6945 v lese

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

6945 v lese

Příspěvekod franta.cz » 19 lis 2010 20:42

Jeden trakor je laňák a druhý je ve vyvážečce.Podle požadavků odběratele měním technologiii a tím pádem i traktor.Navíc ještě v případě potřeby jezdím se železeným koněm.
To co jsi napsal fakt pravda není.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 06 led 2010 21:30

Re: 7340/6945

Příspěvekod farmářJH » 19 lis 2010 20:53

já ti jen naznačil , jak na tom záleží. Jistěže jsou směrodatné motohodiny, kdybys jezdil 24 hodin na směny tak ti ani novej traktor za chvíli stačit nebude! Ale to nejezdíš. Většinou víš, například, jaký máš interval výměny oleje, protože ten je taky podle Mth,že...takže možná máš přibližný tušení?? kolik toho tak bylo, jestli toho bylo již netušeně moc, tak asi víš, že je to přes nějakou sumu Mth.
Já ti pouze naznačil, že nám tu informaci můžeš klidně zaokrouhlit, že. :idea: takže ti jen potvrzuji, že opravdu nemám pravdu. Ale já netvrdil, že ji mám! Jen jsem z Tebe chtěl vytáhnout nějaké reálné číslo, které by doložilo, kolik toho tvoje trakotry s těmito motory již najely a to bez problému,což by kolegovi mohlo pomoci se rozhodnout. Sry.
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 19 lis 2010 21:03

Olej měním po 200 MTh cca necelé 2 měsíce.
Když jezdím s laňákem tak max 9 hodin.Dělám v kopcích a víc fyzicky nezvládnu.
S vyvážečkou jezdím běžně 12 hodin denně.
Řádově mají oba motory tisíce MTH. :wink:
Víc ze mě nedostaneš, protože je opravdu spousta důležitějších věcí co si musím pamatovat a tohle mám zapsané v údržbě.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 06 led 2010 21:30

Re: 7340/6945

Příspěvekod farmářJH » 19 lis 2010 21:08

v pohodě, pokud kolega najezdí třeba jen 500Mth ročně, je to pro něj dostatečná info, má to na pár let v pohodě! :))))
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 20 lis 2010 10:22

S tímhle nelze než souhlasit.Z motoru 7001 je není téměř nic k použití na turbo.Vyvrtat kanál na mazání a dát dam turbo jsou vyhozené pepíze.
Motor 7001 je v traktoru 72.., v 70.. je motor 6901 (možná se pletu). Ohledně toho vyhazování peněz máš částečnou pravdu, je to právě ten samý případ jako dát motor ze 63 na 69. Proto radím nedělat takové věci.
U mojí 7045 to byla srdeční záležitost. Šlo o to dokázat si že na to máme (odborně). Výměna vložek, výměna chladiče, výměna hlav,výměna čerpadla-dodělání výměníku, plnoprůtokového filtru, odpadu oleje z turba. Na druhou stranu šlape jak hodinky, nemá výkon 63 ale chodí opravdu výborně. A co je hlavní, spotřeba šla rapidně dolů.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 20 lis 2010 18:50

A co jste dělali z blokem?Turbomotory mají víc mazacích kanálů na kliku.Klika je taky samozdřejmě jiná a v neposlední řadě mají i oplach pístů vevnitř kvůli chlazení.Turbo má v důsledku přeplnování větší teploty ve spalovacích prostorech.
Ovšem pořád se tu bavíme o dvou odlišných věcech.Něco jiného je zbastlit motor přidáním turba a něco jiného je dát kvalitní motor ke zbytku.Převodovka a portály z traktoru 6945 jsou natolik kvalitní, že zvýšený výkon udrží.
Dovolím si tvrdit, že originální zadek a převodovka z traktoru 6945 je kvalitnější než totéž z proximy :!:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 21 lis 2010 14:22

franta.cz píše:A co jste dělali z blokem?Turbomotory mají víc mazacích kanálů na kliku.Klika je taky samozdřejmě jiná a v neposlední řadě mají i oplach pístů vevnitř kvůli chlazení.Turbo má v důsledku přeplnování větší teploty ve spalovacích prostorech.
Ovšem pořád se tu bavíme o dvou odlišných věcech.Něco jiného je zbastlit motor přidáním turba a něco jiného je dát kvalitní motor ke zbytku.Převodovka a portály z traktoru 6945 jsou natolik kvalitní, že zvýšený výkon udrží.
Dovolím si tvrdit, že originální zadek a převodovka z traktoru 6945 je kvalitnější než totéž z proximy :!:

Jak víc kanálů na kliku?? Kde? Klika je jiná v čem? Oplach pístů je pravda. První 7745-turbo, byl normální motor osazený turbem. U tohoto motoru praskaly kliky u setrvačníku-začali dávat kvalitní materiál,Tento materiál se dává už u všech motorů. pak měnily vrch motoru-hlavy ventily. potom se dělali už turbácké písty, přišly výměníky tepla a další blbosti.
Nesouhlasím s tou převodovkou-už jsem 2x dělal ložisko mezi hnanou a hnací hřídelí z důvodu nedořešeného mazání.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 22
Registrován: 28 kvě 2010 13:31
Bydliště: Brno

Re: 7340/6945

Příspěvekod Radko » 22 lis 2010 09:40

hody píše:zdar lidi
mam takovej dotaz, honilo se mi hlavou co bi se stalo kdybich ze 69 vyndal motor ( 63ks) a dal do nej moto ze 7340 ( cca 80ks )
jestli by to vydržela převodovka,spojka,... v zátěži
předem dik za odpovědi


Pokud dáš ten přeplňovaný motor do 69 a potřebuješ zvýšení výkonu pouze na vývodovém hřídeli, tak by to šlo, ale....
69 má průměr spojkové lamely 280 mm novější traktory 310 mm, to jde řešit výměnou.
Ale hlavní zádrhel je v tom, že v převodovce má horní drážkový hřidel na kterém jsou ozubená kola slabý čep, kterým je vložen do jehlového ložiska spojkového hřídele. 69 má průměr 25 mm, 70 má 28mm a traktory od 62 dále mají 35 mm. Pokud dáš 69 s přeplňovaným motorem ceres například v orbě tak se ti opotřebí ten čep, drážková hřídel začne kmitat a v prvním kole začnou vyskakovat kvalty. Holt, není to stavěné na takové výkony.
Osobně, kdybych potřeboval na 69 vyměnit motor, dal bych tam atmosférický a nejvýš 72.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 22 lis 2010 17:20

No konečně někdo kdo tvrdí to samé co já. :D
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 24 lis 2010 13:07

Já Ti přece neberu, že tam to ložisko je.Jen jsem je ještě nedělal a kvalty mě nevypadávají. :mrgreen:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 24 lis 2010 17:29

franta.cz píše:Já Ti přece neberu, že tam to ložisko je.Jen jsem je ještě nedělal a kvalty mě nevypadávají. :mrgreen:

Spíš čekám na nové vědomosti ohledně kliky a bloků, V čem jsou rozdíly? Počty kanálů a pod.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 24 lis 2010 18:24

A pardon nějak jsem zapoměl, mám zrovna jiný starosti.
Sám si souhlasil, že písty u turba jsou chlazený ze spodu olejem a ten se tam musí nějak dostat a to mazacíma kanálama blokem, který 7701 prostě nemá.
Klika je z důvodu přenosu větích sil taky zesílená.

Příspěvky: 22
Registrován: 28 kvě 2010 13:31
Bydliště: Brno

Re: 7340/6945

Příspěvekod Radko » 25 lis 2010 09:17

Kliky u motorů turbo a neturbo jsou stejné. Blok motoru u turba má v kanálech oleje okolo kliky trysky na oplach dna pístů olejem ale počet kanálů je stejný. Olejová čerpadla jsou stejná. Z velkého množství přestavěných motorů bez trysek je jasné, že to písty vydrží. Maximálně při přestavbě motoru lze použít trik, že dáš písty o třídu menší. Např. do vložky třídy B dáš píst A. Pomáhá to hlavně při záběhu. Hlavy na turbu mají tvrdá sedla ventilů. Pokud má při přestavbě původní hlava aspoň 1000 motohodin jsou sedla tak zaklepaná a tak tvrdá, že lze použít původní hlavy. Těsnění pod hlavu používat vždy silnější tj. 1,5 mm. Pokud má traktor čistič vzduchu s olejovou náplní musí se vyměnit za suchý nejlíp 8 palců, 6-ti palcový je dost malý (to je kvůli životnosti). Písty u turba mají na horním kroužku vložku, původní nelze použít. Když se přestavuje motor se zdvihem 110 mm např. 72 musí se použít písty z přeplňovaného tříválce, mají menší komoru.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 25 lis 2010 17:30

franta.cz píše:A pardon nějak jsem zapoměl, mám zrovna jiný starosti.
Sám si souhlasil, že písty u turba jsou chlazený ze spodu olejem a ten se tam musí nějak dostat a to mazacíma kanálama blokem, který 7701 prostě nemá.
Klika je z důvodu přenosu větích sil taky zesílená.

No počítal jsem s něčím podobným (nic proti tobě) Písty jsou chlazené olejem i normálně,nejen z toho důvodu jsou tam dírky u stěracích kroužků a na spodní straně pístu je uprostřed dna nálitek po kterém to maže ojniční čep. Při nuceném chlazení/mazání jsou na horní straně uložení kliky trysky které využívají olej z mazání kliky na ostřik dna pístu. Tudíž tam jde víc oleje a přímo na dno pístu. Tudíž kanály jsou skoro stejné. HOWG
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 25 lis 2010 17:37

Ohledně přestavby, doporučuju převložkovat (cca 4500,-) na turbo písty a vyměnit hlavy-jsou opravdu jiné, mají vložené sedla, staré hlavy jsou z jednoho materiálu. V podstatě platí co je napsáno výš.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 26 lis 2010 14:41

Takový zbastleniny jsou mě proti srsti.S mašinama jezdím dost v nejtěžších podmínkách a nemůžu si dovolit opravavovat místo práce.Navíc jsou to speciály a nejde je ani v případě nouze nahradit jiným strojem jako v zemědělství.Vyhodit cca 50 tis za něco co stejně nemá výkon z bůhví jakou životností :roll: to jsem si radši nechal udělat komplet celý 7301.Jak praví klasik ,, Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci "

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 7340/6945

Příspěvekod bold » 26 lis 2010 21:15

franta.cz píše:Takový zbastleniny jsou mě proti srsti.S mašinama jezdím dost v nejtěžších podmínkách a nemůžu si dovolit opravavovat místo práce.Navíc jsou to speciály a nejde je ani v případě nouze nahradit jiným strojem jako v zemědělství.Vyhodit cca 50 tis za něco co stejně nemá výkon z bůhví jakou životností :roll: to jsem si radši nechal udělat komplet celý 7301.Jak praví klasik ,, Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci "

Už jsem nechtěl reagovat, ale nedalo mně to. Cituji:Takový zbastleniny jsou mě proti srsti- jak jsi to myslel? Jako že 7045 v turbu je zbastlenina? A 6945 s motorem 7301 je normální? No nic. Již se nebudu vyjadřovat.
To že jsem překopal 7045 na turbo, bylo netradiční řešení GO motoru (které bych stejně dělal). Navíc po skušenosti bych to už neudělal. Jako stejná blbost se mně jeví narvání motoru 7301 do 6945. Pokud potřebuju něco silnějšího a mám peníze tak koupím komplet traktor. Svůj dám jako protiúčet a jsem na tom líp. Nemám nic proti nikomu, vesměs fandím všem kteří se rozhodnou experimentovat, ale jak jsem již napsal, je to vesměs krajně neekonomické, navíc narvete peníze do starého střepu a komfort obsluhy je stejný.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 27 lis 2010 13:53

bold píše: Cituji:Takový zbastleniny jsou mě proti srsti- jak jsi to myslel? Jako že 7045 v turbu je zbastlenina? A 6945 s motorem 7301 je normální?

Myslel jsem to tak, že cpát na bok a kliku s atmosférickýho motoru turbo je nesmysl.A dávat písty o výbrus menší, jak taky taky padlo :roll:

bold píše: To že jsem překopal 7045 na turbo, bylo netradiční řešení GO motoru (které bych stejně dělal). Navíc po skušenosti bych to už neudělal. Jako stejná blbost se mně jeví narvání motoru 7301 do 6945. Pokud potřebuju něco silnějšího a mám peníze tak koupím komplet traktor. Svůj dám jako protiúčet a jsem na tom líp. Nemám nic proti nikomu, vesměs fandím všem kteří se rozhodnou experimentovat, ale jak jsem již napsal, je to vesměs krajně neekonomické, navíc narvete peníze do starého střepu a komfort obsluhy je stejný.

Tohle beru, je to pohled zemědělce, který jezdí po silnici a v lehkém terénu a nemá představu co obnáší každodenní ježdění v nejhorších podmínkách na hranici možností mašiny.Jen jsem přihodil pár fotek.Mě mašiny živý a je mým cílem udělat s co nejmenšími náklady co nejvěší výkon při maximální spolehlivosti.Vím přesně co na traktoru nechci.Nechci kulatý skla v lese vždy něco rozbiješ (navíc povrzeno asi v 10 zdrojů proximácký dveře praskají sami) dveře na proximu stojí 3500 kč mě sklo uříznou ve sklenářství ze 500.Nechci mít na traktoru kilometry zbytečných drátů, protože větev se narve kamkoliv a netoužím den hledat který drát to vytrhlo, nechci nápravu carraro (protože se ohýbají snad už je to prý odstaněno) nedá se na ni namontovat uzávěrka diferenciálu.atd.
Můžu To říct, že je pro mě maximálním zadostiučiněním, že dokážu udělat stejný a větší výkon jako nejnovější traktory a to co s nimi nejde udělat já dělám běžně.
Přílohy
Snímek 012.jpg
Snímek 012.jpg (175.11 KiB) Zobrazeno 20768 krát
Oslavany 024.jpg
Oslavany 024.jpg (174.95 KiB) Zobrazeno 20768 krát
IMG_0196.jpg
IMG_0196.jpg (116.68 KiB) Zobrazeno 20768 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 27 lis 2010 14:01

Ještě jedna fotka z práce
bold píše:navíc narvete peníze do starého střepu a komfort obsluhy je stejný.

A ještě trocha věcí k tomuhle.
Sedačka gramer udělá zázrak i se 69 samozdřejmě to není zrovna základní model :wink:
Hydrostatické řízení je do lesa nezbytnost.Kromě již zmiňovaného komfortu obsluhy neuvěřitelně šetří středový čep PHN.
No a třešnička na dortu skopný a stavitelný volat, vynikající věc.
Přílohy
Fotografie-0012.jpg
Fotografie-0012.jpg (152.98 KiB) Zobrazeno 20768 krát
IMG_5532.jpg
IMG_5532.jpg (125.42 KiB) Zobrazeno 20768 krát

Příspěvky: 86
Registrován: 25 led 2010 21:39
Bydliště: Damětice

Re: 7340/6945

Příspěvekod turi » 28 lis 2010 01:10

Perfektní práce, vím o čem mluvíš, do lesa nový traktory moc nejsou, samej plast, zminovane kabely a skla a navic jsou vetsi coz do lesa neni treba spi tovadi.Takze jak pises, co nejmensi traktor, nejvetsi protupnost a nejmin elektroniky zlate ty 6945 - 7745. A z ceho tam ma ten volant?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 28 lis 2010 15:20

Samozdřejmě originál Zetor :D .Jen nevím typ.Kamarád mě je sehnal.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 140
Registrován: 06 říj 2007 17:41

Re: 7340/6945

Příspěvekod venca43 » 28 lis 2010 23:00

No nevím ale tvrdit že v zetoru 69 má obsluha nějaký komfort je dosti odvážné. Čas těchto strojů coby dělníků na 8 hodin denně je pryč z dnešního pohledu je tam komfort 0. Dále mě překvapilo že v podstatě vychvaluješ nápravy zetor v kombinaci s čelním nakladačem jak často děláš nápravu?

Neber to jako napadání ale moje skušenosti jsou jiné. Netvrdím že ty traktory neudělají práci nebo nevydělají peníze ale jeto za cenu takřka sebeobjetování. Zaměstnance na to neseženeš nebo to bude do půl roku šrot.

Příspěvky: 86
Registrován: 25 led 2010 21:39
Bydliště: Damětice

Re: 7340/6945

Příspěvekod turi » 29 lis 2010 00:42

Ano, komfort nic moc ale spolehlivost to kompenzuje bych rek.ale jestli mam v lese rasovat a otloukat traktor za mega(plus garacni servisky)na starym si vsechno udelas sam na novim moc ne nebo 250litru a oba vydelaj stejne to si radsi kopim 2 6945 a pokud se jezdi na hrane tak je stejne neodjezdis.pokud je aspon minimalni udrzba.A kolik stal ten volant?aspon priblizne

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 09:51

venca43 píše:No nevím ale tvrdit že v zetoru 69 má obsluha nějaký komfort je dosti odvážné. Čas těchto strojů coby dělníků na 8 hodin denně je pryč z dnešního pohledu je tam komfort 0.

Velice odvážné trvzení z mého pohledu.Tak se totiž např. majitel Valtry a vyvážecího vozu farmi 10t (pořizovací cena soupravy cca 4 miliony) dostává do značných finančních problémů.On mu totiž nikdo nedá na za to že jezdí s Valtrou ani haliř navíc a výkon zrovna na té konkrétní zakázce dělal max stejný jako já. :lol:
To ber jako praktickou zkušenost.Navíc od té doby co jsem tam byl já už ho nechtějí. :lol:
venca43 píše: Dále mě překvapilo že v podstatě vychvaluješ nápravy zetor v kombinaci s čelním nakladačem jak často děláš nápravu?

Co bych často dělal na nápravě :?: :shock:
Ted jsem dělal vnitřní simerinky na náboji, mechanicky poškozené větví.Daň za ježdění v lese.Jinak nic.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 09:54

turi píše:A kolik stal ten volant?aspon priblizne

Nezlob se fakt nevím a ani to nedohledám.On mě dává faktury na částku bez rozepsání, účetní mě věčně kvůli tomu drbe.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 140
Registrován: 06 říj 2007 17:41

Re: 7340/6945

Příspěvekod venca43 » 29 lis 2010 12:26

Asi to vyznělo špatně spíš sem to chtěl napsat jako souhlas s boldem ( dávání peněz do starých pleček s mizerným komfortem).
O tom že tím traktorem nevyděláš sem nepsal ani půl slova spíše naopak ale to je na jiné povídání.
Moje 7245 naloží za zimu 2500t senáže a vyveze 3000t hnoje za stáje a každý rok se ulomý koncák většinou obě strany.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 14:13

venca43 píše:Asi to vyznělo špatně spíš sem to chtěl napsat jako souhlas s boldem ( dávání peněz do starých pleček s mizerným komfortem).

Hoši vy to pořád nechápete.
Ještě jednou pole není les :!: :!: :!:
Tam kam já se 70 v pohodě zajedu tam se novej traktor prostě nedostane, protože je širší.O tom že na většinu (čestná vyjímka je lamborginy) nových traktorů davají navijáky o desítky centimetrů výš než na 70 nemluvím.Dvounaviják váží tunu když ho zvedneš o 20 cm výš máš těžiště v čudu a rozšířit gumy nemůžeš, protože se nevlezeš mezi stromy.Kde je komfort :?: V tom že tam kde já vytáhnu 2 metry lana ty s novou plečkou táhneš 20 metrů, nebo taky 50 metrů (1 metr lana 0,60kg) :?: Přesně tohle je to čemu já říkám cpaní peněz do pleček s mizerným konfortem :D
Na foto v příloze je umístění navijáku valtra, zetor fortera, zetor uř I.U uř I hledej buben navijáku za kolem je to blbě vidět.
Přílohy
IMG_1645.JPG
IMG_1645.JPG (73.62 KiB) Zobrazeno 20825 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 14:21

venca43 píše:Moje 7245 naloží za zimu 2500t senáže a vyveze 3000t hnoje za stáje a každý rok se ulomý koncák většinou obě strany.

:shock: Nechápu.
S čelákem jsem letos dělal i zemní práce kolem baráku.Za šichtu tahám prům 45 kubíků.Ve smrku to je cca 31,5 t v dubu cca 73 tun za jeden den všechno samozdřejmě rampuju čelákem.Občas a strašně nerad musím najet i na skládku.Koncák jsem ještě nedělal.
Přílohy
IMG_2042.JPG
IMG_2042.JPG (142.82 KiB) Zobrazeno 20825 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2010 12:58

Re: 7340/6945

Příspěvekod franta.cz » 29 lis 2010 14:42

venca43 píše:Moje 7245 naloží za zimu 2500t senáže a vyveze 3000t hnoje za stáje a každý rok se ulomý koncák většinou obě strany.

Tak mě napadlo :idea: nemáš vzadu moc malý závaží?Já mám za zadní nápravou cca 1,5t v kombinaci s nakladačem TL 102 (je krátkej) si myslím, že mám obě nápravy i při naložení rovnoměrně zatížený.Pokud máš delší zakladač a vzadu menší závaží může se stát, že při zatížení celá váha traktoru a hnoje v radlici je na přední nápravě.Proto to praskání koncáků.

Příspěvky: 86
Registrován: 25 led 2010 21:39
Bydliště: Damětice

Re: 7340/6945

Příspěvekod turi » 29 lis 2010 15:54

tak kdyz to franta volil jako GO proc ne ma dat 25tisic a mit stejnej vikon nebo pridat cca 15-20 a bejt o poznáni silnejsi proc ne, samozrejme ma to sve plus a minus ale jak je videt funguje to bez problemu v nejvetsi zatezi.jak si psal pole neni les souhlasim.ono pokud mas v celnaku napriklad 500 kg zateze tak je strasne velikej rozdil jestli to nosis v jame nebo hnojisti po rovine na zpevnenem podkladu(koncaky trpi pri odtrhovani senaze), to daleko vic trpi v lese prez koreny a kameny.a kdyz mas tak hodne vitizenej celnak proc si na to neporidis hona nebo nejakou fadromu? :)

Další

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník