Zetor 9540 obtížné řazení
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Zetor 9540 obtížné řazení
Zdravím, máme zetor 9520, když jsme ho kopili nechali jsme v zetoru udělat přestavbu na 9540 a na rychlost 40km/h po jisté době, protože měla dost nalítáno odešly synchrony, původní byly nějaké z AVIE a tak byla provedena přestavba na nový tip. Jedná se o převodovku 4kvalty a jedno st. násobič, od té doby tam jde velice špatně řadit 1 a hlavně 2 a to až tak že se fofrklacek ohne jak luk a pak to cvakne. Před 2 rokama byla dělaní převodovka s tím že se na to machři dívali a vyvařili kulisu, která se už jen tak mimochodem nedá sehnat. Opět to však neřadí a letos už to fofrklacek nevydržel a zlomila se řadící páka nad kulovým kloubem . Tak jesem se v tom vrtal vypilovával kulisu vymezil vůle na řadící páce aby nedrhla o kulisu ale řadí to furt stejně blbě. S 3 a 4 takový problém vůbec není a chod řadící páky se zdá být delší než mezi 1 a 2. Neřešil někdo něco podobného, nebo co by to mohlo dělat. Díky za jakoukoliv radu.
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
Jak chodí vidličky a jak jdou přesouvat synchronizační kroužky? Nepříčí se?
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
Právě že to přesouvat jde a když je to zkompletováno a převodovka se netočí tak se řadí v celku dobře, ale jak se roztočí tak to tam nejde. Tou pojistkou řazení myslíte to čidlo co brání startu se zařazeným kvaltem? Myslíte jen výjmout ten čípek pod čidlem nebo ten plech nad kulisou?
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
ne pojistku jsem myslel ten sroub s pruzinkou co drzi radici tycku na svém miste ale pokud to jde presunovat tak tou to není to by bylo moc jednoduche na to by jste uz asi prisli davno
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
Má to nějaký systém brždění hřídelí? Sežeňte někoho kdo jezdil s PV3S ať zkusí dvojí vyšlapování spojky a meziplyn. POkud pomůže dvojí vyšlapávání spojky a půjde řadit dobře, tak je problém v synchronizaci. Pokud tohle nepomůže tak bych hledal problém v přenosu sil od páky k vidličce.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
tak ted po tom co jste napsal ze v klidu to radi dobře ale v pohybu ne tak typuju ze spatne vystavuje spojka a hridele se nesrovnají je to jako u osobního auta také při behu motoru tam jde rychlost zasunout velice obtizne nemyslim tim ze by se to mělo delat ale zkuste si to u nejakeho novějšího auta dostat při stojici vozidle a bezicim motoru radici paku do polohy kdy zacnou skrtat kolecka to jde velmi tezko a staci jen sešlápnout spojku a skoci tam hned je tam něco co brani posunu kol když se toci hridele a tohle by mohl byt vas pripad ze se lehce unasi hridel převodovky spatne vystavujici spojkou
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
Také bych to viděl jak slava. Jaká je radiání vůle na těch synchronizačních spojkách? Pokud to klechtá, tak se to může příčit při rotaci. Ale spíš ta spojka
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Zetor 9540 obtížné řazení
pravda, souhlasím s pány nade mnou. Jako první bych hledal problém ve spojce, ale předpkládal jsem že tuhle variantu majitel prověřil a vyloučil.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Zpět na UŘ III - Proxima, Forterra, Maxterra......
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník