Claas Arion
Příspěvků: 47
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: Claas Arion
Zdravím já řešil novej traktor a vybral jsem si právě claase ariona 640 cebis. Měl jsem ještě pučenou pumu a t7 a co se týče komfortu, ovládání tak mi sedl nejvíc právě claas. Co se týče spolehlivosti tak s nima nebejvaj problémy aspoň určitě né víc než u case a nh. Ale záleží to kus od kusu. A je to hodně o štěstí určitě bych chtěl vidět co vše se na něm dělalo, pokud o tom sou nějaký záznamy. třeba servisní knížka.
Jinak nevím kolik za něj máš dát, ale momentálně se dají docela dobře sehnat dotace i na nákup traktoru. Je to sice zdlouhavější cesta, ale odhadem ta 520 cis v základní výbavě s hexashift převodovkou, mechanickýma okruhama + odpružená náprava a kabina bude stát 1,6-1,8 mega nová a když dostaneš dotaci 50% tak budeš mít novej traktor za 800-900 000Kč. Jestli ti to zajímá tak mě napiš a poradím ohledně dotací.
Jinak pokud tam je hexashift tak ta převodovka je super s powershiftem u case a nh se to nedá srovnávat.
Jinak nevím kolik za něj máš dát, ale momentálně se dají docela dobře sehnat dotace i na nákup traktoru. Je to sice zdlouhavější cesta, ale odhadem ta 520 cis v základní výbavě s hexashift převodovkou, mechanickýma okruhama + odpružená náprava a kabina bude stát 1,6-1,8 mega nová a když dostaneš dotaci 50% tak budeš mít novej traktor za 800-900 000Kč. Jestli ti to zajímá tak mě napiš a poradím ohledně dotací.
Jinak pokud tam je hexashift tak ta převodovka je super s powershiftem u case a nh se to nedá srovnávat.
Re: Claas Arion
chlapi má CLAAS Arion 620 C odpruženou přední nápravu? Máte s tímto strojem někdo zkušenost? Hlavně slabá místa. Pokukuju po něm. Rok 2012 a necelých 3000 Mth. Je i s čelákem. Dík za info
Re: Claas Arion
"Céčka" byly ekonomický a jednoduchý a levnější verze. Takže odpruženou nápravu pravděpodobně mít nebude.Převodovka je tam jenom 4x4 z aresu. Osobní zkušenost nemám, ale jednoduchý stroj = méně poruch. A slabý místo je právě ta odpružená náprava.
Re: Claas Arion
Jo? takze když to má čelák, tak je lepší neodpružená náprava? Škoda, chtěl jsem trochu konfort, tedy odpruženou nápravu, protože ze Zetora 8540 jsem už vyskákanej až dost
A převodovka 4x4 je blbá...?
A převodovka 4x4 je blbá...?
Re: Claas Arion
My máme u ariona odpruženou nápravu a čelák a při práci s nakladačem se odpružení vypíná. Ta náprava má asi 24 mazniček, který se musí často mazat po 30-50mth. Převodovka 4x4 není "blbá", ale má jen 16 rychlostí. Normální ariony mají 6x4.
Re: Claas Arion
jinak další ve výběru je Deutz Fahr MK 3 115 s odpruženou nápravou, rok 2001, cca 9 tis mth...
Re: Claas Arion
https://www.mascus.cz/zemedelske-stroje ... rh4i1.html Asi koukáš na tenhle.Náprava neodpružená, kabina ano.Eco na vývodu a klima. Málo jetý šestiválec za dobrou cenu.Jestli má dusík na čeláku, tak ten šestiválec skákat moc nebude. Jinak na pohled zachovalej stroj. 9000mth na tom DF je už dost.
Re: Claas Arion
Jo to je on... Rezervovali jsme ho do zitra...
Jinak ten Deutz Fahr je tak trochu kaput. Převodovka neřadí, a čelák je prý popraskaný...
Ale mam trochu strach z te plastove nadrže. Měl by jezdit taky s vyvažečkou v lese, tak aby nedošlo k průpichu...
Jinak ten Deutz Fahr je tak trochu kaput. Převodovka neřadí, a čelák je prý popraskaný...
Ale mam trochu strach z te plastove nadrže. Měl by jezdit taky s vyvažečkou v lese, tak aby nedošlo k průpichu...
Re: Claas Arion
Chlapi nevíte na co je na některých Claasech vpředu taková hrazda. Jsou to vlastně dvě takové "šavle", ohnuté směrem nahoru a dopředu, a na konci spojené vyndavací trubkou, asi 3 cm průměr. Většinou to mají traktory co mají čelák, ale nepochopil jsem k čemu to je, kromě toho že to překáží při otevírání motoru a při jízdě to dělá kravál jak to drnčí...
Re: Claas Arion
Mají to jen traktory s čelákem. Tu tyč klidně vyndej a samotný šavle moc nepřekáží a nedrnčí. Je to jen taková ochrana masky.
Re: Claas Arion
Díkes... Jinak 620 C je doma. Jel jsem s tím z DDR po ose domů i s vyvážečkou, cca 140 km. Super jízda . Byl jsem vyskákanej jak ze zetora. Bůhví jaký pohodlí to teda není, ale trochu rozdíl tam přece jen je...
Mám k tomu chytrou knihu v němčině, tak se tím pomalu prokousávám... Nikde jsem třeba nenašel na kolik foukat pneu. Tak jsem dal na zadek 1,5 a na předek 2 atm. Je to OK..?
Udivuje mě, že při startu to nežhaví, teda nerozsvítí se vůbec kontrolka žhavení. Jednou, asi na vteřinu problikla, ale od tý doby nic. A při startu to chvíli točí, než to chytne... Není to "na drc". Zkusím zítra pohledat pojistku, prý je někde u baterky.
Občas svítí kontrolka hydrauliky (oranžové zubaté kolečko a v něm kapka), ale přičítám to studenému oleji, protože po zahřátí zhasne.
Kde kupujete spotřební díly, filtry atd.. ?
Mám k tomu chytrou knihu v němčině, tak se tím pomalu prokousávám... Nikde jsem třeba nenašel na kolik foukat pneu. Tak jsem dal na zadek 1,5 a na předek 2 atm. Je to OK..?
Udivuje mě, že při startu to nežhaví, teda nerozsvítí se vůbec kontrolka žhavení. Jednou, asi na vteřinu problikla, ale od tý doby nic. A při startu to chvíli točí, než to chytne... Není to "na drc". Zkusím zítra pohledat pojistku, prý je někde u baterky.
Občas svítí kontrolka hydrauliky (oranžové zubaté kolečko a v něm kapka), ale přičítám to studenému oleji, protože po zahřátí zhasne.
Kde kupujete spotřební díly, filtry atd.. ?
Re: Claas Arion
KUK420 píše:Díkes... Jinak 620 C je doma. Jel jsem s tím z DDR po ose domů i s vyvážečkou, cca 140 km. Super jízda . Byl jsem vyskákanej jak ze zetora. Bůhví jaký pohodlí to teda není, ale trochu rozdíl tam přece jen je...
Mám k tomu chytrou knihu v němčině, tak se tím pomalu prokousávám... Nikde jsem třeba nenašel na kolik foukat pneu. Tak jsem dal na zadek 1,5 a na předek 2 atm. Je to OK..?
Udivuje mě, že při startu to nežhaví, teda nerozsvítí se vůbec kontrolka žhavení. Jednou, asi na vteřinu problikla, ale od tý doby nic. A při startu to chvíli točí, než to chytne... Není to "na drc". Zkusím zítra pohledat pojistku, prý je někde u baterky.
Občas svítí kontrolka hydrauliky (oranžové zubaté kolečko a v něm kapka), ale přičítám to studenému oleji, protože po zahřátí zhasne.
Kde kupujete spotřební díly, filtry atd.. ?
"Na drc" nestartuje žádny CR motor, musí udělat minimálně jednu otočku, aby se "našel první válec". U traktoru s čelákem na doporučení servisu i pneuservisu foukám na 3 atm ( přehuštěno). Je to kvůli gumám, kdyz jsem foukal na předepsany tlak, defakto se během pár let rozpadly (trelleborg TM800)...
Re: Claas Arion
Řešil někdo kde u Arionu přidělat kaslík na nářadí (modely od roku 2012 a výš)? Mám přiděleného Ariona 650 Cmatic a trochu mě zklamalo že nikde nic není, na rozdíl od Axionu řady 800 a 900, které nějaký ten prostor na uložení nářadí mají.
Re: Claas Arion
Aha, díky. Teprve se s tim seznamuju a popravdě by mě nenapadlo hledat tam Právě u 800 je na levo mezi schudkama vyjížděcí schránka a když tady není tak mě to zaskočilo
Re: Claas Arion
Nějaké tipy, na co si dát pozor před koupí Ariona 520, rok 2008 ?? Bylo na nich něco, co se spolehlivě sypalo nebo s tímto kusem nešlápnu vedle ? Motor JD, převodovka klasika hexashift. Přední ramena i kardan, odpružená náprava, je to dokonce i CEBIS. Má necelých 5000 mth, to mě přijde ještě docela dobré, proto jsem se začal zajímat. Díky
Příspěvků: 47
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků