Manitou MLT 845 120 LSU
Příspěvků: 72
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Co bys potřeboval konkrétně vědět? Je obratnější a sílu to má pořádnou, jezdí jich dost, myslím, že zákazníci jsou s prací spokojeni. Já osobně jsem provozoval 1x MLT527, 2x MLT 730, 1x MT732.
Momentálně mi jezdí MLT 627 a MLT 735. S pravidelnou údržbou a odpovídající obsluhou, jsou mašiny schopny točit mnoho mth.
Samozřejmě s pravidelnými a včasnými výměnami spotřebáku (kuláky, svisláky apod.) zkrátka jako u každého stroje, se opotřebení nesmí dostat za únosnou mez a pak nakladače najedou (např. v krmení) okolo 20tmth a pokračujou u dalšího majitele. Samozřejmě s nižším nájezdem.
Spotřeba nafty je v pohodě 5-8l podle práce, jinak na co jsou tyhle mašiny háklivé, jsou chladiče. Jakmile někomu rochne hadice a pak jezdí třeba několik dní na vodu, zanesou se kamenem a stroj se přehřívá. Pomůže přípravek do chladičů, pokud to někdo zabetonuje totálně, lze relativně lacino, použít chladič vyrobený na míru s lepší průchodností. Pak může ,mašina makat i na Sahaře
Momentálně mi jezdí MLT 627 a MLT 735. S pravidelnou údržbou a odpovídající obsluhou, jsou mašiny schopny točit mnoho mth.
Samozřejmě s pravidelnými a včasnými výměnami spotřebáku (kuláky, svisláky apod.) zkrátka jako u každého stroje, se opotřebení nesmí dostat za únosnou mez a pak nakladače najedou (např. v krmení) okolo 20tmth a pokračujou u dalšího majitele. Samozřejmě s nižším nájezdem.
Spotřeba nafty je v pohodě 5-8l podle práce, jinak na co jsou tyhle mašiny háklivé, jsou chladiče. Jakmile někomu rochne hadice a pak jezdí třeba několik dní na vodu, zanesou se kamenem a stroj se přehřívá. Pomůže přípravek do chladičů, pokud to někdo zabetonuje totálně, lze relativně lacino, použít chladič vyrobený na míru s lepší průchodností. Pak může ,mašina makat i na Sahaře
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Na 845 se mi líbí robustnost a ovládací joystick, to ostatní už moc ne. Po většinu roku s nim jezdim potmě, ráno a večer, umístnění spínačů větráku, stíračů, klimy a topení je nešťastné. Po 3 letech a 4500 hodinách není týden aby se něco neopravovalo, většinou drobnosti ale nutné pro provoz. Hadice, ventily rozvaděčů, začínají propouštět pístnice, problémy s chadičema, ložiska a gufera náprav a podobně. Chladiče hlavně ve slámě trpí, jak se hřeje většinou nestačí jen vyfoukat, lepší je za čas ho vyndat a pořádně vymýt vodou. Motor a převodovka zatim drží. Na nakládání BPS je dobrý, tam netrpí a tak by stačil i menší, dosah do 7m a nosnost 3,5 -4 tuny. Když už tu Manitou máme tak kůli stejnýmu nářadí asi nebudem značku měnit ale nadšený z něj zrovna nejsem. Zkoušel jsem tu krátce JCB 541 a 550, Scorpion 7045 a jinde CAT 407 a to by i vyhovovalo líp, Manitou 741 se mi do ruky ještě nedostal.
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Zdravím po dlouhé době, motor po kompletní výměně pořád jezdí... Už 2,5 roku...
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Pořídil jsem Manitou MLT 940 L 120 LSU rv. 2010 a má najeto 7200mth. Stroj je velice zachovalý, bez úniků oleje, po komletní opravě palivové soustavy přímo od Perkinse. Ještě jsem s tím defakto nic nenajezdil a mám problém s brzdami. Ztrácí se mi brzdová kapalina z nádobky. Nikde to viditelně neteče, dolil jsem(originál Manitou brzdovka, jeto nějakej olej prý stejný jako do automatický převodovky), odvzdušnil jsem a za týden co stroj stál, tak nádobka prázdná. Manitou má právě brzdy v nápravách, tak není nikde nic vidět, jen koukají odvzdušňováky. Řešili jste někdo něco podobnýho? Budu rád za každý typ.
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
jaris píše:Pořídil jsem Manitou MLT 940 L 120 LSU rv. 2010 a má najeto 7200mth. Stroj je velice zachovalý, bez úniků oleje, po komletní opravě palivové soustavy přímo od Perkinse. Ještě jsem s tím defakto nic nenajezdil a mám problém s brzdami. Ztrácí se mi brzdová kapalina z nádobky. Nikde to viditelně neteče, dolil jsem(originál Manitou brzdovka, jeto nějakej olej prý stejný jako do automatický převodovky), odvzdušnil jsem a za týden co stroj stál, tak nádobka prázdná. Manitou má právě brzdy v nápravách, tak není nikde nic vidět, jen koukají odvzdušňováky. Řešili jste někdo něco podobnýho? Budu rád za každý typ.
Nechci být špatným prorokem, ale pokud se kapalina neztrácí někde cestou (pumpa u pedálu,vedení apod.)tak to vypadá na nepěknou repasi nápravy za předpokladu že víš která to je. Ale také musím přiznat že za víc jak deset let zkušeností s manipulátory Manitou od 731,735,741 po 845 (všude jsou nebo byly použity identické nápravy DANA-Spicer) jsem se nesetkal s problémem na brzdách dříve než v cca 11 tis. motohodinách...
S Moreau Agri předpokládám nespolupracuješ
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Ne nikde to neteče, jen jsem ještě koukal do chytrý knížky a od hlavního brzdovýho válce vede jedna větev k jakési baňce,(vypadá jako dusíkovej tlumič), vůbec nechápu k čemu je. Servis Moreau Agri jsem kontaktoval, přivezou mi filtry i nápně a ty brzdy asi budu muset nechat udělat je. Nevím o nikom jiným kdo by to servisoval, popřípadě se rád něco dozvím Servis moreau agri neznám, ale zatím se jeví celkem jako solidní. Ty máš jiný zkušenosti?
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
jaris píše:Ne nikde to neteče, jen jsem ještě koukal do chytrý knížky a od hlavního brzdovýho válce vede jedna větev k jakési baňce,(vypadá jako dusíkovej tlumič), vůbec nechápu k čemu je. Servis Moreau Agri jsem kontaktoval, přivezou mi filtry i nápně a ty brzdy asi budu muset nechat udělat je. Nevím o nikom jiným kdo by to servisoval, popřípadě se rád něco dozvím Servis moreau agri neznám, ale zatím se jeví celkem jako solidní. Ty máš jiný zkušenosti?
Moreau Agri zde nemá cenu komentovat, to je již legenda sama o sobě ,ale je to oficiální zastoupení takže v tomto směru toho moc nevymyslíš a nezbývá ti nic jiného než jim důvěřovat. Ohledně té baňky z hlavy nevím, pokud byl problém na brzdách tak vždy v nápravě (opotřebované, prasklé nebo spálené lamely), jak budu mít možnost tak se na to podívám.
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
vysledok opravy? Pytam sa len koli tomu že by sa manipulator zišiel ale bojim sa použiteho, teda ako by sa to servisovalo.
Aj traktor je len stroj....
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Nabídka opravy brzd v přední nápravě vše nový včetně celejch, litinovejch vík brzd, (bude to v tom vychozený a netěsní to) cca 150tis. Moc se mi do toho nechce, ale nebude zbití a zas to vydrží. Zatím brzdím pouze zadkem, tam je to úplně jinak, předek mám zaslepenej.
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
cena za opravu masaker. Kolko z tej sumy tvorí praca?
Aj traktor je len stroj....
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
jaris píše:Nabídka opravy brzd v přední nápravě vše nový včetně celejch, litinovejch vík brzd, (bude to v tom vychozený a netěsní to) cca 150tis. Moc se mi do toho nechce, ale nebude zbití a zas to vydrží. Zatím brzdím pouze zadkem, tam je to úplně jinak, předek mám zaslepenej.
Vím že to bude znít blbě, ale kolik chtějí za novou?
Re: Manitou MLT 845 120 LSU
Za novou chtěji 330tis. Oprava ve dvou servisákách je 10500Kč. Kéž by někdo ty víka brzd dokázal zrenovovat, je to pouze soustrižnická práce. Sts Kamenice by to udělali, jen mi nikdo nedokáže říct co je to za materiál a jaké jsou rozměry. Pak jen dát gumičky a oprava je za pakatel
Příspěvků: 72
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků