Autopowr ve starších řadách
Příspěvků: 23
• Stránka 1 z 1
Autopowr ve starších řadách
Zdravím, mohl bych se zeptat, jak vidíte převodovku AP ve starších JD ?
Na bazoši teď visí jedna 7810 .. traktor, který bychom potřebovali a chtěli, ale ten AP mě hrozně odrazuje. Jednak jestli bude mít traktor stejný nebo aspoň podobný výkon jako s powershiftem/quadem ale hlavně co se týče spolehlivosti ?? Koupili byste traktor s AP z těchto let (01-03), kdy byl AP teprve v zárodku ?
Předem díky
Na bazoši teď visí jedna 7810 .. traktor, který bychom potřebovali a chtěli, ale ten AP mě hrozně odrazuje. Jednak jestli bude mít traktor stejný nebo aspoň podobný výkon jako s powershiftem/quadem ale hlavně co se týče spolehlivosti ?? Koupili byste traktor s AP z těchto let (01-03), kdy byl AP teprve v zárodku ?
Předem díky
Re: Autopowr ve starších řadách
Myslím, že je to stejná převodovka, která se dávala do 6x20, takže ZF. Taky jsem na ten traktor koukal, pán tam píše, že byla převodovka měněna při 6000 mth. Záleží, co od toho traktoru očekáváte a co s ním budete dělat a jestli potřebujete plynulou převodovku. Máme v práci 6920S r.v. 2004 taky autopowr a převodovku jsme měnili někdy v 8500 mth a výměna stála něco okolo 180 000 kč, teď přesně nevim tu částku, Převodovku jsme si nechali vyndat a dovezli jsme jí do Německa na opravu. Za tři týdny byla převodovka hotová a od té doby jezdí traktor jako nový, o převodovce nevíme. Traktor používáme hlavně v dopravě při svozu balíku slámy, jelikož na něm je i čelní nakladač, dále v pícninách, takže se traktor nenadře. Autopowr je při práci s čelňákem bomba a třeba na sečení taky. Máme v práci 5 traktorů a z toho jsou 4 s Autopowrem.
Co se týká přeneseného výkonu, určitě bude nižší než u převodovky, kde jde zub na zub, ale jak říkám záleží co budete s traktorem dělat. Pokud bude jezdit pouze v poli, hledal bych traktor buď s quadem nebo shiftem.
Co se týká přeneseného výkonu, určitě bude nižší než u převodovky, kde jde zub na zub, ale jak říkám záleží co budete s traktorem dělat. Pokud bude jezdit pouze v poli, hledal bych traktor buď s quadem nebo shiftem.
Re: Autopowr ve starších řadách
Na bazoši teď visí jedna 7810 .. traktor, který bychom potřebovali a chtěli, ale ten AP mě hrozně odrazuje.
Je sebevražda kupovat traktor starší 15 let na hranici životnosti. Je otázka proč ho potřebujete ? Ale výhra do budoucna to není. Třeba vám dá pan Hamsa záruku 3000mh. Pak třeba jo. Jiná otázka je, když jsem stroj 15 let provozoval, dobře se o něj staral a nechal ho třeba dojezdit ve fekálu u poszřikovače ( lepší než 16245), nebo s ním jezdil kde kdo a teď jsem rád že ho prodáím za 600 000.
Je sebevražda kupovat traktor starší 15 let na hranici životnosti. Je otázka proč ho potřebujete ? Ale výhra do budoucna to není. Třeba vám dá pan Hamsa záruku 3000mh. Pak třeba jo. Jiná otázka je, když jsem stroj 15 let provozoval, dobře se o něj staral a nechal ho třeba dojezdit ve fekálu u poszřikovače ( lepší než 16245), nebo s ním jezdil kde kdo a teď jsem rád že ho prodáím za 600 000.
Re: Autopowr ve starších řadách
Píšeš Autopowr ve starší řadě. Podle mě jsou ty převodovky skoro stejný i nyní v nových traktorech. A fakta jsou ty, že Autopowr 10 000 mth nevydrží a musí se pak převodovka dělat. Ale samozřejmě záleží na druhu práce.
Re: Autopowr ve starších řadách
Traktor by právě byl na polní práce. Proto se AP bojím.
Chtěli bychom 7810 protože to je 170 koní v “normálním” traktoru. 6920 už je podle mého málo (6920S by možná ještě šla) a 7x20 už jsou “velké” traktory.
Takhle starý proto, že na novějších 170 koní nejsou peníze. A nemluvě o tom, že na tyhle motory jsem neslyšel nic špatného, prostě to jsou nějvětší kovadliny a držáky, co jsem slyšel ...
Ptal jsem se hlavně proto, že jsem měl obavy, že v této řadě byly ještě nevychytany, nevyladěny .. ale teď vidím, že to je stejně hloupost kupovat AP do pole .. nechápu ale proč se teď dávají do osmičkovejch JD ikdyž dělá jen v poli ..
Chtěli bychom 7810 protože to je 170 koní v “normálním” traktoru. 6920 už je podle mého málo (6920S by možná ještě šla) a 7x20 už jsou “velké” traktory.
Takhle starý proto, že na novějších 170 koní nejsou peníze. A nemluvě o tom, že na tyhle motory jsem neslyšel nic špatného, prostě to jsou nějvětší kovadliny a držáky, co jsem slyšel ...
Ptal jsem se hlavně proto, že jsem měl obavy, že v této řadě byly ještě nevychytany, nevyladěny .. ale teď vidím, že to je stejně hloupost kupovat AP do pole .. nechápu ale proč se teď dávají do osmičkovejch JD ikdyž dělá jen v poli ..
Re: Autopowr ve starších řadách
Myslím si, že když to bude traktor do pole tak Powershift nebo quad bude nejlepší volba. Motory máš pravdu, lepší už to nebude než v těchto starých kovadlinách.
Jinak co se týká velkejch osmiček a Autopowru, do těžkých polních prací ta převodovka prostě podle mě není a nechápu jaké opodstatnění má v poli. Velké osmičky nejezdí jen v poli, dost často jsou agregovány s lisy na hranaté balíky, velké fekály, velké tridemové návěsy, štěpkovače.
Jinak co se týká velkejch osmiček a Autopowru, do těžkých polních prací ta převodovka prostě podle mě není a nechápu jaké opodstatnění má v poli. Velké osmičky nejezdí jen v poli, dost často jsou agregovány s lisy na hranaté balíky, velké fekály, velké tridemové návěsy, štěpkovače.
Re: Autopowr ve starších řadách
To, že se dnes do všeho sere vario je konkurenční otázka. Nic víc.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Re: Autopowr ve starších řadách
tonik píše:To, že se dnes do všeho sere vario je konkurenční otázka. Nic víc.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Dobré je, že u JD je možnost volby jakou převodovku zvolit podle prací na které bude traktor využíván.
Na 8x30 jsem neslyšel dobré reference na motory, prý slabý blok a praská, ale osobně jsem to neviděl. Tady v okolí taky nevim o problémech na těch co tu jezdí. Prý daleko lepší jsou první 8R(kapota "stará z 8x30 a kabina už eRková).
Kdyby to byla 7R tak by byla asi nejlepší 7290R ne? Přece jen 9l motor není na škodu
Re: Autopowr ve starších řadách
tonik píše:To, že se dnes do všeho sere vario je konkurenční otázka. Nic víc.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Více info jsem neuváděl, protože pro můj dotaz to nebylo důležité. Chtěl jsem názor na první AP převodovky. Ale udělali jste mi jasno, že AP do pole je hloupost, tak jak jsem si myslel.
Do té 7810 plánuji taktéž 3m terrano FX, to bude jakoby největší zatížení, pro zbytek strojů bude traktor mírně nadhodnocen. Hektarů vám ani nebudu říkat kolik, byste si klepali na čelo Dojíždíme, proto máme techniku dost nadhodnocenou ...
Problém je, že orba u nás přestává být proveditelná skrz sucho, proto kypřič. V okolí to terrano 3 FX tahají 7530 - ta je prý akorát, jeden pak 200 koněma pod řepku jinak 150 k, a jeden dokonce 135 koněma a jezdí 9-11 podle půdy. Vesměs máme středně těžké, sem tam jíl, kopce skoro žádné, proto 170 koní cca. Prvně jsem chtěl Case MX 170 ale zjistil jsem, že tam bude problém skrz skupiny v převodovce a traktor by jel max 10,5 za hodinu, proto jsem hledal jinde a 7810 mi přijde jako pro nás ideální. Má to pro nás super převodovku, výkon a zároveň to není žádný velký hufan O kvalitě zpracování u JD nepochybuji a u téhle řady kór.
Re: Autopowr ve starších řadách
A co Magnum 72xx? Mám 7210Pro a nemůžu si ho vynachválit. Dokonce je jeden pěknej kus na bazoši.
Re: Autopowr ve starších řadách
aram píše:tonik píše:To, že se dnes do všeho sere vario je konkurenční otázka. Nic víc.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Více info jsem neuváděl, protože pro můj dotaz to nebylo důležité. Chtěl jsem názor na první AP převodovky. Ale udělali jste mi jasno, že AP do pole je hloupost, tak jak jsem si myslel.
Do té 7810 plánuji taktéž 3m terrano FX, to bude jakoby největší zatížení, pro zbytek strojů bude traktor mírně nadhodnocen. Hektarů vám ani nebudu říkat kolik, byste si klepali na čelo Dojíždíme, proto máme techniku dost nadhodnocenou ...
Problém je, že orba u nás přestává být proveditelná skrz sucho, proto kypřič. V okolí to terrano 3 FX tahají 7530 - ta je prý akorát, jeden pak 200 koněma pod řepku jinak 150 k, a jeden dokonce 135 koněma a jezdí 9-11 podle půdy. Vesměs máme středně těžké, sem tam jíl, kopce skoro žádné, proto 170 koní cca. Prvně jsem chtěl Case MX 170 ale zjistil jsem, že tam bude problém skrz skupiny v převodovce a traktor by jel max 10,5 za hodinu, proto jsem hledal jinde a 7810 mi přijde jako pro nás ideální. Má to pro nás super převodovku, výkon a zároveň to není žádný velký hufan O kvalitě zpracování u JD nepochybuji a u téhle řady kór.
Daňhel agro má na bazaru dvě 7810, ale nevim kolik Mth.
Re: Autopowr ve starších řadách
Na Strom bazaru jich je několik od 400 do 800 tis, jednu měli dokonce za 1M ale ta byla v hodně dobrý výbavě. Máme jak 7810 tak 7530P. 7530 upaluje v terranu o 1-2 km rychleji při stejnym nastavení. Ale jsou tam velké rozdíly, jiné gumy Dneproshina vs Michelin, jiná převodovka powerquad 40 vs 50 kmh, 15000 mth vs 5000 mth, 7810 bez odpružení... A ve výsledku velký rozdíl v tahu, přitom 7530 je kratší a lehčí.
Re: Autopowr ve starších řadách
roman7711 píše:aram píše:tonik píše:To, že se dnes do všeho sere vario je konkurenční otázka. Nic víc.
Je škoda že udáváte tak málo podrobností ?? To, že chcete 170koní je jasné, co ale s tím budete dělat ? Kolik Ha, co tahat ?
Mám 180Ha JD 7530 a je to málo. Tedy málo koní. S 3m Terranem jde na doraz. Takže aktuálně řeším něco kolem 250-300 koní. Protože za peníze, co jsem dal za nové 3m FX se dá koupit starší 5FX i s podvozkem a to samé je sečka atd. Přeci jenom stroj o větším záběru lépe rovná pole. Docela mně láká JD 8330 ale možná to skončí na JD 7230-7290.
Více info jsem neuváděl, protože pro můj dotaz to nebylo důležité. Chtěl jsem názor na první AP převodovky. Ale udělali jste mi jasno, že AP do pole je hloupost, tak jak jsem si myslel.
Do té 7810 plánuji taktéž 3m terrano FX, to bude jakoby největší zatížení, pro zbytek strojů bude traktor mírně nadhodnocen. Hektarů vám ani nebudu říkat kolik, byste si klepali na čelo Dojíždíme, proto máme techniku dost nadhodnocenou ...
Problém je, že orba u nás přestává být proveditelná skrz sucho, proto kypřič. V okolí to terrano 3 FX tahají 7530 - ta je prý akorát, jeden pak 200 koněma pod řepku jinak 150 k, a jeden dokonce 135 koněma a jezdí 9-11 podle půdy. Vesměs máme středně těžké, sem tam jíl, kopce skoro žádné, proto 170 koní cca. Prvně jsem chtěl Case MX 170 ale zjistil jsem, že tam bude problém skrz skupiny v převodovce a traktor by jel max 10,5 za hodinu, proto jsem hledal jinde a 7810 mi přijde jako pro nás ideální. Má to pro nás super převodovku, výkon a zároveň to není žádný velký hufan O kvalitě zpracování u JD nepochybuji a u téhle řady kór.
Daňhel agro má na bazaru dvě 7810, ale nevim kolik Mth.
Bude to přes 20 tis, buď protiucet nebo vlastní ze služeb. Tipuji nejdražší traktor široko daleko
Re: Autopowr ve starších řadách
Daňhel nabízí 2 7810. Jedna 23 k mth powershift, druhá 19 k mth autoquad, TLS, na tu jsme se byli koukat a prostě už je to hrozně ojeté, navíc pneu všechny na sračku ... tak od toho dáváme ruce pryč už kvůli tomu, že to bylo pořád ve službách. Jinak jsou na stromu ještě 2, jedna ještě víc ojetá a druhá cca 13 k mth, ale tam je prodej odložen .. tak uvidíme, tu bych bral hnedka .. autoquad 50 km, TLS, závaží, jeden majitel soukromník v ČR.
Jinak ten magnum .. no přijde mi, že oproti 161 už to takovej rozdíl není, kromě kvaltů pod zatížením je to podobné a rok výroby už je pro mě prostě moc ... tu 7810 pod rok 2000 ani neprohlížím.
Jinak ten magnum .. no přijde mi, že oproti 161 už to takovej rozdíl není, kromě kvaltů pod zatížením je to podobné a rok výroby už je pro mě prostě moc ... tu 7810 pod rok 2000 ani neprohlížím.
Re: Autopowr ve starších řadách
roman7711 píše:Asi bude mít přes 20 tisíc. Proč nejdražší?
Nasadí se cena a čeká se na kafku, na prodej se nespěchá
Re: Autopowr ve starších řadách
Jinak ten magnum .. no přijde mi, že oproti 161 už to takovej rozdíl není, kromě kvaltů pod zatížením je to podobné a rok výroby už je pro mě prostě moc ... tu 7810 pod rok 2000 ani neprohlížím.
Nechápu. Nevím jak můžeš srovnávat 161 s Magnumem?
Nechápu. Nevím jak můžeš srovnávat 161 s Magnumem?
Re: Autopowr ve starších řadách
tomous píše:Jinak ten magnum .. no přijde mi, že oproti 161 už to takovej rozdíl není, kromě kvaltů pod zatížením je to podobné a rok výroby už je pro mě prostě moc ... tu 7810 pod rok 2000 ani neprohlížím.
Nechápu. Nevím jak můžeš srovnávat 161 s Magnumem?
Barva je stejná
Re: Autopowr ve starších řadách
Myslel jsem komfortem
Prostě traktor roku výroby 1995 nebo kolik už mi přijde fakt starej...
Prostě traktor roku výroby 1995 nebo kolik už mi přijde fakt starej...
Re: Autopowr ve starších řadách
Ten johan má odpruženou nápravu a kabinu? Jestli ano tak to potom chápu. Magnuma mám rv 98. Spíš než na datu výroby řekl bych,že záleží na stavu konkrétního stroje. Jinak 161 má daleko do komfortu v Magnumu. Klimou počínaje, přes ovládání a hladinou hluku v kabině konče.
Re: Autopowr ve starších řadách
Jo je fakt, že má klimu, to je velký rozdíl. Jinak ty 7810 novější mají právě odpruženej předek no ... no má magnum třeba reverzor pod volantem ? To nemá ještě myslím, taky pro mě docela důvod proč už raději něco novějšího ..
Re: Autopowr ve starších řadách
V začátcích jsem na 90 ha asi 2 léta používal FIAT 180-90DT, Traktor za cca 200 000kč. převodovka 4x4, žádná klima(slušně tónované skla) Mnohe lepší než třeba 16245.
Když jsem potom kupoval novej, tak jsem nechtěl klimu. ještě štestí, že byla v ceně.
Když jsem potom kupoval novej, tak jsem nechtěl klimu. ještě štestí, že byla v ceně.
Příspěvků: 23
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků