prytavny piest na 12045
Příspěvků: 37
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
prytavny piest na 12045
chlapi je mozne ten pomocny piest dat na horne rameno tam kde je upevnene drziak haku neviem to presne pomenovat dakujem
Re: prytavny piest na 12045
ne, nemáš tam dost místa.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: prytavny piest na 12045
všechno jde, ale většinou je to dražší než originál
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: prytavny piest na 12045
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel,ale asi by to nešlo.Jednoduchá fyzika(jednoramenná páka).Když ji dáš až na konec místo táhel na zvedání háku,tak budeš mít malý zdvih.Kkyž ji dáš naopak k začátku ramene,zmenšíš sílu zdvihu.Ja myslím,že uložení čepu pro pomoc.pístnici je tam kde má podle konstruktérů být.
Re: prytavny piest na 12045
myslím si že by ti tam ani nepasovala, protože na čepu co má být hák je větší průměr než na původním čepu. je problém koupit origo rameno s čepem pro píst? byla by to jedniná úprava, pak už jen ten píst, čepy dole na konzoli bys měl mít a tlak přivedeš od druhého pístu.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
nechci zakládat nove téma,ale tedka na moji 10045 turbo potrebuju dat zesilenou hydrauliku,ona to spis byla 8045 takze je tam ten stary typ hydrauliky kde na viku jsou 2 vyyvody na rychlosppojky a jeden který vede stoho ¨regulačního ventilu do vika..tak se chci zeptat jestli stoho muzu brat tlak pro pridavne pisty??nebo to viko musí byt proste jiné:(coz snad ne:(co mam ¨par fotek vik tak nektere mají prave ste kostky dvojitou trubku a stoho vedou pro pridavny pist a jsou dva vstupy na viku ste kostky,vika..tak jsem stoho trosku jelen..tedka tam budu davat uz ten novejsi typ te kostky snad bude pasovat jak ma...dik moc za radu celkem to specha
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
víko by mělo být stejné. vyfotil jsem ti, jak to mám na 161. přepad z pístů napojíš na tu zátku co je v zadu na rozvodovce (tam co se poklepává, když nechce jít hydraulika dolů)
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
prosimte ste kostkyco vede ta trubka na pridavnou ta fajfka,aje nani ten prutokovy sroub..tak ten otvor je slepy??slouží pouze na prichyceni k viku nebo je pruchozi a s rozvadece jde donho taki tlak??zevnitř ja tam mam, jen diru bez zavitu..takze bych zavit udelal a jeto:)snad to tak je?ajeste prosimte jak mas na konci to tecko na pravy a levy pist,tak to mas normalne jako rychlospojku vedene?ze stim vpoho muzes klopit vlek atd??a ještě jedna otázečka ste kostky ten pravy vyvod je tusim nejaky tlakovy ventil pokud se nepletu? a ma vest do prepadu je tak?nebo je možno pouzit také jako rychlospojku?
dik za info:)
dik za info:)
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
1)Ten prutokový šroub vede do rozvaděče, je to nějaký ventil (nejspíš pojistný, nějak si to nemůžu uvědomit) takže ne, není to jen přichycení trubky
2)ano, rychlospojka je normálně funkční. Vlek jsem sice sklápět nezkoušel, ale znamenák na sečce s tím normálně přehazuju. Mám to na jedný páce a při zdvihnutí sečky to rovnou přehodí znamenák a nemusím na to myslet.
3) Ten pravý vývod je pojistný ventil pístu a vede do přepadu. Rychlospojku u toho průtokáče vzadu na rozvodovce mám taky a může sloužit jako přímý přepad do rozvodovky.
2)ano, rychlospojka je normálně funkční. Vlek jsem sice sklápět nezkoušel, ale znamenák na sečce s tím normálně přehazuju. Mám to na jedný páce a při zdvihnutí sečky to rovnou přehodí znamenák a nemusím na to myslet.
3) Ten pravý vývod je pojistný ventil pístu a vede do přepadu. Rychlospojku u toho průtokáče vzadu na rozvodovce mám taky a může sloužit jako přímý přepad do rozvodovky.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
aha tak tojsi me vůbec nepotesil:( tim zeto vede nekam do rozvadece:(ja sem se uz tesil zejeto jen pro prichyceni,..ale prece jeto spojeno ve stejnem okruhu..takze kdybych to dal bez toho,tak nevim coto bude delat,zitra skocim knam do zetoru a poptam se chlapu jestli to nejak nekdyuz resili...fak tam potrebuju tu zesilenou dat a nemam jak..a rekni mi kam se potom montuje olejovy chladic?to uz vůbec nechapu
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
olejový chladič se montuje na okruh čerpadla převodovky. zítra kdyžtak vyfotím
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
zkus kdyžtak vyfotit trubky na víku hydrauliky jak je máš ty. třeba by se tam někde dalo vymyslet jiný připojení. pokud se nepletu, tak bys měl mít něco takovýho: http://stroje.bazos.cz/inzerat/38993598 ... rystal.php
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
jeto presne ta co jsi poslal podle meto byto slo vzit ste kostky,ale davam uz tam tu novou co mas ty na fotce ale mam ccelkem strach stoho pojistaku co vede do toho prepadu zemi bude moc propoustet olej pod velkym tlakem nebo ne?ja si myslim ze když to vemu stoho vstupu dote kostky tak byto mělo fachcit.
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
co je vstup, tam bych normálně dal rozdvojení-buď před "kostku", nebo hned za rozvaděč a mělo by to makat. přepad z pomocných pístů napojit zezadu do rozvodovky a je to akorát koukni na konzolu, jestli máš čepy (díry na čepy) na pomocný písty po obou stranách. nejsem si úplně jistej, ale 80 měla snad jen na jedný straně. v tom případě by tam šel jen jeden píst
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
tak jeto jak rikas,dam to normalne od te kostky tecko a a napojim pisty,dnes mito potrdil mechos v zetoru..v origo je tam jen nejaky jistici ventil v rozvadeci..proti razum nebo tak něco:)no vte konzoli mam jen jeden cep ale prijde mi ze není origo:(je tam navareny..tak na druhé strane to doladim taki tak nejak hlavne to musim nejak zestelovat at jeto presne:)dik za rady zatym pak hodim foto otázka jaky program na zmeneni velikosti fota?
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
já používám malování
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
fotka napojení chladiče převodového oleje. do orby vřele doporučuju
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
jo musim mrknout jestli to tam vůbec tak mam:).ja vim prave v oracce aji v podmitaci stovecka dostava teplotni soky:Da ja sni:)v kabine jak všechno hajcuje:D...
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
tah hydraulika uz slape,,paradne dneska 4 obracak sluskla vpohode:)a otázka ktomu olejovému chladici??muzu mit tento http://www.hydroma.sk/chladic-vzduchovy-104.html# za dobre prachy novy jeto na 20 baru bude to stacit??
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: prytavny piest na 12045
tento asi nebude úplně to pravý ořechový. co se týče umístění a možná i napájení větráku. jestli jsem se nepřekouknul, tak je na 400V a tahat prodlužku na pole bude zajímavý. Chtělo by to spíš nějakej automobilovej. Stačil by jen radiátor bez vrtule.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: prytavny piest na 12045
TAKI SAMOZREJME nebudu mit natom ten vetrak na 400v coz je asi vsem jasne.. bud dodelam nejaky nebo zadny..zpracovan vypada dobře oproti origu,.který vypada jak skopriv ,jak mi rikal kolega:D:D,,
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
nevim na co takovej kravskej chladič, origo to uchladí úplně v pohodě. navíc ten co jsi nahodil je vzduchovej....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
vzduchovy jetoze je chlazen vzduchem..neze je na vzduch,,..kravsky snad je ale muzu ho mit za polovicni cenu originalu,.a kvalita zpracovani je nekde jinde,.co uz jsem tak badal nanetu,tak naty origo nadavaji ze cochvilu to tece,nic to nevydrzi,..
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
aha, pardon nicméně na 161 mám origo a já s ní jezdím 5 let (ani nevím, jestli byl vůbec kdy měněnej) takže asi tak.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
rovněž mám 16145 a že by někde tekl zrovna chladič oleje....... Opomenu výpočty chladící plochy, opomenu uchycení, Ovšem jak je to veliké? kde to má díry? Nevím za kolik se dá sehnat originál, ale z vlastní zkušenosti vím že když něco bastlit tak to dotáhnu ze šrotu a musí to být skoro stejné, ovšem nevím zdali je olejový chladič zrovna ten komponent co bych se s ním chtěl hrát a nevěděl jak bude fungovat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: prytavny piest na 12045
naprostý souhlas s boldem. origo je u monsty za 4200kč a u nekvindy za 2800kč. než abych bastlil a vymejšlel vymyšlené, tak klidně těch pár stokorun obětuju. ale kdo chce kam....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: prytavny piest na 12045
jasne taki jsem zastance toho davat tam to.co tam ma byt,..vim na monste je drahy ale Nekvinda je vpohode:)jednalo semi oty prachy ze za 2tis.je pohoda protože nevim kolik muze stat normalne,,.ale pocitam balik ,jeste uvidim no...ale i tak dik za nazory
zetor 10045 turbo,zetor 50 super,E 512,unhz 750,a spousta dalšího co není kam davat:D
Re: prytavny piest na 12045
přemo píše:jasne taki jsem zastance toho davat tam to.co tam ma byt,..vim na monste je drahy ale Nekvinda je vpohode:)jednalo semi oty prachy ze za 2tis.je pohoda protože nevim kolik muze stat normalne,,.ale pocitam balik ,jeste uvidim no...ale i tak dik za nazory
nevíš kolik může stát origo, ale ten chladič co jsi sem hodil budeš mít za poloviční cenu? ne snad, že bych tě chtěl shazovat, ale pobavilo mě to
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 37
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků