Zetor 7245 X 7745

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 20 úno 2006 19:12

Jo na uvratích maj 162 na 34 problém s nesenýma 5ti radličnýma pluhama aby ho otočily. pořád drhnou opěrným kolem. Musí dávat přední kola do brázdy. Zato 162 na 38 tenhle problém nemá....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 20 úno 2006 19:25

Fugas píše:Zetor 25K jede taky 40 a nemá bržděnou přední nápravu. :o :o :o , Já bych jí zakázal, :o :o :o :o :o . :D :D , nesplňuje legislativu. A co když mě přední náprava nebrzdí ale jen se při brždění zapíná předek, to abych ten traktor prodal.......
ty si matěj tarychlost platí od určitého roku výroby :wink: a pokud se ti přední náprava při brždění automaticky zapne tak dělá co no přece brzdí 8) tendle sistém je skoro na všech lehčích traktorech a nevím proč zetor dělá klasické brzdy podle mě je to zbytečné :roll:
Naposledy upravil david dne 20 úno 2006 19:29, celkově upraveno 1

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 20 úno 2006 19:29

To jo na tak malé traktory to je skoro zbytečný a zbytečný na další seřizování a ůdržbu.

Radek

Příspěvekod Radek » 21 úno 2006 08:29

to David a Stalinrio je vidět, že ani jeden se s tunisem nejezdil a jste obadva strašně chytrý s ten Stalinrio bude dobrej fyzikář to je všechno teorie to chce aby jste oba dva šli s tím traktorem jezdit aspoň rok a ve všech aplikacích já neříkám, že každej tunis má stejný motor, ale i když bude mít horší pořád toho utáhne víc než klasická 77. A jestli nevěříte mě ani fugasoj tak přijedte mi vám to ukážem jak choděj vid fugas!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 21 úno 2006 10:53

No nejezdil jsem s tím, to je fakt, ale je to blbost. A strašně chytrej teda nejsem, jen tvrdím, že na větších kolech nikdy nebude lepší tah. Když přehodíš kola na jednom traktoru (jedno na jakým) tak s většíma to pojede rychleji, ale budeš častěji řadit, protože to bude znát. Zkus si teda na tunis dát menší kola a uvidíš. A jinak se můžu u Fugase stavit, je to asi kilometr ale stejně mě nepřesvědčí. :D :D :D :D

Vutrák

Příspěvekod Vutrák » 21 úno 2006 12:29

Ta rychlost je samozřejmě daná legislativou, takže nemůžete porovnávat podmínky dřív a ted. Co se týká termostatů tak žádný neotevírá při jedné jediné teplotě, ale má rozptyl a plného otevření dosahuje až při vyšší teplotě takže začít může dřív. Kola v převodovce samozřejmě nejsou stejná u celé UŘ I, zase tak velkou unifikaci nemáme, ale u těch novějších to tak je. Spíš jsem chtěl říst, že je stejná skříň a nejde tam nic upravit a počet zubů se také nezvyšuje protože ta změna rychlosti je až v posledním převodu. Fyzikář opravdu nejsem ale na velikosti kola si myslím že při přenosu síly záležet bude jinak by velké traktory neměli tak velká kola a např, Fendt si pro 936 nenchal vyvíjet speciální pneumatiky. Podle mě (a knížek o fyzice) je velikost síly závislá na délce ramena na které působí. Zkuste se na to podívat co z toho usoudíte. A ještě k tomu motoru - přece nastavení čerpadla musí jít ruku v ruce s možnostmi motoru a jestli jsou tam nějaké kritické otáčky tak je nejde překročit dvojnásobně, ale jak jsem poznamenal minule Vy mi to určitě vyvrátíte.

Radek

Příspěvekod Radek » 21 úno 2006 14:22

to Stalinrio a tak to chodí ten kdo ví o tom stroji uplný h...o tak je nejvíc chytrej to je jak kdybych já psal o stroji s kterým jsem nikdy nejezdil a hanil bych ho, že to není možný, že tak jezdí, tak táhne a dělal bych machra že tomu stašně rozumím. Vruták má pravdu s těma kolama jenže když je někdo tvrdohlavej tak ať si myslí své a hlavně ať se nevyjadřuje, protože to jsou stašný blbosti a akorát tady rozšiřuje flámy a kraviny. Když sem píšou lidi kteří sním jezdí tak asi o tom musí něco vědět.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 21 úno 2006 14:49

l!!!!!!!!!
Naposledy upravil stalinrio dne 02 led 2016 23:24, celkově upraveno 1

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 21 úno 2006 15:31

Pánové, toto forum neni o tom, aby si někdo předváděl slovník slovních inzultací. Tedy argumentujte, ale vynechte narážky a hlavně urážky ostatních. Ano, co člověk, to názor, každej jsme jinej, ale nelíbí se mi, jak se k sobě tady chováte. Já osobně jsem rád, že kolem Farmwebu se vyvinula takováto komunita a za tyto stránky jsem vděčnej, takže to nekažte. Tedy zklidněte, nebo se toto téma zamyká.Domluvil jsem.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 21 úno 2006 16:40

Nemáte to lehký hoši. Pořád nevím co řešíte o co jde. Tunisy měly změny oproti 77 standart. Byly to jedny z posledních modifikací. Pokud použijete pneu o určitém rozměru, což udělali konstruktéři, musely myslet i na jiné záležiitosti s tím související. Třeba taky portály, poměr převodů v převodovce, a taky přední náhon že? Protože tam existuje taky poměr otáček předních kol a s předním náhonem zapnutým je rychlost předních kol o maličko větší, taky tam bude nejspíš asi spojka předního náhonu.... To jestli někdo s Tunisem tahl to nebo ono, to je jiná věc, to je jako když vám budu tvrdit že jsem tahal s 6911 doma paterák podmítací pluh plný závaží a nebo podmítač 2m diskový který měl přes půl tuny.
Když si s tym někdo vyhraje tak proč to nejde. Mě se Tunisy nelíbily v poli, protože jsem byl zvyklý jezdit s jinými traktory které měly jiný tah. Na otázku proč tam jsou brzdy, a že jsou zbytečny na seřizování- Udávaly to předpisy, a jsou tam brzdy jaké tam jsou. protože vývoj se kdysi trošičku pozastavil. Tak proto tam jsou. A jestli vám nebrzdí tak je problém taky trochu nekde jinde. To už jsem tu jednou psal.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 21 úno 2006 17:04

no já osobně todle táma ukončuji protože se tady mele pátý přes devátý a o čem ta debata začala je nenávratně stracena tak asi tak no :wink:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 21 úno 2006 18:39

To je o tom, že se tady rozebírá konstrukčně starý traktor 20 let, pořád dokola a stejně se nic nevyřeší protože tato řada už stejně se nevyrábí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 21 úno 2006 18:42

Každý máme svůj názor, tak to tak berte a nehádejte se. Nic to nevyřeší.... Já jsem jen chtěl vědět, jaký je mezi nimi rozdíl... :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 21 úno 2006 19:43

Tam extra rozdíly nebyly. 77 je akorát jinak naladěná na čerpadle, možná větší kola, převodovka je stejná a blok možná zesílený. To měly i 69ky. Jedna slabší blok a pak další silnější tu mám doma. Jinak drobnosti ale ty když se na to dnes podíváš nejsou tak rozhodující. Vpodstatě nic. Rozdělával sem 7211 i 77 a nic žádny rozdíly markantní.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 21 úno 2006 22:36

to Radek: Máme prostě nabušený traktory. Ale stejně se tady musím smát. Máš úplnou pravdu. Co jsi řek.
Kdo se sním sveze jinej už nechce. A taky klasickou bych nechtěl. Bejvalej spolužák už se těšil jak to chlapům se 72 a 77 v podniku bude natírat s Tunisem :D .
Jakej máš komín? Máš doutník s prďáckým zvukem?

radek

Příspěvekod radek » 22 úno 2006 08:27

to fugas to víš, že jo je to bomba zvuk hlavně když je v tahu to si libuju jínej výfuk bych na to nechtěl nebylo by to ono. A jak chodí tobě? Nám chodí fakt dobře ikdyž už má svá létá a je to na něm vidět. Psal jsi, že budete dávat nový gumy máš ještě původní? My máme gumy ještě původní jsou už docela sjetý, ale ještě to musej vydržet, ale na to co se na ních najezdilo tak to jsou gumy zlatý vždyť jsou 13let starý a co se s tím najezdilo kilometrů po silnici to si neumíš ani přestavit bávím se o zadních pření jsme měnily asi dvakrát. Na toto téma budu komunikovat akorát s tebou, protože s jinýma to nemá význam. Ty jseš od žamberka to jsme skoro krajané já jsem od Pardubic.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 22 úno 2006 15:48

Jo to skoro jsme. A přesně od kud jsi? Gumy máme původní a strašně sjetý ale fakt, že vydržely dlouho. Barum to víš. Asi budembrát zase Barum, možná radiály. Ve předu jsou 3tí. Totiž asi 1 rok na něm byl čelňák Zetor 200, než se koupil 7245. Ale s tím čelňákem to stálo za prd. Nic jsi s tím neodvez. A traktor měl toho plný vynty, spíš teda přední náprava. A co toho naoral, připravil na setí, zasel, odvozil. Vždyť to byl náš jedinej traktor na 90 ha, teda ještě 4011.
Doutník v tahu je fakt něco. To když jedu přes někde v ulici s poořádným nákladem a pořádně tomu dupu na zadek. tak mě duní až břicho :D . To je paráda. taky bych jinej nechtěl.
No a s opravama to není hrozný. Jo musím vyměnit přední sklo. Když jsem jezdil s baličkou, tak jsem si dal balik folie, dopředu pod sklopený sedátko a malej hrb a bylo to. Padá u toho hydraulika. Bude asi propouštět ventil. A řízení má stršnou vůli až zabijáckou. To budem měnit převodku řízení. Je to v ní.
Co máte ještě v podniku za traktory?
Včera nám přivezli novou rotačku Claas Disco 3050 Plus. To je strašný pádlo :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 22 úno 2006 17:36

Říkáte, že do čelního nakladače je lepší traktor s přední hnanou nápravou, než bez hnané??? 8)

radek

Příspěvekod radek » 23 úno 2006 10:21

Ten čelní nakladač na traktoru bez předku není nic moc jak říkáš to akorát trpí přední náprava a nedívím se, že máš i tu převodovku řízení v čudu. My jsmě měnily na přední náprave kulové čepy nedalo se to udržet na silnici a ješte jsme měnily slopky a futra to víš ta náprava trpí, taky jsme s ním dělaly všechno od přípravy po orbu máme ještě 4011 pak modrého z předkem je to nějaká padesátka, ale nevíme přesné označení a před třema rokama jsme koupili 7340. S těma modrýma už moc nejezdíme jenom v nakladači a v menších agregacích. Hydravlika nám taky nedržela museli jsme vyměnit gumičky a čerpadlo. Ještě co jsme měnily tak ložisko na spojce a při jednom půlení jsme vyměnily pojezdovou spojku a ložisko jinak nevím o ničem jiným žávažným. V loni se koupil lis na kulaté balíky, nahrnovač a obrceč Pottinger. My bydlíme ve vesnici Býšť je to na hlavní silnici E35 Hradec Králové-Brno. Ty píšeš že bydlíš v Helvíkovicích já tam kolem často jezdím kde tam bydlíš?

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 23 úno 2006 21:11

No já bydlím v centru :D . U obchodu. 7340 máte taky na 34? Kolik máte ha? Jste se stroji Pottinger spokojeni. Podle mě to je dost dobrá firma na sklizeň píce. Špička s Claasem :) .
Máme velký kola na 12245 a ta Tunisoj konkuruje :) . Zato 12045 ta valí jako 7245, takže nic moc. Ale na tah to je mašina.
Co máte za kombajn? My máme 512, ale chťelo by to alespoň 524.
Na čelňák by to chtělo dát servo, teda na 7245 teď tam je jen posilovač a když máš na čelňáku balik nebo něco tak neuhneš, to bys dřív urval volant. Máte čelňák?

radek

Příspěvekod radek » 24 úno 2006 08:49

Čeľní nakladač nemáme používáme vidle do ramen, ale když s níma jezdíš celí den tak tě pěkně bolí ze krkem. Uvažuje se že by se koupil hon zatím koukáme jenom po inzerátech. Využil by se na hnuj i na balíky. Jaký máš názor na hona? S pottingerem jsme strašně spokojeny jsou to mašiny dělá to perfektní práci asi bys me jinou značku nechtěli. Kombajn máme stejný E512 a asi to bude muset ještě nějaký čas vydržet na jiný nejsou peníze. Máme asi 70ha. S rostlinky pěstujem pšenici, žito, ječmen, řepu, brambory a chováme asi 60 kusů hovězího. A na co se zaměřujete vi?

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 24 úno 2006 10:48

Hon je dobrá věc. Nemám s ním skušenosti. Ale v podniku ho využívaj. A nestěžujou si, svou práci odvede.
Obhospodařujeme 92 ha. Ale chtěli bysme víc. Ale o pozemky je tu velký zájem. Dobytka je celkem 60. Z toho 20 dojnic, teď 15 bejků, 5 krav BTPM, a zbytek jalovice. Chtěli jsme přejít jenom na masný skot, ale teď tu bude přecházet na masný skot více farem. Tak asi zůstanem u mlíka. Přes PGRLF si berem úvěr, teda jestli ho schválí, na novej kravín na 60 dojnic.
Z rostlinej výroby pěstujem pšenici, ječmen, triticale, oves, jetel, vojtěšku a sklízíme směsku na zeleno. Zbytek louky.
Jo ještě co využívate za plemena skotu? Na mlíko využíváme Český strakatý, na maso charolais a limousine.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 24 úno 2006 12:05

Radku s Fugasem, vy mě opravdu bavíte, ale radši se neptejte proč . :D :D :D :D :D Jen tak dál :D :D :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 úno 2006 16:54

Už se vám na Tunisu povedlo zasukovat kvalty???? A kdyby jo, jak se Vám to spravovalo??

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 24 úno 2006 18:37

Na Tunisoj ještě ne, nikdy to Tunis za celej žovot nezažil, dobrýmu řidičoj by se to stát nemělo. na 7245 už jo, zpátečku s 2. Když jsem nakládal baliky a spěchal jsem už ani nevim na co. Ale za 15 min. to bylo daný dohromady. A proč se ptáš?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 úno 2006 18:45

Říkáš dobrýmu řidičovi by se to stát nemělo? To se stane i zkušenymu traktoristovi co má najety na 120kách a 77kách. Jen maličko hneš pákou že vyřadíš a je to razdva. Vozily jsme obilí s Tunisem, na poli že couvnu a vyřadím pomaličku chytnu páku pohnu s ní maličko a rafla se jak nikdy. Zámky to nepustily tak musela ven šajtrpáka a poklepat kameny. A že je to dřina vyhodit ten tunel ven.... Doma na mé 69ce za celou dobu 8 let se mě to stalo 2x. Tamje to uplně jednoduchy oproti 77.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 24 úno 2006 18:52

Jan Sedlák píše:Říkáš dobrýmu řidičovi by se to stát nemělo? To se stane i zkušenymu traktoristovi co má najety na 120kách a 77kách. Jen maličko hneš pákou že vyřadíš a je to razdva. Vozily jsme obilí s Tunisem, na poli že couvnu a vyřadím pomaličku chytnu páku pohnu s ní maličko a rafla se jak nikdy. Zámky to nepustily tak musela ven šajtrpáka a poklepat kameny. A že je to dřina vyhodit ten tunel ven.... Doma na mé 69ce za celou dobu 8 let se mě to stalo 2x. Tamje to uplně jednoduchy oproti 77.

no řidič musí být vždy připraven tak že je lapší mět v tunelu vyřezanou díru at se dostaneš na aretačky a je to fpoho :wink: ale je víc spusobů jak to rossukovat :shock:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 24 úno 2006 19:55

taky se mi to povedlo zakvaltovat, hlavne 7011 a 7211, hodne lidi mi rikalo ze to je v ridici, ale nikdo mi nerek jakou chybou se to stane. Nektery traktory sou na to podle me nachylnejsi. Nejhorsi je kdyz to bylo v kopci s plnym sberakem, jak to na tom visi, tak se s tema kvaltama nehne, musi se ten traktor popotahnout.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 24 úno 2006 20:44

Když řadíš přesně a plynule tak se ti to stát nemůže. Leda by někdo před tím zničil kulisu řazení, pak jo.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 úno 2006 21:25

U starých traktorů to je vychozeny. Ale může se to klidně stát i u "novějšího". I když řadíš plynule, je to jen zlomek vteřinky a máš kvalty zaraženy. To jak říkají že to je v řidiči to tak není. A jak říká David, vyřezat okno a pak povolíš jen zámky. taky když jedeš v kopci po poli s plnou devititunkou obilí a kvaltuješ v pohodě a hned je problém. Jednou mě to jelo jen na 4ku.

PředchozíDalší

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků