co na to říkáte?

Návštěvník

co na to říkáte?

Příspěvekod Návštěvník » 30 led 2006 17:39


Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 30 led 2006 17:47

Já si myslím, že právě to, žeJD byl zajetej a NH novej, bylo příčinou toho rozdílu. Chtělo by jim říct, že JD byl ve výhodě, když má už x hodin odkrouceno. Jestli to ti inženýři od JD nevědí, tak ať se na to zeptají každýho malýho kluka....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 17:57

takové srovnání vždy je poněkud zavádějící už v tom že TG má sice 311 k ale ISO což je asi 285k a JD má doopravdy 325k a podle mích zkušeností vždy 25 až 30 koní dělá jednu rychlost takže JD musel vyhrát. TEN JD měl být stejně silný. ALE můsím uznat že JD má velmi dobře propracován podvozek a rozložení hmotnosti.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 18:01

no jen reklama na JD a teoretický počítání :(

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 30 led 2006 18:02

Souhlasím, víc koní, jde to lehčeji............ atd.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 led 2006 18:05

JD má nejlepší tahové vlastnosti. tenkrát jezdili správně, takjak se s traktory JD 8020 jezdit má. Potom dosáhne dobré spotřeby. Ten New Holland byl tak na srovnání s 8420, která by ten podmítač zvládla taky líp. TG měl navíc odpojenou klimačku. To měření ale chtěl Agrotec, takže nemůžete vinit JD že tam je 8520 s 325 podle ECE a NH 285 s 315 podle ISO. V Agrotecu si to pak take potřiční lidé odskákali :D :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 18:12

dobře že jim nadali takové srovnávání nemám rád vemte siláka každý rok vyhraje někdo jiný tam stačí větší rychlost traktor prohrábne moc a už se plinule nerozjede malá chyba řidiče já se ani nedivím nikdo z nás se nerozjede pokaždé stejně a dobře. a těch ovlivňujícich faktorů je víc.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 30 led 2006 18:23

Někde se to tu už řešilo ale to je jedno aspon to řeknu ještě jednou. Nevypadá ten JD aspon trochu líp? Mě na tom TG chybí hoodně ten předek. Je to jakesi kratke useknute. Prostě dle mě je ten JD pěknější a lepší
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 18:28

Jo to záleží na vkusu ale je pravda že jak JD a CASE použily motor jako zátěž přední nápravy a TG ne a tak tam daly závaží místo masky akorát by mě zajímalo jak vypadaj ty světla v blatě

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 18:34

no jak psal někdo na hoře zajetej traktor má vždy menší spotřebu kdyby ty traktory byly stejně starý tak by ta spotřeba asi byla stejná vždyt to je ani né o litr to jsou takové žabo myší války 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 18:43

pak taky záleží kdo to jak držel v otáčkách a nový motor nesmí jít na doraz Mělo by se sním dělat těžká práce ale vždy o 2 rychlosti dolů než se zajede a taky by se neměl ze začátku dusit včas řadit tak jestli náhodou ten řidič radši nejel na doraz já bych si kvůli tomu traktor zničit nechtěl .

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 led 2006 19:15

U TG byl navíc (nevím jak) odpojený kompresor vzduchu. To ale nejde u Case motoru. Tomu nerozumím, pač kompresor je u Case spojený s blokema pohon je z bloku. Alespoň co jsem viděl.
navíc, JD měl sjeté pneu.. je to traktor tady z vedlejšího podniku od nás, běžně tahá Vario podmítač s 5,7m, podrývák Techmagri a pluh 8 těles.
podle mě použili u JD dobrou techniku jízdy, a s TG neměl nikdo příliš zkušeností, nový traktor, nová obsluha. To je těžky tak zhodnotit. Ale podle doslechů a lidí z praxe TG traktory nebudou špatné jak kvalitou tak i tahovými vlastnostmi.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 19:44

kompresor u CASE je poháněn klinákem stačí povolit napinák a kliŇák jde dolu kompresor klimatizace nejde odpojit pohání ho široky řemen spojeny s klikou alternátorem a vodní punpou TG to má určitě jinak

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 19:50

u TG je to taky na lkínák ale proč by odpojovali klimatizaci ta přece výkon nebere a ten kompresor to je zanedbatelné :o no a ty dvojmontáže taky nebyl dobrej tah podle mě mají větší odpor tudíž klesne výkon a zvýší se spotřeba když už se tady hraje na decilitry :?

Příspěvky: 167
Registrován: 07 pro 2005 17:58

Joska

Příspěvekod Joska » 30 led 2006 19:54

Je to docela vyrovnaný výkon. Ale stejně john žere jak ruskej Zil. U nás kde měly johny tak ted obmněnujou za TG 8) :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 19:59

Jo přesně tak dvojmontáž nekdy nepomůže a naopak zavazí za mokra bez dvojmontáže aby se vzorek lépe čistila lépe se prohrabával na suší podklad dvojmontáž nepustí traktor hloubeji a udělá s kol jeden velký slik.
Někde sem četl že při 30 stupních klimatizace bere dost až 5 koní to se mi zdá dost nevím jestli je to pravda ale něco brát bude

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 30 led 2006 19:59

U nas kde maj JD tak uz jich maj vicccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehe sou to dobry masiny a tedle test to jeom potvrdiiii

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 30 led 2006 20:04

tech 10 koni asi bude znat, je pravda ze oba ty traktory by navic museli jet podobnym stylem, ale toho je tezky dosahnout, bylo by to zajimavy delat takhle treba testy dvou uplne stejnejch traktoru, kdy jeden by jezdil treba na plny plyn a druhej by ty otacky drzel dole. To by pak bylo zajimavy srovnani a myslim ze nekteri lidi, kteri neveri, ze ten styl jizdy hraje roli, by pak zmenili nazor. Ale jestli nekdo premejsli mezi JD 8520 a TG 285,tak ted uz asi ma vvybrano,a o to asi stromu slo predevsim.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 20:15

dělal jsem spotřebu při orbe a jen tak stručně ke stylu jízdy
2300 otáček spotřeba na hektar 42l
2000 30l
1650 21l
ověřeno zkoušky přímo na poli styl jízdy má velký význam

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 20:15

libor píše:Jo přesně tak dvojmontáž nekdy nepomůže a naopak zavazí za mokra bez dvojmontáže aby se vzorek lépe čistila lépe se prohrabával na suší podklad dvojmontáž nepustí traktor hloubeji a udělá s kol jeden velký slik.
Někde sem četl že při 30 stupních klimatizace bere dost až 5 koní to se mi zdá dost nevím jestli je to pravda ale něco brát bude
samozdřejmě že klima bere ale tam někdo psal že ji měli odpojenou což je blbost pokud ji nezapnu nic nebere :roll: 8)

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 led 2006 20:18

John Deery zase nejsou nejhůř na tom se spotřebou, tento traktor se musí zatížit a měl by jet s 1800 ot. Třeba taky využít automatiku a tempomat. Pak se dosáhne lepší spotřeby. O co Strom ale získává na traktorech o to ztrácí na ostatním. S tym kompresorem jsem si nebyl jist, bavili jsme se o tom s řidiči Case a tam by nešel odpojit. Tak nevím. Ta klimatizace zase tolik brat nebude

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 20:18

styl jízdy má 100% vliv na spotřebu to je bez debat

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 20:19

jo jasně pokud nezapnu klimu tak se nesepne ani magnetická spojka na kompresoru tak nevím proč odpojovali klimu nebo nevim jak je to myšleny

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 20:20

Jan Sedlák píše:John Deery zase nejsou nejhůř na tom se spotřebou, tento traktor se musí zatížit a měl by jet s 1800 ot. Třeba taky využít automatiku a tempomat. Pak se dosáhne lepší spotřeby. O co Strom ale získává na traktorech o to ztrácí na ostatním. S tym kompresorem jsem si nebyl jist, bavili jsme se o tom s řidiči Case a tam by nešel odpojit. Tak nevím. Ta klimatizace zase tolik brat nebude
no klimatizace bere o hodně víc jak kompresor :shock:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 30 led 2006 20:22

Jan Sedlák píše:JD má nejlepší tahové vlastnosti. tenkrát jezdili správně, takjak se s traktory JD 8020 jezdit má. Potom dosáhne dobré spotřeby. Ten New Holland byl tak na srovnání s 8420, která by ten podmítač zvládla taky líp. TG měl navíc odpojenou klimačku. To měření ale chtěl Agrotec, takže nemůžete vinit JD že tam je 8520 s 325 podle ECE a NH 285 s 315 podle ISO. V Agrotecu si to pak take potřiční lidé odskákali :D :D
tady to psal že ju měli odpojenou tak nevím no :oops:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 led 2006 20:23

Taky nevím. case má stejný motor jako TG, a borci se hádali že by to nešlo u Tg zas šlo, no to je jedno. možná mysleli že byla odpojená klima i kompresor a nepoužívali to. Nezapínali nic. zkrátka to byla blbost tohle, měli tam postavit 8420 ve standart verzi, TG se závažím v kolech, s přibližnym počtem mth, a pak by se vidělo. někde jsem slyšel že tahali tento podmítač MX 285 a uplně krásně to zvládal a s nízkou spotřebou vše v pohodě.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 30 led 2006 20:25

Já myslím že je to jedno on na jaře udělá testy druhá firma a bude to zas všechno jinak

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 led 2006 20:28

Tohle jsou tvrdí hoši ze Stromu. V roce 2002 na Mistrovství v orbě totálně prohráli Traktor silák, byly naštvaní, předloni je taky porazil CAT, skákali vzteky a řvali. Tak je porazili podruhy. A další jejich trapasy ať už ze Stěžer s kombajny nebo jinde, tak se to musí konkurenci nekde vrátit

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 30 led 2006 20:33

Už se na kritizování Johna vyprdněte!!!!! Kdyby v tom testu byl lepší NH tak se tady všichni plácáte po zádech...................

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 30 led 2006 20:48

to Fugas: Ty seš nějakej velkej!!! JD na to nemá, kdyby to vyhrál NH, tak se plácáme po zádech, protože by to sedělo..... :D :D :D :D

Další

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků