LEXION 600
to stalinrio: Výkon motoru jistě v kopcích pomůže, ale kolik doby žní do toho kopce jedeš? Pořád musíš krmit těch 100 koní navíc. Není lepší si trochu ubrat, ale pak mít na rovině nebo v mírném kopci o dost menší spotřebu? Pokud tam tu naftu budeš i platit a zabývat se cenou sklizně jednoho hektaru vyjde ti, že to rychlé vyjetí pár kopců tě vyjde hoooooooooodně draho.
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
to Petrrrr:
Tak abysis tu ruku nespálil, když ju dáš do ohně zato, Lexion řadí za jízdy.Předpokládám že ses vozil v Rostěnickým kombajnu. Zapomeň na to. Přesně jak to píšou ostatní, musíš sešlápnout brzdu a ani o kousek se kombajn nesmí pohnout, nebo nebo se rychlosti nepřeřadí, a monitor Ti to hned hlásí.Třeba AFX má aspoň automatický zabrždění při přeřazování, ale řazení za jízdy je nesmysl.
Milan
Tak abysis tu ruku nespálil, když ju dáš do ohně zato, Lexion řadí za jízdy.Předpokládám že ses vozil v Rostěnickým kombajnu. Zapomeň na to. Přesně jak to píšou ostatní, musíš sešlápnout brzdu a ani o kousek se kombajn nesmí pohnout, nebo nebo se rychlosti nepřeřadí, a monitor Ti to hned hlásí.Třeba AFX má aspoň automatický zabrždění při přeřazování, ale řazení za jízdy je nesmysl.
Milan
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Za jízdy jsem řadil v 514, se sešlápnutým pedálem. U JD jsme to zkusili protože sem se nemohl rozjet tam ani tam, a nešlo zařadit, tak pěkně ty zuby tou pákou drbly. Asle to bylo v kopci a bylo mokro nedalo se nic udělat. Aby se dalo řadit za jízdy, musely by tam být synchrony nebo něco co trochu vyrovná otáčky v rychlostce. jinač by se mohla taky vydrtit. akorát že v novém lexiku je elektro řazení rychlostí v kabině.
ten člověk anonymní: odkud jste?
ten člověk anonymní: odkud jste?
Vysvětli te mně proč mě tady nikdo nevěří??????????? Ano vozil jsem se v rostěnickým Lexionu na kukuřicích na podzim. Klidně se přijeďtte podívat já vám nelžu. Sám jsem se tomu divil, ale je to tak. Sakra proč bych si to měl vymýšlet????????????????????? . Obzvlášt Milan by se měl přijet kouknout, které to tam moc dobře zná. Ale nebudu se s vámi hádat když jste takový hlavy dubový tak se nedá nic dělat klidně se přijedte podívat!!!!!!!!!!!!!!!!!
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
to Petrrr: Petře, nemysli si že Ti nevěříme, sme v diskuzním foru, tak jeden něco napíše, druhý buď stím souhlasí a nebo argumenty vyvrací.
S 580 jsem jezdil v Otnicích ve žních a loňský žně s 560, a nedovedu si to představit. Popiš mě to jak takový řazení "pod zatížením" u kombajnu může fungovat.Někdy je velice těžké zařadit i v kopci, když kombajn stojí, musíš se třeba stočit aby se to odlehčilo a pomoct si třeba pojezdem dopředu dozadu. Ale přece nemůžeš sekat s Lexionem řekněme po rovině na dvojku, přijde kopeček, hydromotory už by to neutáhli, tak zmáčkneš tlačítko 1 a vpohodě přeřadíš...To je neuvěřitelný.
A už mají v Rostěnicích 12 řádek na kukuřici?
Milan
S 580 jsem jezdil v Otnicích ve žních a loňský žně s 560, a nedovedu si to představit. Popiš mě to jak takový řazení "pod zatížením" u kombajnu může fungovat.Někdy je velice těžké zařadit i v kopci, když kombajn stojí, musíš se třeba stočit aby se to odlehčilo a pomoct si třeba pojezdem dopředu dozadu. Ale přece nemůžeš sekat s Lexionem řekněme po rovině na dvojku, přijde kopeček, hydromotory už by to neutáhli, tak zmáčkneš tlačítko 1 a vpohodě přeřadíš...To je neuvěřitelný.
A už mají v Rostěnicích 12 řádek na kukuřici?
Milan
Divej vozil jsem se u Dražovic na jednom poli se 480 pak jsem sedl do 580 a přejeli jsme na druhý pole taky u Dražovic, ale na takovým dost velkým svahu a 580 se zapnutým zadním náhonem obsekávala zhora a 480 to obsekaval zdola. Prostě si jel po svahu a když si potřeboval přeřadit tak prostě si zmáčkl na tlačitko a v pohodě si přeřadil třeba na jedničku a bylo to cítit jak ten kombajn ubral. Jo 12 řádky nakonec ne protože mají 16 řádkové a 8 řádkové secí stroj a ono by to nevycházelo kvůli koleačům. Takže mají dva nový osmiřádky Geringhoff a Conspeed od Claasa.
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
To Petr:Petře jak ses se mnou vozil, tak sem poznal že seš velice chytrej a rozumíš zemědělským strojům a hlavně na minimalizaci budeš brzo největší odborník. Kdybys neznal kombajny, tak Ti řeknu že to řazení do kopce a zpomalení je přiřazení zadního náhonu...Ale takhle?
Vím jenom že když sem jezdil s lexionem a uplně jsem nestál a neměl sešlápnutou nožní brzdu tak to při zmáčknutí tlačítka řazení hned psalo a upozorňovalo tě to na nutnost zastavit a zabrzdit...
Milan
Vím jenom že když sem jezdil s lexionem a uplně jsem nestál a neměl sešlápnutou nožní brzdu tak to při zmáčknutí tlačítka řazení hned psalo a upozorňovalo tě to na nutnost zastavit a zabrzdit...
Milan
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Pak je ještě možnost, taková že prostě kombajner řadil normálně za jízdy a kašlal by na to. Ale jestli tak že to vydržela rychlostka.
Ale na školení nebylo nic že by se řadilo za jízdy. Tam by muselo být jak sem říkal neco co b y přerušilo přenos síly v ten moment řazení. 15 tun v kopci na ty pojezdy co tam je by asi zničilo celý vnitřek.
To když to tvrdíš tak jedině to tam napral normálně za jízdy. při malé rychlosti a s prázdným bunkrem z kopce při 3km by to možná šlo.
Ale na školení nebylo nic že by se řadilo za jízdy. Tam by muselo být jak sem říkal neco co b y přerušilo přenos síly v ten moment řazení. 15 tun v kopci na ty pojezdy co tam je by asi zničilo celý vnitřek.
To když to tvrdíš tak jedině to tam napral normálně za jízdy. při malé rychlosti a s prázdným bunkrem z kopce při 3km by to možná šlo.
Chlapi, neblázněte!!! Jsem s tím jezdil. Zrovna dneska jsem mluvil s kámošem, kterej dělá servis na Lexiony.Ten mě řekl, že ještě v životě neviděl, jak řadí 500 za jízdy!!!! Prej jestli to někomu jde, tak mu mám dát vědět, že se tam pojedem podívat. K tomu výkonu: Jezdím s Lex 550 s V660 a je pravda, že se mi výkonu nedostávalo asi jednou, ten ho má dost, ale ještě předloni jsem jezdil na Mega 204 s C510 a u nás vám můžu říct, že toho po kopcích najezdíme fakt hodně. Ta Mega na to neměla!!!!!!!
To Fugas: Nemohl bys mi napsat do jakého podniku je koupili, nebo kam aspoň nějakej šel.Dikec
Pokud jde o to řazení za jízdy, tak ono to opravdu jde, teoreticky určitě když se podíváte na struktůru toho pohonu, každopádně jsem to vyděl u axiálního keisu, verze eště stou starou kabinou, má tam na to zvlášť spojku. Ono by se u toho nemuselo vůbec brzdit, ani by to nebyl takovej velkej nápor na hydro.
Pokud jde o to řazení za jízdy, tak ono to opravdu jde, teoreticky určitě když se podíváte na struktůru toho pohonu, každopádně jsem to vyděl u axiálního keisu, verze eště stou starou kabinou, má tam na to zvlášť spojku. Ono by se u toho nemuselo vůbec brzdit, ani by to nebyl takovej velkej nápor na hydro.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 2 návštevníků