identifikace

Příspěvky: 53
Registrován: 31 pro 2010 11:29

identifikace

Příspěvekod radomilus » 01 pro 2011 20:46

prosím o pomoc co je to za podvozek http://stroje.bazos.sk/inzerat/11268896/Kontajner.php

Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 19 bře 2008 17:17
Bydliště: okres HK

Re: identifikace

Příspěvekod rotez30 » 01 pro 2011 22:14

Ten podvozek by měl být kontejnerový nosič vyráběný ve Slušovicích.

Příspěvky: 53
Registrován: 31 pro 2010 11:29

Re: identifikace

Příspěvekod radomilus » 04 pro 2011 21:31

přesný název? navíte někdo

Příspěvky: 53
Registrován: 31 pro 2010 11:29

Re: identifikace

Příspěvekod radomilus » 25 pro 2011 20:14

nikdo nezná?

Příspěvky: 3
Registrován: 11 led 2013 12:43

Re: identifikace

Příspěvekod ackar » 11 led 2013 12:55

Dobrý den,
Chtěl bych Vás poprosit, zda by mi někdo nepomohl s identifikací tohoto vleku. Kdyby někdo věděl, byl bych vděčný. Pokud by měl někdo představu, mohu poslat více foto.

Nápravy jsou hranatého profilu z plného materiálu. Brzdy jsou pouze na zadní nápravě. Rozměry pneumatik, z kterými jsem to koupil byly vzadu 7,50 – 20 a vpředu 6,50 – 20. Kola jsou na nápravy přidělány pěti šrouby, pravděpodobně stejné rozteče jako na české BSS 3,5 tuně. Nápravy jsou připevněny za listová péra, obsahují 10 listů, relativně tuhá, vyzkoušená nosnost, až 7 tun. Zatáčení je řešeno točnou, která se skládá z obruče a jako protikus slouží dřevěné špalíky umístěny na čtyřech místech. Uprostřed je silný šroub, který drží obě části točny u sebe a funguje jako tažný a spojující člen přední nápravy s rámem. Rám se skládá z klasického hutního U-profilu, na kterém jsou odlité nápisy KLADNO 10d. Podlaha je potom řešena pomocí příčně položených prken. Pravděpodobně později, někdo umístil na prkna plech. Ještě dodat, že se často vyskytují dřevěné materiály (točna, držáky vzduchojemu). Oj je relativně krátká, nevím, jestli je původní. V přední části korby, v čelním plechu jsou umístěny na obou krajích korby kulatá oka řetězu, možná sloužila pro upevnění pojistných řetězů pro připojení, jako se užívali na autovlekách BSS. Ještě dodám, že rozměry korby měřené na prknech jsou 3,95 x 1,8 m a je to klasický nesklápěcí valníkový vlek.
Přílohy
foto9.jpg
foto9.jpg (99.36 KiB) Zobrazeno 3340 krát
foto3.jpg
foto3.jpg (72.68 KiB) Zobrazeno 3340 krát
foto2.jpg
foto2.jpg (88.13 KiB) Zobrazeno 3340 krát

Příspěvky: 3
Registrován: 11 led 2013 12:43

Re: identifikace

Příspěvekod ackar » 11 led 2013 14:18

Ještě nějaké foto
Přílohy
foto6.jpg
foto6.jpg (59.7 KiB) Zobrazeno 3330 krát
foto7.jpg
foto7.jpg (80.91 KiB) Zobrazeno 3330 krát
foto5.jpg
foto5.jpg (51.17 KiB) Zobrazeno 3330 krát

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků