Dvojmotáže
Příspěvků: 102
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Smysl to asi nějaký má ale. Potkat v autě traktor s tuplákama je něco hrozného a ještě když je to hovado řidič. Když už bych je na traktoru muse mít tak naražené na sobě a né aby mezi nima byla ještě 30 cm škvíra jak je na americkych fotkách. Jaký úkol tam plní ta škvíra
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Smysl jistě, zvlášť na jaře nebo na podzim při setí. Ta mezera je tam proto, aby se netřely boky pneu o sebe. V Americe jim to nevadí a navíc kvůli setí kukuřic nebo tabáku, bavlny.
Hodně je oblíbené používání doumontážek na Slovensku, i při prvních podmítkách jezdí s dvoumontážemi. Ale nedával bych je na přední nápravu.
Hodně je oblíbené používání doumontážek na Slovensku, i při prvních podmítkách jezdí s dvoumontážemi. Ale nedával bych je na přední nápravu.
Vzdycky sem si myslel ze se davaji dvojmontaze hlavne na predsetovou pripravu a na seti kvuli tlaku na pudu.Jestli to neni pravda tak me prosim vyvedte z omylu
To Karel: s tu cestu mas pravdu-hlavne na cestach mezi dedinama,ale dyz je ohleduplny ridic tak pojede(jestli se tam da dostat)po polnackach nebo pres pole,kdyz ta plodina neni jeste vylezena tak to zas tak moc nevadi
To Karel: s tu cestu mas pravdu-hlavne na cestach mezi dedinama,ale dyz je ohleduplny ridic tak pojede(jestli se tam da dostat)po polnackach nebo pres pole,kdyz ta plodina neni jeste vylezena tak to zas tak moc nevadi
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Protože tam odchází pístnice řízení a svisláky. jediné traktory kde to nevadí jsou s odpruženou nápravou jako JD 8020 nebo Claas.
U nás taky jezdili tři leta s předními a honem rychle je pak oddělali a už je nedávají. Servis ti řekne že to nevadí. Jim ne ale traktoru jo. jednak síla na zatočení, a záklon čepu taky neco dává.
U nás taky jezdili tři leta s předními a honem rychle je pak oddělali a už je nedávají. Servis ti řekne že to nevadí. Jim ne ale traktoru jo. jednak síla na zatočení, a záklon čepu taky neco dává.
máš pravdu na to to jeTomáš K píše:Vzdycky sem si myslel ze se davaji dvojmontaze hlavne na predsetovou pripravu a na seti kvuli tlaku na pudu.Jestli to neni pravda tak me prosim vyvedte z omylu
To Karel: s tu cestu mas pravdu-hlavne na cestach mezi dedinama,ale dyz je ohleduplny ridic tak pojede(jestli se tam da dostat)po polnackach nebo pres pole,kdyz ta plodina neni jeste vylezena tak to zas tak moc nevadi
Jo je to na menší utužování půdy zlepší se tahové schopnosti traktoru tím pádem nehrabe a nedělá koleje . Pokud máš těžkou nesenou mašinu tak méně trpí kola a nedělají se koleje na ovrati při zdviženém nářadí a pokud máš hrubou brázdu tak to tak nehoupe a je to pohodlnější Mezera mezi koly by neměla byt menší jak 10cm jinak jak bylo víše psáno se ti prodřou plášte a také proto že pokud máš menší mezeru ráda se zacpe na vlhčim podkladě blatem a nechce ven protože se vzorky mezi sebou špatně čistí
Co mislite je tato pneu lepší nebo dvojmontáž nesmí tedy orat máteto někdo
http://www.lemken.com/_upload/Zirkon_K_01_gro_.jpg
http://www.landtechnikvideos.de/ci_2473 ... entaur.jpg
http://www.lemken.com/_upload/Zirkon_K_01_gro_.jpg
http://www.landtechnikvideos.de/ci_2473 ... entaur.jpg
Naposledy upravil libor dne 10 bře 2006 13:44, celkově upraveno 1
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Má je tu jeden soukromník na Massey Fergusonu 8480, dělá minimalizaci, takže si je zvolil, nemusí manipulovat s dvojmontážemi, navíc je tam lepší přeprava, menší tlak na půdu, lepší tahovy vlastnosti. Mají je i na krokodýlu v R a.s., Treleborg, myslím už 6 let, a pořád drží, dobry pneu. Hlavně na přípravu půdy na jaře s bránama a kompaktorem vynikající.
podle mě jsou lepší jak dvojmontáže podle mě mají menší tlak na pudu a nemusí se pořád přehazovatlibor píše:Co mislite je tato pneu lepší nebo dvojmontáž nesmí tedy orat máteto někdo
http://www.lemken.com/_upload/Zirkon_K_01_gro_.jpg
http://www.landtechnikvideos.de/ci_2473 ... entaur.jpg
Americani tam tu skviru maj,aby mohli jezdit v kukurici, v male, tak 10-15 cisel, ale radky projdou primo mezi koly, prave tou skvirou. Ty tuplaky maj smysl, hlavne nedelaj koleje, ale nemely by se pouzivat furt, ten traktor trpi. Fendty to nemaj radi na predni naprave, to brzy odejde cela naprava. Ani John Deery, tam zas nevydrzej disky. Takze opatrne s tim, a kdyztak jen na zadni, pokud to jde.
Záleží jakej ...když má gumový pásy tak normálně po silnici a když jsou kovový tak se to musí víst na traileru nebo po polňačkách.Když se otáčí tak trochu reje ale neni to tak hrozný.Mimochodem pásák se otočí na daleko menším prostoru než klasickej to je taky velký + U nás jezdí jeden challenger a jinak samý starý kousky např DT 75
Řeknu to takhle levný nejsou ale v týhle výkonový třídě něčim tak nadprůměrnym.Pásy vydržej víc jak pneumatiky ale zase jsou dražší.kdyby si to počítal jestli obouvat kolovej traktor nebo pásovej tak tě to vyjde dalo by se říct že nastejno.Pásy vydržej delší dobu a sou dražší, pneumatiky vydržej míň a jsou levnější.
K tem sirsim pneumatikam, asi nebudou tak popularni proto, ze dvojmontaze proste sundate a mate normalni traktor, ale u sirsich pneumatik byste museli prezouvat kola. Jinak pasak hrabe pri zataceni, alespon klasickej, Quadtrac hrabe o hodne min, protoze je to kloubak. Hlavne taky klasickej pasak pri zataceni ztraci dost na svem vykonu,prej klidne i 100 koni, to je nevyhoda. Jinak to samozrejme jezdi po silnici, kdyz to ma gumovy pasy, jede to i 40km/h. S zeleznymi pasy se pasaky uz moc nepouzivaj, rekl bych.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Dneska se ještě vyrábí pásáky s ocelovýmy pásy?
Sem myslel že s gumovými. To tak vidim tak je pár věcí horších než sem myslel. Jo ten pásák zem nereje. Normálně se otočí a to že se může točit na místě je věc k ničemu protože s normálním nářadím se taknikdo neotočí. A i kdyby se točil tak jen pásy trpí. Když se normálně s ním točí a zachází tak by měly pásy vydržet ale íc než pneumatiky asi ne.
Bez ohledu na značku.
Sem myslel že s gumovými. To tak vidim tak je pár věcí horších než sem myslel. Jo ten pásák zem nereje. Normálně se otočí a to že se může točit na místě je věc k ničemu protože s normálním nářadím se taknikdo neotočí. A i kdyby se točil tak jen pásy trpí. Když se normálně s ním točí a zachází tak by měly pásy vydržet ale íc než pneumatiky asi ne.
Bez ohledu na značku.
Příspěvků: 102
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků