fortschritt e 514
Re: fortschritt e 514
zaplať pánbůh, že mám ifu 

Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:ty už mají hidro pojezd že??
některý asi jo
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Co je na videu ten nemá hydropohon normalna E 514 len motor Perkins a je tam viac komplikovaná elektrika tu je video ked ukazeju samotný kombajn http://www.youtube.com/watch?v=maV2xGL- ... ure=g-vrec
Re: fortschritt e 514
měl bych otázku na elektrikáře, jak změnit napětí 24V na 12V ? stačí mi to jen v zásuvce (přenosné pracovní světlo 55w) a pro couvací kameru. napadlo mě to regulérně zapojit jen na jednu baterku, ale to je docela prasárna ne ?
našel jsem tyto měniče napětí: http://www.kanaco.cz/autoprislusenstvi/ ... 2-20a.html má někdo zkušenosti ? dík za odpověď

Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:měl bych otázku na elektrikáře, jak změnit napětí 24V na 12V ? stačí mi to jen v zásuvce (přenosné pracovní světlo 55w) a pro couvací kameru. napadlo mě to regulérně zapojit jen na jednu baterku, ale to je docela prasárna ne ?našel jsem tyto měniče napětí: http://www.kanaco.cz/autoprislusenstvi/ ... 2-20a.html má někdo zkušenosti ? dík za odpověď
no prasárna to asi je, ale já už takle mám 15 let zapojene radio a opravdu s tim nebyl problem, jen to překáží při vyndavání baterek...mimochodem, budete montovat couvaci kameru na E 514?

Re: fortschritt e 514
neznalek píše:standais píše:měl bych otázku na elektrikáře, jak změnit napětí 24V na 12V ? stačí mi to jen v zásuvce (přenosné pracovní světlo 55w) a pro couvací kameru. napadlo mě to regulérně zapojit jen na jednu baterku, ale to je docela prasárna ne ?našel jsem tyto měniče napětí: http://www.kanaco.cz/autoprislusenstvi/ ... 2-20a.html má někdo zkušenosti ? dík za odpověď
no prasárna to asi je, ale já už takle mám 15 let zapojene radio a opravdu s tim nebyl problem, jen to překáží při vyndavání baterek...mimochodem, budete montovat couvaci kameru na E 514?
chtěl bych, protože na ní mám drtič, tak abych viděl jestli ten drtič hází, protože stačí prasknutý řemen a čístím kombajn odzadu až k bubnu a že se tam něco vejde


Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:neznalek píše:standais píše:měl bych otázku na elektrikáře, jak změnit napětí 24V na 12V ? stačí mi to jen v zásuvce (přenosné pracovní světlo 55w) a pro couvací kameru. napadlo mě to regulérně zapojit jen na jednu baterku, ale to je docela prasárna ne ?našel jsem tyto měniče napětí: http://www.kanaco.cz/autoprislusenstvi/ ... 2-20a.html má někdo zkušenosti ? dík za odpověď
no prasárna to asi je, ale já už takle mám 15 let zapojene radio a opravdu s tim nebyl problem, jen to překáží při vyndavání baterek...mimochodem, budete montovat couvaci kameru na E 514?
chtěl bych, protože na ní mám drtič, tak abych viděl jestli ten drtič hází, protože stačí prasknutý řemen a čístím kombajn odzadu až k bubnu a že se tam něco vejdek tomu prach a horko
Já myslím, že na tohle je to zbytečný. Jestli drtič hází je vidět ve zpětném. Na E517 vidím buď přímo posekanou masu, co lítá do strany, a když ne, tak třeba podle stínů, které masa vytvoří a jdou taky vidět ve zpětném.
- lukasbranka1
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: fortschritt e 514
delal bych spise snimac nebo nejkou klapku nad drtic zazil jsem jak drtic jel ale nad nim se udelala klema pak je pravda ze do mlaticky vejde hodne slamy
a reci ze to vidim v zrdcatku jsou pekne ale podle me nesmyslne kdo to sleduje porat ani to nejde musi to svitit cervene a nejlip jeste piskat at to zbudi obsluhu ze se neco deje to je nejspolehlivejsi reseni
prehraty traktor nekolikrat uz to bylo teplomer fungoval ale praskle kolo vodni pumpy do uvareni jsou sekundy a kdo ma oci uprene na teplomer jeste kdyz se to stane nekdy pokud to piskne tak se clovek hned probudi a hleda pricimu jinak je pozde vidi az vysledek
a reci ze to vidim v zrdcatku jsou pekne ale podle me nesmyslne kdo to sleduje porat ani to nejde musi to svitit cervene a nejlip jeste piskat at to zbudi obsluhu ze se neco deje to je nejspolehlivejsi reseni
prehraty traktor nekolikrat uz to bylo teplomer fungoval ale praskle kolo vodni pumpy do uvareni jsou sekundy a kdo ma oci uprene na teplomer jeste kdyz se to stane nekdy pokud to piskne tak se clovek hned probudi a hleda pricimu jinak je pozde vidi az vysledek
Re: fortschritt e 514
standais píše:neznalek píše:standais píše:měl bych otázku na elektrikáře, jak změnit napětí 24V na 12V ? stačí mi to jen v zásuvce (přenosné pracovní světlo 55w) a pro couvací kameru. napadlo mě to regulérně zapojit jen na jednu baterku, ale to je docela prasárna ne ?našel jsem tyto měniče napětí: http://www.kanaco.cz/autoprislusenstvi/ ... 2-20a.html má někdo zkušenosti ? dík za odpověď
no prasárna to asi je, ale já už takle mám 15 let zapojene radio a opravdu s tim nebyl problem, jen to překáží při vyndavání baterek...mimochodem, budete montovat couvaci kameru na E 514?
chtěl bych, protože na ní mám drtič, tak abych viděl jestli ten drtič hází, protože stačí prasknutý řemen a čístím kombajn odzadu až k bubnu a že se tam něco vejdek tomu prach a horko
znám, velice dobře znám, jak tady píse Lukasbranka, zustava mi často viset řepka nad drtičem....a to je pak prace na pul hodiny to dostat ven... nicméně se obávam, že kamera bude díky vibracím stroje mít hodně spatnej obraz, aby se z nej dalo poznat, zda se stroj ucpává nebo ne. Podle zminovaneho zrcatka je to to hloupost, sice to tam muze byt vidět, ale nikdo to nesleduje nepřetržitě, a zacpat mlatičku se dá i během jedné minuty...ja to obyvkle poznám az kdyz se ozyvají řemeny...
Re: fortschritt e 514
já bych to tipoval taky, že z důvodu sledování drtiče je to nereálný... v řepce kde ten problém nastává je to taková rychlost (ta mlátička se zaplní tak rychle), že nestihneš zareagovat! v okamžiku kdybys náhodou zahlídl že drtič přestal házet už je půl mlátičky zaplněno - takže jediná výhoda je že to tam nebudeš mít zarvaný, ale jen zaplněný - házet budeš stejně! na couvání ok, jinak je ta kamera spíš přepych... 

Re: fortschritt e 514
zrcátko právě mám taky, ale je to ho*no, sice je to v tom vidět, ale prostě nekoukáš do toho furt. jinak od utavení motoru jsem při letošní sezoně neměl daleko, uletěla mi vrtule chladiče a motor měl přes 120°C, naštěstí tady soudruzi z ndr neudělali chybu, jako u lžiček
To čidlo na hřídel drtiče mě napadlo taky, je to asi nejlepší řešení. jak by to tedy šlo udělat, aby se mě rozvítila červená žárovka, případně to začne troubit když se zastaví drtič ?

Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Standais ,chcel by som sa ta optýat na niečo.Tie videa ktoré maš na youtube s kombajnom ,akou rychlostou si išiel?? (Stiahnutá dvojka????) lebo mne sa to zdalo rýchlejšie.



Re: fortschritt e 514
standais píše:zrcátko právě mám taky, ale je to ho*no, sice je to v tom vidět, ale prostě nekoukáš do toho furt. jinak od utavení motoru jsem při letošní sezoně neměl daleko, uletěla mi vrtule chladiče a motor měl přes 120°C, naštěstí tady soudruzi z ndr neudělali chybu, jako u lžičekTo čidlo na hřídel drtiče mě napadlo taky, je to asi nejlepší řešení. jak by to tedy šlo udělat, aby se mě rozvítila červená žárovka, případně to začne troubit když se zastaví drtič ?
jezdim 11 let s E 514 a zatim se ni nestalo, aby se zastavil drtič a nevěděl jsem o tom...za prve to je cítít a za drue je z toho kouř, že by se dal krájet

Re: fortschritt e 514
neznalek píše:standais píše:zrcátko právě mám taky, ale je to ho*no, sice je to v tom vidět, ale prostě nekoukáš do toho furt. jinak od utavení motoru jsem při letošní sezoně neměl daleko, uletěla mi vrtule chladiče a motor měl přes 120°C, naštěstí tady soudruzi z ndr neudělali chybu, jako u lžičekTo čidlo na hřídel drtiče mě napadlo taky, je to asi nejlepší řešení. jak by to tedy šlo udělat, aby se mě rozvítila červená žárovka, případně to začne troubit když se zastaví drtič ?
jezdim 11 let s E 514 a zatim se ni nestalo, aby se zastavil drtič a nevěděl jsem o tom...za prve to je cítít a za drue je z toho kouř, že by se dal krájetSpíš se mi nad drtičem nastaví řepkkova slama a ucpou se cele vyjtřasky, proto by šlo asi udelat nejakej plech se spínačem, kterej by práve sepl ten materiál kdyz se zacnou cpat vytřasadla, neco jako maji senážní vozy na nautomatice plnění, jen tady to to spínalo koontrolku nebo pípák
už mi několikrát prasknul řemen, stalo se mi třeba v hodně zeleným že se drtič zacpal, naopak se mi třeba nikdy nestalo, že by mi zůstala viset sláma na vytřáskách. no nic dám řeč s elektrikářem, na něco snad příjdem

Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Já sem měl u mdw 525 u konce vejtřasek a pak nad drtičem asi dva spínače s plechem o který se vždy opřela sláma a sepla se signalizace v kabině. Čištení bylo vždy jen zespoda a tak max. 2 minuty. Dělala to hlavně řepka, která se šprajcla nad drtičem
Re: fortschritt e 514
díky za rady, něco vymyslím
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Co jsem se díval, tak ty videa s tou 514 na youtubku jsou tvoje? Jinak to je paráda !!!
Samí vole, ale stádo nikde ...
Re: fortschritt e 514
Martis píše:Co jsem se díval, tak ty videa s tou 514 na youtubku jsou tvoje? Jinak to je paráda !!!
jj to jsem já


Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Chcem sa opýtat že či je nejaký zasadný rozdiel okrem farby a motoru u modreho MDW E 514 ERNTEMEISTER a červeneho E514 SX??
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:Chcem sa opýtat že či je nejaký zasadný rozdiel okrem farby a motoru u modreho MDW E 514 ERNTEMEISTER a červeneho E514 SX??
nic zásadního, modrý 514 už měly jinší vály se schumachery (nevím jestli všechny), ale kombajn je furt stejnej
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
premo píše:některé červené 514 měly hydropojezd
říká se to, ale ještě jsem žádnou s hydropojezdem neviděl, jen s elektromagnetickým rozvaděčem: všechny funcke byly na jedný páce a přepínalo se to tlačítkama, oproti stadartu, kde na každou funkci byla jedna páka
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
A poruchavost je unich aká neviete?? ja mam normalnu 14-ku s motorom IFA a nemozem sa stazovat?? o 521 neviete nic ,este som take nazivo nevidel len z obrazka,ale v Madarsku to velmi chvalia
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:A poruchavost je unich aká neviete?? ja mam normalnu 14-ku s motorom IFA a nemozem sa stazovat?? o 521 neviete nic ,este som take nazivo nevidel len z obrazka,ale v Madarsku to velmi chvalia
521 je opět 514 s drobnými úpravami, sice uzavřený výložník, motor perkins, jinší vály. poruchovost by měla být stejná jako u 514, je to téměř shodný kombajn, co se týče motoru, tak pokud maká je dobrej, ale běda se něco vy*rat, to jsou potom částky a nervy

Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
mooooc pěkný skupinový nasazení


Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Wartburg píše:načo ti vedro???![]()
![]()
v češtině: vedro=velké horko
vědro=nádoba na vodu
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků