Zetor 7245 X 7745
to HOGO:na 77čce sem orstu ještě neviděl jak je to tam řešený to musí být jiný uplně celý řízení možná i celá náprava
no a ještě k těm pneumatikám jestli ty větší pneumatiky mají lepší záběr (což mě se nezdá) tak je to na ukor síle motoru to je to samý jak přehazovačka na kole velkýkolo jede rychle ale ubírá síly a menší jede pomaleji a sílu šetří
nemám pravdu


no a ještě k těm pneumatikám jestli ty větší pneumatiky mají lepší záběr (což mě se nezdá) tak je to na ukor síle motoru to je to samý jak přehazovačka na kole velkýkolo jede rychle ale ubírá síly a menší jede pomaleji a sílu šetří



to David: Vypadáš na velkýho borce.Až se mi ani nezdá, že jsi neviděl orstu na 77... Já to viděl na 72 a jinak to prodávají jako komplet na domontování za cenu kolem 25000,-Kč. A ty portály jsou určitě dvoje. Mimochodem u nás jezdí klasická 7245 taky 40 km/h!!! Má teda trochu rozladěnej motor a točí kolem 3000 otáček. Takže tohle je taky cesta k vysoký rychlosti...



no tu tvoji narážku nevím jak ji má chápat ale nic no samozřejmě že když zvýšíš otáčky motoru že to pojede rychleji to je jasný ale co ten motor a píšeš že to máte s předkem ten musí taky dostat zabrat jak dlouho stím takhle už jezdítestalinrio píše:to David: Vypadáš na velkýho borce.Až se mi ani nezdá, že jsi neviděl orstu na 77... Já to viděl na 72 a jinak to prodávají jako komplet na domontování za cenu kolem 25000,-Kč. A ty portály jsou určitě dvoje. Mimochodem u nás jezdí klasická 7245 taky 40 km/h!!! Má teda trochu rozladěnej motor a točí kolem 3000 otáček. Takže tohle je taky cesta k vysoký rychlosti...![]()

- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Vy tady říkáte že tunis utáhne víc než 77ka. Já co jsem jezdil za celou dobu s dvouma tunisama, tak se mi jevili relativně dobré na dopravu. Tam jel i přes 30 a kdyby to dovolila vlečka a novy pneu tak by jel i rychleji. Byly tam jiné portály, a nejsem si jistý jestli ne i úprava převodovky. Tu má 5211 co máme ve VURV. Ale na tah byl tunis v poli trochu "tupý". Slabý, neměl tu sílu co normální 77ka. Tahali jsme zlínský Hardi, na 2500litrů nebo tak asi, a nic moc. Totéž s Evrardem v řepách. S bránami o záběru 4m se mi líp jevila moje 6911. Jediny kde byl tunis dobrý a rychlý tak na cestě s vlečkou.
Žádny zázraky neukázal ani 9540 v poli a na cestě jsem z něho s vlečkou nedostal pomalu ani těch 30. To samo byla i 10540.
A jeden trik: Jak může jet Kristal 8011 i 40?? Čistých 40.
Žádny zázraky neukázal ani 9540 v poli a na cestě jsem z něho s vlečkou nedostal pomalu ani těch 30. To samo byla i 10540.
A jeden trik: Jak může jet Kristal 8011 i 40?? Čistých 40.
- Radek
to fugas. Traktor byl koupený v roce 94 a je bez předku. Počítadlo Mth šlo asi rok zastavilo se na 840Mth od tý doby nefunguje. Ten trakor je skoro pořád vytížený já si myslím že bude mít tak 7000Mth a na motor jsme nešáhli jenom se mění olej.
to Jan Sedlák já s tebou nemůžu souhlasit já jsem měl možnost jezdil jsem 7745 skoro rok v dopravě i na poli, ale když sednu do tunise tak to je o ničem jiným uplně jiný tah. Asi to bude motorem ten co máme ten chodí jak brus je dobře zajetý a naučil se tahat na tom strašně záleží, protože se zajížděl v orbě a ná z nějakou vlečkou to je na prt.
to Jan Sedlák já s tebou nemůžu souhlasit já jsem měl možnost jezdil jsem 7745 skoro rok v dopravě i na poli, ale když sednu do tunise tak to je o ničem jiným uplně jiný tah. Asi to bude motorem ten co máme ten chodí jak brus je dobře zajetý a naučil se tahat na tom strašně záleží, protože se zajížděl v orbě a ná z nějakou vlečkou to je na prt.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ten tunis co sem měl dva, byly oba bez předku. Pak ten další s předkem a nic moc. Na silnici jo, ale na poli se mi nezdál.
- Radek
Fugas píše:No jo 162 s 38 je slabší než 162 na 34![]()
![]()
![]()
. Vy máte dost. tak dej do zadu kola z V3S ty se na 77 hoděj a budš táhnout jako brus a budeš konečně spokojenej, tebe akorát štve, že ho nemáš.
![]()
![]()
![]()
![]()
Máš uplnou pravdu je vidět, že mluvíš ze zkušenotí u nás máme 16145 s vědšíma kolama a 16245 s menšíma kolama a když spolu oraly za sebou tak tam rozdíl byl akorád 16145 často odchází zadek je to na ní moc , ale zas má pořádný opření a jede rychleji.
- Vutrák
Musím reagovat na některé omyly a nesmysly. Kola na 77 jsou ve standartu 16,9/30 na přání 32, 34. Převodovka je jen jedna jediná pro všechny typy a řady až po Proximu s drobnými úpravami, takže úpravy uvnitř jsou blbost, protože včechna kola na UŘ I jsou stejná. Rychlost se mění až v koncovém převodu rozdílným počtem zubů pro 25, 30 a 40 km/hod. 40 je až u řady Super a je podmíněná brzdami na přední nápravě. Mimochodem kompletní odpružení, brzdy vpředu a pojezdovou rychlost 40 km/hod měl už Zetor s typovým označením tuším 4631 v roce cca 1965-1970. "Tunis" byly normální traktory se sériovými motory i převodovkami které se nakonec nevyvezli, měli jít i do SNS apod. Termostaty jsou pouze dva a to pro bezobtokové a od roku 1984 obtokové chlazení, jestli Vám otevírá jinak tak je rozbitý. A ještě k těm 3000 ot/min - no nevím určitě mě setřete že je to stoprocentní pravda, ale ty motory mají max. otáčky 2450 a někde jsem slyšel že kritické 2700.
to Vutrák: Chceš říct, že všechny kola v převodovce UŘ I jsou stejná?? Neříkám, že tím je dělaná rychlost, ale u nás je od 4011 až po 7245 asi osm traktorů a když rozděláš převodovku, tak se z jednoho na druhej nic nehodí. Maximálně ložiska. A těm otáčkám:Já jsem netvrdil, že to neběží v kritických otáčkách! A chceš mi říct, že co je na papíře, to je svatý? Nejsi náhodou z Prahy a neděláš někde v kanceláři? Když na ty otáčky seřídíš čerpadlo, tak to bude mít třeba 5000...!!!! Že se potkiají ventily, nebo se ten motor rozskočí, to je věc jiná.
to Vurták:no s těma termostatama asi nemáš pravdu já osobně znám dva jeden otvírá při 76C° a druhej při 83C°
no a pukud ten tunis jede 40km/h tak u nás jezdit nesmí protože nemá bržděnou přední nápravu jak jsi správně napsal
a ještě me nikdo nepřesvědčil že na vyšších kolech toho víc utáhnu na to bych chtěl slyšet tvuj názor 



Jo, na termostaty jsem zapoměl. Když si objednám termostat, kterej bude otevírat při 70 stupních, tak mi ho nákupčí přiveze. Nevím kde to shání, ale přiveze. 76 a 83 jsou standartní teploty, tyhle dva jsou běžně všude k dostání.
to David: Na větších kolech při stejným výkonu motoru, stejný převodovce, diferáku a koncákům určitě neutáhneš víc. To je zákon fyziky. Jestli se to někomu zdá, tak ať si to na brzdách změří a uvidí. Pokud jeden motor není vyrachtanej a ten druhej třeba po výbrusu...
to David: Na větších kolech při stejným výkonu motoru, stejný převodovce, diferáku a koncákům určitě neutáhneš víc. To je zákon fyziky. Jestli se to někomu zdá, tak ať si to na brzdách změří a uvidí. Pokud jeden motor není vyrachtanej a ten druhej třeba po výbrusu...
dyt tady o tom pořád mluví a jen se tady do mě obouvaj že to tak není a jestli tomu nevěřím tak at tam běžím atd.stalinrio píše:to David: Na větších kolech při stejným výkonu motoru, stejný převodovce, diferáku a koncákům určitě neutáhneš víc. To je zákon fyziky. Jestli se to někomu zdá, tak ať si to na brzdách změří a uvidí. Pokud jeden motor není vyrachtanej a ten druhej třeba po výbrusu...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník