co na to říkáte?
Příspěvků: 69
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
takové srovnání vždy je poněkud zavádějící už v tom že TG má sice 311 k ale ISO což je asi 285k a JD má doopravdy 325k a podle mích zkušeností vždy 25 až 30 koní dělá jednu rychlost takže JD musel vyhrát. TEN JD měl být stejně silný. ALE můsím uznat že JD má velmi dobře propracován podvozek a rozložení hmotnosti.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
JD má nejlepší tahové vlastnosti. tenkrát jezdili správně, takjak se s traktory JD 8020 jezdit má. Potom dosáhne dobré spotřeby. Ten New Holland byl tak na srovnání s 8420, která by ten podmítač zvládla taky líp. TG měl navíc odpojenou klimačku. To měření ale chtěl Agrotec, takže nemůžete vinit JD že tam je 8520 s 325 podle ECE a NH 285 s 315 podle ISO. V Agrotecu si to pak take potřiční lidé odskákali
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
U TG byl navíc (nevím jak) odpojený kompresor vzduchu. To ale nejde u Case motoru. Tomu nerozumím, pač kompresor je u Case spojený s blokema pohon je z bloku. Alespoň co jsem viděl.
navíc, JD měl sjeté pneu.. je to traktor tady z vedlejšího podniku od nás, běžně tahá Vario podmítač s 5,7m, podrývák Techmagri a pluh 8 těles.
podle mě použili u JD dobrou techniku jízdy, a s TG neměl nikdo příliš zkušeností, nový traktor, nová obsluha. To je těžky tak zhodnotit. Ale podle doslechů a lidí z praxe TG traktory nebudou špatné jak kvalitou tak i tahovými vlastnostmi.
navíc, JD měl sjeté pneu.. je to traktor tady z vedlejšího podniku od nás, běžně tahá Vario podmítač s 5,7m, podrývák Techmagri a pluh 8 těles.
podle mě použili u JD dobrou techniku jízdy, a s TG neměl nikdo příliš zkušeností, nový traktor, nová obsluha. To je těžky tak zhodnotit. Ale podle doslechů a lidí z praxe TG traktory nebudou špatné jak kvalitou tak i tahovými vlastnostmi.
Jo přesně tak dvojmontáž nekdy nepomůže a naopak zavazí za mokra bez dvojmontáže aby se vzorek lépe čistila lépe se prohrabával na suší podklad dvojmontáž nepustí traktor hloubeji a udělá s kol jeden velký slik.
Někde sem četl že při 30 stupních klimatizace bere dost až 5 koní to se mi zdá dost nevím jestli je to pravda ale něco brát bude
Někde sem četl že při 30 stupních klimatizace bere dost až 5 koní to se mi zdá dost nevím jestli je to pravda ale něco brát bude
tech 10 koni asi bude znat, je pravda ze oba ty traktory by navic museli jet podobnym stylem, ale toho je tezky dosahnout, bylo by to zajimavy delat takhle treba testy dvou uplne stejnejch traktoru, kdy jeden by jezdil treba na plny plyn a druhej by ty otacky drzel dole. To by pak bylo zajimavy srovnani a myslim ze nekteri lidi, kteri neveri, ze ten styl jizdy hraje roli, by pak zmenili nazor. Ale jestli nekdo premejsli mezi JD 8520 a TG 285,tak ted uz asi ma vvybrano,a o to asi stromu slo predevsim.
samozdřejmě že klima bere ale tam někdo psal že ji měli odpojenou což je blbost pokud ji nezapnu nic neberelibor píše:Jo přesně tak dvojmontáž nekdy nepomůže a naopak zavazí za mokra bez dvojmontáže aby se vzorek lépe čistila lépe se prohrabával na suší podklad dvojmontáž nepustí traktor hloubeji a udělá s kol jeden velký slik.
Někde sem četl že při 30 stupních klimatizace bere dost až 5 koní to se mi zdá dost nevím jestli je to pravda ale něco brát bude
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
John Deery zase nejsou nejhůř na tom se spotřebou, tento traktor se musí zatížit a měl by jet s 1800 ot. Třeba taky využít automatiku a tempomat. Pak se dosáhne lepší spotřeby. O co Strom ale získává na traktorech o to ztrácí na ostatním. S tym kompresorem jsem si nebyl jist, bavili jsme se o tom s řidiči Case a tam by nešel odpojit. Tak nevím. Ta klimatizace zase tolik brat nebude
no klimatizace bere o hodně víc jak kompresorJan Sedlák píše:John Deery zase nejsou nejhůř na tom se spotřebou, tento traktor se musí zatížit a měl by jet s 1800 ot. Třeba taky využít automatiku a tempomat. Pak se dosáhne lepší spotřeby. O co Strom ale získává na traktorech o to ztrácí na ostatním. S tym kompresorem jsem si nebyl jist, bavili jsme se o tom s řidiči Case a tam by nešel odpojit. Tak nevím. Ta klimatizace zase tolik brat nebude
tady to psal že ju měli odpojenou tak nevím noJan Sedlák píše:JD má nejlepší tahové vlastnosti. tenkrát jezdili správně, takjak se s traktory JD 8020 jezdit má. Potom dosáhne dobré spotřeby. Ten New Holland byl tak na srovnání s 8420, která by ten podmítač zvládla taky líp. TG měl navíc odpojenou klimačku. To měření ale chtěl Agrotec, takže nemůžete vinit JD že tam je 8520 s 325 podle ECE a NH 285 s 315 podle ISO. V Agrotecu si to pak take potřiční lidé odskákali
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Taky nevím. case má stejný motor jako TG, a borci se hádali že by to nešlo u Tg zas šlo, no to je jedno. možná mysleli že byla odpojená klima i kompresor a nepoužívali to. Nezapínali nic. zkrátka to byla blbost tohle, měli tam postavit 8420 ve standart verzi, TG se závažím v kolech, s přibližnym počtem mth, a pak by se vidělo. někde jsem slyšel že tahali tento podmítač MX 285 a uplně krásně to zvládal a s nízkou spotřebou vše v pohodě.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Tohle jsou tvrdí hoši ze Stromu. V roce 2002 na Mistrovství v orbě totálně prohráli Traktor silák, byly naštvaní, předloni je taky porazil CAT, skákali vzteky a řvali. Tak je porazili podruhy. A další jejich trapasy ať už ze Stěžer s kombajny nebo jinde, tak se to musí konkurenci nekde vrátit
Příspěvků: 69
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků