sa nedaju uz obiednat tak zeby som si ich na sustruhu vytocil
prikladam aj obrazok
ide o polozku 49,48,41
budem vam velmi povdacny
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník